quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:54 schreef petraa het volgende:
Netty komt dus!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:57 schreef noekje het volgende:
[..]
De wereld op z'n kop. Ik die een bloedhekel heb aan de formule1 wil zelfs liever de formule gaan kijken ipv Netty en haar debiele zoon.
[..]
De wereld op z'n kop. Ik die een bloedhekel heb aan de formule1 wil zelfs liever de formule gaan kijken ipv Netty en haar debiele zoon.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, ik dacht dat ze dinsdag zou komen, nu ben ik niet voorbereid.![]()
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:00 schreef noekje het volgende:
Netty komt natuurlijk eerder omdat Brian zwaar onder vuur heeft gelegen deze week, 5-2 rember. Die jongen is op van de stress dus die kan wel wat morele steun gebruiken van z'n conjo bo mama.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:00 schreef noekje het volgende:
Netty komt natuurlijk eerder omdat Brian zwaar onder vuur heeft gelegen deze week, 5-2 rember. Die jongen is op van de stress dus die kan wel wat morele steun gebruiken van z'n conjo bo mama.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:02 schreef Guuskeee het volgende:
Ik denk dat jaap het heeft gedaan met medeweten van de febo. als je namelijk dit filmpje bekijkt (http://www.youtube.com/watch?v=aiMSyItVACY) zie je bij ongeveer 4:14 dat huub tegen jaap zegt "jaap dat heb je zelf gedaan, er zit nog verf op je mouw man" en dan meteen een streamlock... ook vreemd dat jaap zijn kleren nog aan heeft terwijl hij als eerste in bed lag en de rest uuuuren later pas. dat denk ik iig
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het idee alleen al hier naar te moeten kijken en luisteren, dank je wel.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het idee alleen al hier naar te moeten kijken en luisteren, dank je wel.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:02 schreef Guuskeee het volgende:
Ik denk dat jaap het heeft gedaan met medeweten van de febo. als je namelijk dit filmpje bekijkt (http://www.youtube.com/watch?v=aiMSyItVACY) zie je bij ongeveer 4:14 dat huub tegen jaap zegt "jaap dat heb je zelf gedaan, er zit nog verf op je mouw man" en dan meteen een streamlock... ook vreemd dat jaap zijn kleren nog aan heeft terwijl hij als eerste in bed lag en de rest uuuuren later pas. dat denk ik iig
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:03 schreef Verida het volgende:
En hij is natuurlijk zo bang dat de anderen als ze wakker zijn het bezoek gaan verpesten dat hij het heel stiekem doet. Hij kan het natuurlijk niet maken om als zijn moeder erbij is te laten blijken dat hij de rest helemaal niet zo onder de duim heeft. Ik ben heel benieuwd wat Jaap bv zou doen tegen mama netty en of Brian dan nog zo lacherig zal reageren
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:09 schreef Verida het volgende:
Is er iemand standby die papiamento verstaat?
Lijkt me wel leuk om de vertaling te horen van wat er tussen mamanetty en rat besproken wordt
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Amanda: je ziet er echt mooi uit
Mama: ja he??
Ze heeft evenveel bescheidenheid in haar verrotte donder als Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |