Optie 2 uiteraard.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is moots nu bijna een fossiel of nog steeds in de kracht van haar leven?
Oops, ik quote alweer per ongeluk dit onschuldige stukje tekstquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen dank.
Ik ben namelijk altijd bereid users te helpen.
En ik wil ook te allen tijden objectief naar een situatie kijken.
Probleemoplossend denken en er voor zorgen dat het forum een leukere plek wordt voor iedereen.
Dat ben ik.![]()
GERT LET JE OP!?
Ja, leuk hé? Zit er ook wel van te genieten......quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Lekker wijf had je daar naast je op je avatar, in het rood.
ja, dit weekeinde een beetje op pad geweest, maar ging toch weer terug naar de cocoladeketel en de warme brusten van...m'n broertje..quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups....en met jou? Nog ondeugende dingen gedaan of als een brave jongen thuis gezeten....
Nee ben te aardig daarvoor, ik leef me meestal uit in de fight clubquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoi Peef, heb je afgelopen week nog een werkgever op z'n bek getimmerd?
Ik heb m'n zakgeld op, al een paar weken......quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dit weekeinde een beetje op pad geweest, maar ging toch weer terug naar de cocoladeketel en de warme brusten van...m'n broertje..
Zozoquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee ben te aardig daarvoor, ik leef me meestal uit in de fight club![]()
Hoe groot is dat bed van je?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee ben te aardig daarvoor, ik leef me meestal uit in de fight club![]()
Je was een enorme kanshebber, maar die laatste post in de FB heeft het vol-le-dig verpest.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oops, ik quote alweer per ongeluk dit onschuldige stukje tekst![]()
Hè, verdikkie.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je was een enorme kanshebber, maar die laatste post in de FB heeft het vol-le-dig verpest.![]()
Dapper dat je er zo openlijk voor uit komt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
ik ben een homo?
Maak je niet zo druk, je bent echt niet de enige....je komt wel aan je trekken....quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
ik ben een homo?
haha, klopt wel...quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, je bent echt niet de enige....je komt wel aan je trekken....
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
ik ben een homo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |