rightquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:19 schreef neilpad het volgende:
Een Sneijder in vorm strooit met mooie passjes en schiet een paar ballen in de kruising van buiten de zestien.
Een Van Persie in vorm doet hetzelfde maar kan ook nog drie man passeren en is veel gevaarlijker in de zestien.
Dit begint langzamerhand echt Robben vormen aan te nemenquote:In tegenstelling tot Heitinga, die wel gewoon bij de groep zal blijven, is het trainingskamp in Noordwijk voor even voorbij voor Robin van Persie. De spits van Arsenal ondervindt te veel hinder van een blessure aan de hamstring, en is door Van Marwijk naar huis gestuurd. Na het weekend zal worden bekeken of het zinvol is hem wederom bij de groep te halen voor het tweede duel in en tegen Noorwegen.
Nope, is juist positief.quote:
quote:Knokpartij Van Persie in kleedkamer
LONDEN - Het is oorlog bij Arsenal. William Gallas riskeert zijn aanvoerdersband bij Arsenal te verliezen, nadat de Fransman de vuile was tegenover de BBC heeft buiten gehangen.
Zo vertelde de verdediger dat de spitsen Robin van Persie en Theo Walcott aan het knokken waren in de kleedkamer tijdens de rust in de derby tegen aartsrivaalTottenham Hotspur (4-4) en nam hij ook het beleid van trainer Arsène Wenger onder vuur. Niet meteen voorbeeldgedrag van een aanvoerder dus.
Gallas nam ook een collega onder vuur die zijn ploeggenoten constant zou uitschelden op het veld. "Hij is zes jaar jonger dan mij en de rest van de ploeg moet niets van hem weten", zei de 31-jarige Gallas.
Arsenal-sterren Van Persie, Eboué en Sagna zijn 25 en komen dus in aanmerking. "Spelers kwamen bij mij klagen als aanvoerder over die speler. Als je hem dan aanspreekt tijdens de wedstrijd, dan krijg je ook een belediging naar je hoofd geslingerd. Dat kan zo niet verder."
Over de vechtpartij die hij moest blussen tussen Van Persie en Walcott meldde Gallas het volgende: "Er was een probleem, het enige wat ik gezegd heb is dat we dat probleem na de wedstrijd wel konden oplossen."
Misschien wilde Gallas wat extra promotie maken voor de lancering van zijn nieuwe autobiografie vandaag in Frankrijk.
Zo dwing je dus tegewoordig een transfer af... Niet meer dan terecht dat Van Persie geen tegenspraak duldt van zo'n mislukte oliebol als Gallas.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Die jongen is echt ziek in zijn hoofd.
Precies. Al vind ik Gallas ook wel een aardige verdediger hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Persie is een held. Gallas moet blij zijn dat hij met zo'n fenomeen mag samen spelen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:57 schreef Kriegel het volgende:
Gallas [ afbeelding ] uit de selectie gezet.
Rody Turpijn heeft met Litmanen gespeeld is hij nu ook een held?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef mcyodogg het volgende:
Gallas is hier de speler met PL-titels achter zijn naam. Plus hij heeft gespeeld met Zola, dus wie is dan Van Persie?
Volgens mij lees je de zin verkeerd want Gallas is veel, behalve een held.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Rody Turpijn heeft met Litmanen gespeeld is hij nu ook een held?
hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:46 schreef Nyrem het volgende:
De persoon waar Gallas over sprak, zo werd gisteren bekend, was Nasri.
Dat zijn nog eens boetes.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:46 schreef Nyrem het volgende:
Gallas uit selectie gezet, 180.000 pound boete.
En kan uitkijken naar een nieuwe club.
Dan kan Gallas ook niet goed rekenen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:46 schreef Nyrem het volgende:
Gallas uit selectie gezet, 180.000 pound boete.
En kan uitkijken naar een nieuwe club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |