OMG motten we ff door baggeren voor een verjaardags opquote:
Hmmm zal ik de jurk met paarse stippen aandoen voor mijn verjaardag?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
OMG motten we ff door baggeren voor een verjaardags op
Of niksquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm zal ik de jurk met paarse stippen aandoen voor mijn verjaardag?
hoi moots, lekkere vakantie gehad las ik(op hooligans; karaoke en berovingen na dan...quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm zal ik de jurk met paarse stippen aandoen voor mijn verjaardag?
Hoi pake!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
is er al een topic voor moots d'r 15e verjaardag, anders wil ik 'm gaarne maken...svp even reactie!
HEEE!
Baggeren gaat zeer goedquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi moots, lekkere vakantie gehad las ik(op hooligans; karaoke en berovingen na dan...).
da's mooi!
wacht nog ff tot je 21 wordt.....
navond andere luiers!
Als je zegt hoe de tite van dit topic moet gaan luiden, verander ik het wel effe.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
is er al een topic voor moots d'r 15e verjaardag, anders wil ik 'm gaarne maken...svp even reactie!
HEEE!
baggeren gert, je kannutquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je zegt hoe de tite van dit topic moet gaan luiden, verander ik het wel effe.![]()
Wat ben je toch lief.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je zegt hoe de tite van dit topic moet gaan luiden, verander ik het wel effe.![]()
van mij mag je doe deze er voor mij in .......... ik stuur m wel via pm blijft het een verassingquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
HEEE!
hee, hoe is het? leuk je weer is te zien!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoi pake!
Nee die is er nog niet.
quote:
hoi peef, nee, als je bezig bent niet natuurlijk, malle jonguh!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
van mij mag je doe deze er voor mij in .......... ik stuur m wel via pm blijft het een verassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |