Vandaag mn pakketje binnengekregen. Die gratis trui is echt een van de meest vormloze kledingstukken die ik ooit heb gezien
![]()
Mouwen zijn te strak en in de rest kun je zowat met zn 2-en. Mn moeder vond m wel leuk als dat stuk eraf ging wat onder dat touwtje zit. Dat zit overigens op een hele rare plek. Net over mn heupen, dus aantrekken van dat touwtje is geen optie. Beetje vreemd ding in zn geheel. Maar als pyjama of bankhang-geval volstaat het wel. Het idee van mn moeder om er een legging of strakke broek onder te doen en er dan eventueel mee over straat te gaan zie ik niet zitten. Dat ziet er toch wel erg tokkie uit (als ik even alles over een kam mag scheren
![]()
) Volgens mn moeder viel het wel mee, t is tenslotte weer min of meer mode om met die grote truien/tunieken over straat te gaan.
Er ontbreekt dus wel een zwembroek voor mn pa en een paar polswarmers zijn stuk, elastiekje hangt half uit. Twee vestjes van de kinderafdeling passen zo-zo. De zwarte past wat beter en staat heel leuk, de grijze zit wat strakker en tekent dus wat teveel af, die gaat dus terug. Een vest van Divided is veel te strak bij de mouwen, de rest zit wel perfect. Maar helaas is het dus niet te dragen met een shirt eronder. Gaat dus ook terug. Verder nog een zwarte broek uit de outlet die je zowel lang als 3/4 kan dragen. Ik had m in de winkel al in kaki groen gekocht, zit heerlijk maar wordt steeds breder met dragen. Nu maar gegokt op een maatje kleiner (mt 36
![]()
, wie had dat ooit kunnen denken/dromen. Een paar maanden geleden nog mt 42/44 in h&m broeken) en hij past dus geweldig. En nog 2 truitjes/tops waarvan 1 blijft en 1 retour gaat omdat ie heel raar valt, beetje op de verkeerde plekken getailleerd.
Al met al redelijk wat er blijft. Alhoewel het wel een eeuwigheid weer heeft geduurd voor ik het pakketje thuis had en er voor de zoveelste keer iets niet bij zit omdat het dubbel verkocht is en ik nu dus niks krijg. Of beter gezegd mn pa krijgt niks. Morgen toch nog maar eens een mail over sturen. En eens informeren of die gratis trui geruild kan worden voor een maatje groter zodat de mouwen wat beter passen. De rest van die trui maak ik dan wel smaller.