abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53762335
Brian al aangekleed !! Moet hij weg ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_53762358
Dankzij pc4all (zie filmpjes) weten we dat er vannacht mogelijk een insluiper de villa is binnen geweest. Jaap lijkt het ontdekt te hebben en waarschuwt opgewonden Huub en Lieke. Het is vijf uur wanneer Lieke op de wekker kijkt. Gedrieën gaan ze op onderzoek; ook Brian en Luc voegen zich er bij. De streams blijven op de slaapkamer en de stemmen zijn moeilijk te verstaan. Op het raam van Jaap en de vloer in de woonkamer zou ‘scream’ zijn geschreven of geverfd. De bewaking is ook actief, zo blijkt uit de gesprekken en die vermoedt dat er nog iemand in het huis aanwezig is. Besproken wordt dat ze alert moeten blijven van de bewaking. Dan gaan de streams op de mistige tuin en de verlichte villa.

Vreemd dat met zoveel verlichting, alle hekken, camera's èn de bewaking er kennelijk toch iemand in weet te slagen ongemerkt binnen te komen. Wellicht horen we in de loop van de dag meer over dit mysterie.
Op dit moment (7:20 uur) ligt iedereen weer gewoon te slapen.

bron..nowlive!
er zijn er maar 2 die sporen in DGK en dat zijn huub en lieke!!! en de FEBO is 1 grote hoerenkast!!
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:46:14 #228
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53762360
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
Brian al aangekleed !! Moet hij weg ?

Van mij mag ie weg
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_53762390
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:43 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Is dit nu al de 2e keer in korte tijd dat jij iemand hier sukkel noemt? Doe ff relaxed mèn!!

Precies. Valt me op dat als je het eens neit eens bent met de meute je gelijk uitgescholden wordt of ze worden zo moe van je.
pi_53762394
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:46 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Van mij mag ie weg

Van mij ook!
pi_53762411
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:46 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
Dankzij pc4all (zie filmpjes) weten we dat er vannacht mogelijk een insluiper de villa is binnen geweest. Jaap lijkt het ontdekt te hebben en waarschuwt opgewonden Huub en Lieke. Het is vijf uur wanneer Lieke op de wekker kijkt. Gedrieën gaan ze op onderzoek; ook Brian en Luc voegen zich er bij. De streams blijven op de slaapkamer en de stemmen zijn moeilijk te verstaan. Op het raam van Jaap en de vloer in de woonkamer zou ‘scream’ zijn geschreven of geverfd. De bewaking is ook actief, zo blijkt uit de gesprekken en die vermoedt dat er nog iemand in het huis aanwezig is. Besproken wordt dat ze alert moeten blijven van de bewaking. Dan gaan de streams op de mistige tuin en de verlichte villa.

Vreemd dat met zoveel verlichting, alle hekken, camera's èn de bewaking er kennelijk toch iemand in weet te slagen ongemerkt binnen te komen. Wellicht horen we in de loop van de dag meer over dit mysterie.

bron..nowlive!

is dit niet verzonnen?? over dat er scream geschildert zou zijn op het raam en de vloer// want niemand heeft dat gezien toch? alle streams waren op de slaapkamers beneden
Miss Bloomie
pi_53762429
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:46 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:

bron..nowlive!

Volgens mij gaat de verlichting 's nachts in de tuin uit. Dan is het een stuk gemakkelijker binnendringen natuurlijk. Tijdens de streamlock was alle verlichting aan en zal men inderdaad wel aan het zoeken zijn geweest.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_53762444
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
Het lijkt me nu eens goed om sancties aan het fluisteren te gaan verbinden. Elke keer dat ze betrapt worden op fluisteren 10 cp's inleveren. Zijn je cp's op, dan 250 euries van je borg af ofzo.
Wordt hoog tijd dat er eens ingegrepen wordt. Brian, Amanda, maar vooral Nadia hebben gewoon schijt aan de redactie die omroept dat ze moeten stoppen met fluisteren.

Helemaal eens. Hadden ze al veel eerder moeten doen. Continu maar nadia aanspreken en ze blijft het toch doen. heeft er schijt aan. En de rest volgt. Brian en zijn domme grietje fluisteren ook opeens veel meer.
pi_53762446
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:47 schreef petraa het volgende:

[..]

Van mij ook!

me 3
Miss Bloomie
pi_53762458
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:47 schreef petraa het volgende:

[..]

Van mij ook!

Ik 3 4
shit 4 ashrak was me voor.
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2007 @ 13:51:25 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_53762515
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:49 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik 3 4
shit 4 ashrak was me voor.
* beequeen + 5
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:52:34 #237
130755 Kinga
versier hier
pi_53762549
Zijn er al mensen wakker?
pi_53762551
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:49 schreef itsme het volgende:

[..]

Helemaal eens. Hadden ze al veel eerder moeten doen. Continu maar nadia aanspreken en ze blijft het toch doen. heeft er schijt aan. En de rest volgt. Brian en zijn domme grietje fluisteren ook opeens veel meer.

Klopt , Brian en Amanda zijn veel meer gaan fluisteren. We horen maar heel af en toe wat zij over het spel te zeggen hebben en welke tactieken ze willen gaan volgen. Vanuit hen gezien heel begrijpelijk, maar voor de streamers oh zo storend.

Ontopic: Zou Netty toch vandaag komen ?
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:52:56 #239
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53762561
pi_53762562
doen de streams het bij jullie wel?
Miss Bloomie
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:53:16 #241
521 ruby
Hell yeah!
pi_53762572
He he, eindelijk iemand uit z'n nest.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:53:30 #242
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53762581
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:52 schreef ashash het volgende:
doen de streams het bij jullie wel?

Tuurlijk
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:54:16 #243
521 ruby
Hell yeah!
pi_53762611
Wie komt er zo aan volgens Brian?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_53762613
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
PFFFFFFFFFFF kunnen we stoppen over het ""luc" incident,

Nee! Je mag zelf wel stoppen maar "we" moeten niks.

Dus ik ga er nog even lekker op door. Luc maakte inderdaad een achterlijk grapje en geeft ook Lieke een verontschuldigde aai. Brian is echt weer een vieze hond. Hoe de uitzendingen hem ook neer willen zetten...het gaat niet lukken. Zijn aard valt echt niet te verloochenen. Tupac draait zich regelmatig om in zijn graf. Als ik Tupac was dan werd ik een klopgeest, paar goede kloppen op die hersenpan, stomme debiel die Brian is.
Go hard or go home
pi_53762623
Netty komt dus!
pi_53762638
Netty komt zo
Brian zegt al tegen zichzelf: Mammie, mammie, mammie
pi_53762672
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:54 schreef ruby het volgende:
Wie komt er zo aan volgens Brian?

Netty......daar gaat me Formule 1.
pi_53762730
heeft amanda nou speciaal haar haar gewassen of is dat gewoon vet?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_53762737
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:55 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Misschien wil HiDiHo die zo wel op stream 3 zetten , zijn we ook gelijk van Klef en Bef af
pi_53762738
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:55 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

De wereld op z'n kop. Ik die een bloedhekel heb aan de formule1 wil zelfs liever de formule gaan kijken ipv Netty en haar debiele zoon.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')