dat is de reden waarom ze altijd aan het snotteren zijn... geen natuurlijke weerstand meerquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die altijd maar direct bij ieder ongemakje naar sprays, tabletten en pillen grijpen.![]()
Ja helpt vaak ook goed, zelfde holtes enzo.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb het tegen een verstopt oor gekregen, iemand daar bekend mee?
je neus en oren staan met elkaar in verbinding, dus niet eens zo'n rare keusquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb het tegen een verstopt oor gekregen, iemand daar bekend mee?
dat is juist de verslavende circel...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan er ook niet bij, zou dat spul liever niet gebruiken dan...
En, daar komt bij, dat als je veel gebruikt, dat op een gegeven moment de werking averechts is...
Je neus gaat er dan juist door dichtzitten...
Net als met labello, als je dat spul smeert blijf je ook losse velletjes houden. Het is een complotquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef Remzz het volgende:
Valt me trouwens op dat iedereen hier verslaafd verkeerd interpreteerd. Met verslaafd aan neusspray word niet een fijn gevoel of wat dan ook bedoelt maar er word mee bedoelt dat je er niet zonder kan omdat als je de neusspray niet gebruikt je neus dicht komt te zitten.
er zijn meerdere soorten verslaving hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef Remzz het volgende:
Valt me trouwens op dat iedereen hier verslaafd verkeerd interpreteerd. Met verslaafd aan neusspray word niet een fijn gevoel of wat dan ook bedoelt maar er word mee bedoelt dat je er niet zonder kan omdat als je de neusspray niet gebruikt je neus dicht komt te zitten.
Ok mooi, dat wist ik dus niet zekerquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja helpt vaak ook goed, zelfde holtes enzo.
Precies, dan maar verslaafd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:12 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik mag kiezen tussen een voorhoofdholte onsteking of een verslaving aan neusspay. Dan kies ik toch de laatste. Niet te veel gebruiken, maar als ik mijn holtes niet open weet te houden dan lig ik een week in bed.
Verslaafd = chronisch een verstopte neus + chronisch troep erin spuiten die de slijmvliezen beschadigt.quote:
Al die dingen al eens geprobeerd, helpt niet als je zwaar allergisch (lees eeuwig verkouden) bent.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:01 schreef -marz- het volgende:
[..]
Verslaafd = chronisch een verstopte neus + chronisch troep erin spuiten die de slijmvliezen beschadigt.
Gewoon een zoutoplossing helpt ook. Of dampo op de borst smeren met slapen, of een halve ui naast je bed 's nachts, stomen, etc.
Vraag je huisarts om Nasonex, ik dacht ook altidj dat eht bij mij allergie was, maarnu heb ik echt zeldne een verstopte neus, hooguit een of twee dagen als ik verkouden ben, 1 á 2x per jaar.....het vaak een vicieuze cirkel van neusspray/geirriteerde slijmvliezen waardoor je neus verstopt blijft. Dit moet je doorbreken en met Nasonex kan dit zonder slapeloze nachten....ik heb het maar een paar dagen hoeven gebruiken...quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Al die dingen al eens geprobeerd, helpt niet als je zwaar allergisch (lees eeuwig verkouden) bent.
In je neus zit een systeem om de lucht op te warmen. Dit bestaat uit drie kwabben waar de lucht langs gaat.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef marcel-o het volgende:
wat voor n operatie?
en wat doet die spray?
Dit is een hele mooie beschrijving van een lichamelijke verslaving.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef Remzz het volgende:
Ik zit dit ook met stijgende verbazing te lezen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:15 schreef Ringo het volgende:
Ik ken echt NIEMAND die dat spul gebruikt. En nou ineens dit topic vol neusspray-junks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |