hoort deze niet eigenlijk in het tand des tijds topic?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef Juweel het volgende:
Nou hoor....![]()
en deze dan?
[ afbeelding ]
wat een enorme scheur zegquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:10 schreef Nuna het volgende:
Ohja, geen idee of hij echt is, maar Brit is hier haar ondergoed weer eens 'vergeten'
[ afbeelding ]
Ik meen vaag Madonna erin te herkennen.quote:
Shilpa Shettyquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is Madge, ik zie haar al als zo'n rimpelig heksje met puntkin en dito neus.
En we hebben weer eens k*t. Dit keer voorzien van een streepje. Dit is actrice Shamita Shetty.
[ afbeelding ]
Dat zou ook wel kunnen -dan staat de verkeerde naam onder de foto-, ware het niet dat de Shetty-familie uit meerdere zusjes bestaat.quote:
beetje plastic, maar niet onflatteus neequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:51 schreef RonaldV het volgende:
Who cares? Ze zijn allebei niet vervelend om naar te staren!
De tand des tijds..quote:
Ze is 61.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:04 schreef Ticootje het volgende:
De tand des tijds..
Ja en heeft werkelijk alles aan zichzelf laten verbouwen. Maar zo zie je maar, oud wordt iedereen.quote:
Dat is toch wel een oude foto? Omdat ze de laatste tijd zo hard probeert haar zwangere buik te verbergenquote:
En dat hoofd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:57 schreef moryana het volgende:
[afbeelding]
Dit kan toch niet echt zijn check die hand....
Toen ik de foto zag dacht ik gelijk Jolie.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:00 schreef rena het volgende:
De url zegt dat het Angelina zou moeten zijn, maar zelfs al is ze heel goed opgemaakt en verkleed voor 'n film herken ik haar hier echt niet in![]()
Wat fijn voor je.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ik de foto zag dacht ik gelijk Jolie.
Je mag ook gewoon normaal reageren of niet, hoor.quote:
Nou, inderdaad..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon normaal reageren of niet, hoor.
Ja, het is wel echt. Ik herken haar daar ook niet hoor. Het is trouwens wel voor een film.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:00 schreef rena het volgende:
De url zegt dat het Angelina zou moeten zijn, maar zelfs al is ze heel goed opgemaakt en verkleed voor 'n film herken ik haar hier echt niet in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |