quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Broekie het volgende:
Zo, er staan ook 176 foto's van WebHawk bij in de Gallery nu.
Jaja, het wordt wel wat. Nou de rest nog
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Het is trouwens best opvallend dat we alledrie een camera hebben met andere foto-benaming.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:00 schreef Marc63 het volgende:
Je hoeft niet eens te kijken wie de foto gemaakt heeft. Dat zie je al wel aan de kwaliteit van de pix.
Wat moet je er voor doen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:01 schreef Qunix het volgende:
Ik wil dat boek wel....
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:21 schreef purplerose het volgende:
ik zal ze zo es uploaden naar broekie toe
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:32 schreef Marc63 het volgende:
Valt me trouwens op... volgens mij stond de klok op de camera van WebHawkjuh wat achter. Door de veelvoud aan foto's van zijn hand valt het niet zo op, maar als je een aantal foto's van Broekie of Sirolf er tussendoor hebt, dan springen de foto's een beetje heen en terug tussen verschillende momenten.
best een leuke muziekkeus vanavondquote:
Valt me trouwens op... volgens mij stond de klok op de camera van WebHawkjuh wat achter. Door de veelvoud aan foto's van zijn hand valt het niet zo op, maar als je een aantal foto's van Broekie of Sirolf er tussendoor hebt, dan springen de foto's een beetje heen en terug tussen verschillende momenten.
De naaktfoto's zijn privequote:Op zondag 7 oktober 2007 20:46 schreef IedeK. het volgende:
En kunnen de thuisblijvers ook nog de foto's zien?
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
best een leuke muziekkeus vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Een kwart eeuw. Da's oud!quote:
Ik zal maar even achterwege laten dat het voor mij over een half jaar ook zo ver is hè?quote:
Ik zag het.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zal maar even achterwege laten dat het voor mij over een half jaar ook zo ver is hè?
Niet zeuren, hier is je geliefde band weerquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:.
De dag beginnen met Dr. Alban. Begint goed
.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet zeuren, hier is je geliefde band weer.
![]()
!
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:36 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]![]()
![]()
vreselijkste zeiknummer ooit gemaakt
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk man, 90's weekStukken beter dan al die troep uit de jaren '80
'80's waren coolquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben weer terug uit de States
Dat doop-doop zenuwennummer hebben wij in 1000-en kaarten zitten
Leuk man, 90's weekStukken beter dan al die troep uit de jaren '80
Dank jequote:
Onzin. Als je verder kijkt dan je Top40-neus lang is zijn er geweldig mooie dingen gemaakt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ilse
Zoals Hans Teeuwen al zei over de jaren 80: KUTMUZIEK!
inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onzin. Als je verder kijkt dan je Top40-neus lang is zijn er geweldig mooie dingen gemaakt.
Je weet toch wel dat je voor goede muziek niet naar 3FM moet luisteren??quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
@ Cosmick: Yep, je hebt gelijk, maar de jaren 80 muziek die je op de radio hoort is gewoon standaard verschrikkelijk en niet om aan te horen
Seinfeld ook?? Tof johquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Yep, Friends & Seinfeldmoet natuurlijk als groot fan van beide series
Iddquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
OMG, Color Me Badd.. toch wel een van de verschrikkelijkste acts van de 90's.
En logischerwijs was het juist wel weer een leuke plaatquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is zo ongeveer de eerste plaat die ik niet ken. Dan moet ie wel heel erg geflopt zijn
.
Ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kan Liefs uit Londen van voor tot achter meezingen.
Rob zal wel weer eens ziek of om een andere reden afwezig zijn...quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:06 schreef Qunix het volgende:
Stenders moet nu toch?
Sander de heer zuigt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |