Probeer eens een breekijzer.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:19 schreef TherAngelina het volgende:
Ook even offtiopic:
Hoe krijg je ruimte tussen de teksten in je signature?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens....goede hondewacht gewenst voor iedereen!
Iedereen heeft het gemist, er was een streamlock. Iemand daar lekt dus.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
KOLERE IK HEB HEEL WAT GEMIST. DANKE!!
Oi! NTBquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer eens een breekijzer.....![]()
Natasia mist daarentegen dan weer niet......Daar kun je wel mee naar de kermisquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen heeft het gemist, er was een streamlock. Iemand daar lekt dus.
Je kan bij mij een bericht achterlaten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:27 schreef willem-jozef het volgende:
heuj gertmeneer!?
hoi, wat moet ik met die aangemaakte TT etc. doen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan bij mij een bericht achterlaten.![]()
Je hebt een topic klaarstaan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, wat moet ik met die aangemaakte TT etc. doen?
okay, sanx meinherrrrrrrquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt een topic klaarstaan?
Lanceren zodra deze op ongeveer 290 posts zit.
Ik zorg er wel voor dat deze dan vol komtquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt een topic klaarstaan?
Lanceren zodra deze op ongeveer 290 posts zit.
Geen dank.quote:
Jups....en met jou? Nog ondeugende dingen gedaan of als een brave jongen thuis gezeten....quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoi nmns, alles best?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen dank.
Ik ben namelijk altijd bereid users te helpen.
En ik wil ook te allen tijden objectief naar een situatie kijken.
Probleemoplossend denken en er voor zorgen dat het forum een leukere plek wordt voor iedereen.
Dat ben ik.![]()
GERT LET JE OP!?
Lekker wijf had je daar naast je op je avatar, in het roodquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, 't was maar een tip...![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen dank.
Ik ben namelijk altijd bereid users te helpen.
En ik wil ook te allen tijden objectief naar een situatie kijken.
Probleemoplossend denken en er voor zorgen dat het forum een leukere plek wordt voor iedereen.
Dat ben ik.![]()
GERT LET JE OP!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |