whehequote:
Alle travianfokkers vanaf het begin in een alliantie dan maar? Lijkt me leuk om een keer te proberen. Belangrijk is dan ook dat we allemaal starten in dezelfde regio, niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:12 schreef Suijk het volgende:
Er komt een nieuwe server (s7) vanaf komende week.
Je mag op meerdere servers spelen hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:03 schreef Jump het volgende:
Ik ga niet opnieuw beginnen hoor, ik ben juist goed bezig op server 1. Allez, dat vind ik toch
Germanen spelen heel relaxt vind ik, je kan vanaf het begin af aan al veel knuppelvechters amken, om vervolgens snel te groeien.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:07 schreef Suijk het volgende:
Regio maakt me niet zo veel uit, maar als we in ieder geval allemaal op dezelfde dag registreren (liefst in de ochtend), zouden we redelijk in de buurt moeten komen. Een ambassade hebben we niet diezelfde dag al nodig, maar misschien handig als we de oprichter alvast aanwijzen? En welke stammen hebben jullie voorkeuren?
Ik ga weer voor Galliers, na enige weken ervaring ermee.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:07 schreef Suijk het volgende:
Regio maakt me niet zo veel uit, maar als we in ieder geval allemaal op dezelfde dag registreren (liefst in de ochtend), zouden we redelijk in de buurt moeten komen. Een ambassade hebben we niet diezelfde dag al nodig, maar misschien handig als we de oprichter alvast aanwijzen? En welke stammen hebben jullie voorkeuren?
Ben ik ook wel bij, starten vanaf moment 1 is toch wel heel mooi!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:12 schreef Suijk het volgende:
Er komt een nieuwe server (s7) vanaf komende week.
Dus allemaal tussen de 23e en 26e registreren, daarna op de 26e vroeg opstaan.quote:Wanneer begint de pre-registratie ook al weer?
Die begint ergens woensdag overdag. (Nee, we weten niet precies hoelaat)
Wanneer begint de server?
26-10-07 06:00 (lokale tijd)
Haeduanenquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
De speed server is bijna afgelopen, maar er was nog een irritantje dat mijn kleine dorpjes aanviel (en wijselijk de grote dorpen links liet liggen). Heb hem even teruggepakt:
[ afbeelding ]
Ik doe meequote:Op maandag 22 oktober 2007 01:53 schreef ROG het volgende:
NW it is en dan tzt donaties richting BMF voor de Ambassade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |