De creme de la creme van het dagelijkse forumgeneuzel, de veilige haven, het koningstopic van nachtelijke overpeizingen, de zachte heelmeester die open wonden daadwerkelijk kan helen, het ultieme herderstopic voor de verdwaalde internet schapen, ik weet het eigenlijk ook niet, als het maar iets is zonder een etc. erachter.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:14 schreef broer het volgende:
...ik weet het eigenlijk ook niet..
Dan zouden we gaan meeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:54 schreef svann het volgende:
Die nummering, he?
Honderd had eigenlijk iets utopisch.
Wat zal ik zeggen, Lamon. Wij zijn uberhaupt de enige mensen uit deze reeks die wel eens samen in een kroeg hebben gezeten (al weet ik er niet zo veel meer van).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan zouden we gaan meeten.
Maar de praktijk zal zijn dat niemand kan/wil en dat ik uiteindelijk samen met I.R. moet gaan besluiten of om met zijn tweeen naar de pub te gaan nou wel zoveel zin heeft, en uiteindelijk het helemaal niet doorgaat.
En eigenlijk is dat misschien wel beter ook.
True. Al minstens 3-4 jaar geleden, trouwens. En Ole en ik waren ook op de legendarische eenmalige mixmeet, maar die is al bijna 5 jaar geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |