Er komt een CD en een LP.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef matjuhhh007 het volgende:
WTF hoezo alleen een LP?
Wat had je dan gewild. CD met een DVD erbij of zo?quote:
Alleen een CD is voor mij al genoeg, maar hij zei het op de manier alsof er alleen een LP uitkomt.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:51 schreef Hankster het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild. CD met een DVD erbij of zo?
Ik vind het al cool genoeg dat ze hem ook op LP uitbrengen.
Pff, minder drinken.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:36 schreef Hankster het volgende:
Die had je 5 dagen geleden ook al gepost
FOEI!quote:
Het is uiteindelijk Riad geworden. Scherp opgemerkt, want voorheen was het Rhiad. Een voorbeeld van de setlist uit 2006, waarin het als Rhiad wordt bestempeld:quote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef Reddiablo het volgende:
RIAD 'n the Bedouins staat er op dat hoesje -- klopt dat wel, dat moet toch Rhiad zijn?
Pff, je wilt niet weten wat ik alleen al heb moeten doorstaan voor deel 1; laat staan voor meerdere delenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:42 schreef Hankster het volgende:
Kom maar op met deel twee van deze trilogie!
Sebastian Bach heeft gezegd dat deel drie al in 2012 in de winkel moet liggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:17 schreef JosD. het volgende:
[..]
Pff, je wilt niet weten wat ik alleen al heb moeten doorstaan voor deel 1; laat staan voor meerdere delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |