jo, laat ik je zo weten, zo klaar...als peev niets heeft dan...quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je zegt hoe de tite van dit topic moet gaan luiden, verander ik het wel effe.![]()
Prima.quote:
ben niet bezig had een kado die je erin moet plempen check je pm maar ouwe gatenkasertquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi peef, nee, als je bezig bent niet natuurlijk, malle jonguh!![]()
OK.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo, laat ik je zo weten, zo klaar...als peev niets heeft dan...
Ja, ik werk me kapot tegenwoordigquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, hoe is het? leuk je weer is te zien!![]()
begreep dat je aan het werk bent. wilde als is pm-en uit nieuwsgierigheid, maar dat lijkt dan gelijk weer zo'n semi-versierpoging...(je bent trouwens te oud voor mij)
anyways, alles goed?
ja, ook redelijk...quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:02 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, ik werk me kapot tegenwoordig. Ene baantje is heel leuk en gezellig, andere baantje is echt tien keer niets
. Maar zoals het er nu uitziet kan ik binnenkort fulltime bij het leuke baantje werken
.
En ik ben heul niet oud, in juni pas.
Ja, het gaat goed, ik heb een leuk weekend gehad. En met jou?
Oké, ikzet je even in de wachtquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ook redelijk...
kom zo bij je terug, beppe..
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:10 schreef nachtzuster het volgende:
![]()
Gefeliciteerd Mootie!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:10 schreef nachtzuster het volgende:
![]()
Gefeliciteerd Mootie!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
KOLERE IK HEB HEEL WAT GEMISTquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:17 schreef Pavement het volgende:
ff offtopic
[ afbeelding ]
Natasia slaat Lieke vol in het gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |