abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:57:48 #76
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62624230
Wat word nu precies de nieuwe single? Ik zit hier op m'n werk met Arrows Classic Rock op, en ze gingen de nieuwe single draaien eerder vanavond. Maar dat heb ik dus weer net gemist.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62624496
Chinese Democracy toch? Die kan je iig online luisteren via de link eerder gegeven in dit topic
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:01:35 #78
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62626899
Chinese Democracy.
pi_62627295
nog 30 dagen, 1 uur, en 47 minuten!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:41:44 #80
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_62628097
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
nog 30 dagen, 1 uur, en 47 minuten!
Trek er maar 2 dagen vanaf. In Nederland krijgen wij het album op 21 november 2008
Chinese Democracy
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 06:25:24 #81
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_62632126
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:10 schreef PimD het volgende:
Shackler's Revenge, Madagascar, Better en IRS vond ik goed om aan te horen en behoorlijk pakkend. Catcher in the Rye en Chinese Democracy zelf vind ik na een paar keer luisteren nog niet zo ontzettend boeiend om eerlijk te zijn.
Tja, zoals Axl al zei in 2006 in Rolling Stone:

"Some people are going to say, 'It doesn't sound like Axl Rose, it doesn't sound like Guns n' Roses'". "But you'll like at least a few songs on there".
Chinese Democracy
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:38:06 #82
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_62640627
Chinese Democracy
pi_62641181
Hmm ik wil die countdown als background, moet wel gaan geloof ik, als ik m gewoon als active desktop oid instel
pi_62642870
Redelijk groot artikel vandaag in Metro(P14). Met idd een releasedate van 21 November
pi_62643958
Zon bedoeld dit denk ik

pi_62647024
Die bedoelde ik ja, was te lui om m ff van de website te printscreenen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:23:00 #87
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_62647335
Hulde, Metro gebruikt eindelijk eens een recente foto.
Chinese Democracy
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:11:23 #88
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62683592
Hier dan maar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_62685111
Nou iemand al een mening over de nieuwe cd?
pi_62685225
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:31 schreef DTmaster het volgende:
Nou iemand al een mening over de nieuwe cd?
Aangezien die nog niet uit is lijkt me dat erg lastig
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:48:10 #91
130818 JosD.
Buckethead ftw
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:29:39 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62743887
Jeej . Ik ben benieuwd . Ik vind de hoes tof trouwens .
Niet meer actief op Fok!
pi_62750522
Vind 14 nummers ook gewoon een goed aantal voor een CD. Tegenwoordig heb je soms artiesten die de 10 nog niet halen, nou sorry maar dat is eerder een EP dan een CD
pi_62761148
Staat The Blues er wel op? Paar jaar geleden vond ik dat al een prachtig nummer. Vooralsnog het beste nieuwe werk samen met Madagascar.

Benieuwd hoe de nieuwste versies klinken.

dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:55:24 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62761237
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Vind 14 nummers ook gewoon een goed aantal voor een CD. Tegenwoordig heb je soms artiesten die de 10 nog niet halen, nou sorry maar dat is eerder een EP dan een CD
Ja maar je moet ook rekening houden met de lengte vh nr hè .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:12:30 #96
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_62762017
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 19:53 schreef Spaulding het volgende:
Staat The Blues er wel op? Paar jaar geleden vond ik dat al een prachtig nummer. Vooralsnog het beste nieuwe werk samen met Madagascar.

Benieuwd hoe de nieuwste versies klinken.

De titel van The Blues is veranderd: het nummer draagt nu de naam ''Street Of Dreams''. In 2007 is een demo van dit nummer geleaked. Vind ik niet de moeite om te posten, want over circa 3 weken hoor je de definitieve versie.

Als voorproef een versie uit 2006, waar de intro langer is dan de versie uit 2002 die jij postte:

http://www.myvideo.nl/watch/3183942
Chinese Democracy
pi_62762584
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 19:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar je moet ook rekening houden met de lengte vh nr hè .
ja maar er zijn er ook genoeg die overal een dikke intro en outro voor- en achterpleuren zodat de nummers 5 minuten duren maar het in weze nog maar 3 minuten echt muziek is

Vind trouwens de gitaren in de single wel beetje tegen gaan staan, het ligt er zo dik bovenop met die minuten durende solo aan het einde, en het is het allemaal zo nét niet.

Mis de bluesy riffs van Slash
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:32:06 #98
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_62762783
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mis de bluesy riffs van Slash
Die kun je toch horen op de cd's van Velvet Revolver en zijn aanstaande solo album?
Chinese Democracy
pi_62762865
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:32 schreef JosD. het volgende:

[..]

Die kun je toch horen op de cd's van Velvet Revolver en zijn aanstaande solo album?
Uiteraard, al is het met Velvet Revolver ook maar afwachten wat daarmee gaat gebeuren na het vertrek van Scott Weiland, maar vind Velvet Revolver ook zeker wel zeer goed, maar goed, het allermooiste is toch gewoon de originele bezetting van de G n' R, daar kan geen Slash solo, VR, of de huidige bezetting van G n' R aan tippen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:24:31 #100
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_62764804
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

maar goed, het allermooiste is toch gewoon de originele bezetting van de G n' R, daar kan geen Slash solo, VR, of de huidige bezetting van G n' R aan tippen
Daar ben ik het niet mee eens. Ten tijde dat Slash en co nog in de band zaten, hebben zij zonder twijfel goede muziek uitgebracht hoor, maar vervolgens wordt het tijd om een nieuwe richting in te slaan. We kunnen niet continu blijven leven in de jaren '80 van Appetite For Destruction. Dat zie ik bands als Metallica en AC/DC al genoeg doen: veelal dezelfde tunes blijven herhalen. Mijns inziens behoorlijk saai.

Helaas dachten Slash en co hier anders over en wilden zij wéér een á la Appetite For Destruction gaan produceren. Axl weigerde het materiaal waar Slash mee aankwam en gaf hem de mededeling de ''industrial'' richting in te willen slaan. Slash ging hier niet mee akkoord en verliet vrijwillig de band.

Vervolgens doet Slash zijn ding in bands als Slash's Snakepitt en Velvet Revolver. Mensen met de voorkeur voor Slash zijn blues solo's zullen daarom hun lol op moeten, lijkt mij?!? Axl is aan het touren met Guns N' Roses en probeert jarenlang een album uit te brengen en zo nu en dan lekt er wat materiaal van het toekomstige album. Ondanks de gewaagde overstap naar een nieuwe richting, heeft deze stap goed uitgepakt naar mijn idee: de leaks en de bootlegs klinken goed. Vooral de frisse solo's van Buckethead spreken mij aan.

Je ziet dus dat er een splitsing naar twee kampen heeft plaatsgevonden: Axl's nieuwe ''industrial'' sound en Slash zijn oldschool ''blues'' sound. Beide personen geven de laatste jaren live concerten. Iedereen zou blij moeten zijn dat ze beide grootheden live kunnen aanschouwen en de keuze hebben tussen beide genres. Het tegendeel blijkt echter: mensen blijven maar zeuren over de huidige Guns N' Roses: ''Het klinkt niet als Slash, dit is geen Guns N' Roses, die idioot met een emmer op zijn kop kan niet spelen, het mag niet onder dezelfde naam verder gaan'' en nog meer van dit soort uitlatingen.

Mensen: als jullie per se de blues sound van Slash willen luisteren en een pesthekel hebben aan Axl's werk, ga dan vooral níet naar het nieuwe werk van Guns N' Roses luisteren, want Slash zal er niet op verschijnen. Bezoek lekker een live concertje van Slash, luister naar zijn uitgebrachte cd's en geniet van datgene wat vroeger is uitgebracht. En wat betreft de naam: deze heeft Axl middels rechtszaken afgedwongen: lijkt mij dan toch rechtmatig als hij verder gaat onder de naam. Slash maakte overigens niet eens deel van de originele line-up van Guns N' Roses. Het argument dat Slash dus ''een originele member was'' en ''Axl daarom de naam niet mag dragen'' gaat niet op.

We leven nu in 2008: een tijd waarin Slash al 12 jaar uit Guns N' Roses is. Leer eens te accepteren dat Axl Rose een andere richting in sloeg en Slash daarom de band verliet. Beide mannen hebben hier volwassen keuzes gemaakt. We hebben op het nieuwe album te maken met artiesten als Buckethead, Bumblefoot, Fortus, Finck, Stinson, Pitman en Ferrer en ja, dat klinkt gelukkig anders dan wat we vroeger al gehoord hebben. Anno 2008 zijn Slash en zijn band Velvet Revolver op zoek naar een nieuwe zanger; laten we hopen dat hun toekomstperspectief rooskleurig zal zijn.

Tot slot een wijze uitspraak van bassist Stinson: ''Either get on board or fuck off".
Chinese Democracy
pi_62765885
Mjah mooi verhaal, maar sowieso is de originele G n R een bij een geraapt zooitje, met zeker in het begin veel wisselingen in de bezetting.

Ik vind zowel de muziek van Guns n' Roses als Velvet Revolver prima te pruimen, en heb de GNR dan ook live gezien in 2006, het is allemaal niet slecht enzo, maar het is toch gewoon beetje fake als je muziek die je met een hele groep heb geschreven en groot gemaakt in je eentje nog verder gaat uitdragen. En dan gaat het niet om Axl als persoon of om de bandnaam. Er zijn sowieso veel meer redenen voor het uiteenvallen dan alleen verschil in sound. En ik weet zeker dat dat ook deze bezetting op gaat breken, want bij Axl zit er bij zoals bij vele grote artiesten gewoon een steekje los, die man is té perfectionistisch en hoe hij soms zijn fans en mede bandleden laat wachten is niet normaal (getuige de vele rellen die soms plaats hebben gevonden omdat Axl gewoonweg niet het podium op wilde/durfde).

Maar ik ben er zeker bij als GnR in de huidige bezetting gaat optreden, maar voor mij zijn de ECHTE GNR toch nog steeds mensen die groot zijn geworden.
pi_62766229
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:12 schreef JosD. het volgende:

[..]

De titel van The Blues is veranderd: het nummer draagt nu de naam ''Street Of Dreams''. In 2007 is een demo van dit nummer geleaked. Vind ik niet de moeite om te posten, want over circa 3 weken hoor je de definitieve versie.

Als voorproef een versie uit 2006, waar de intro langer is dan de versie uit 2002 die jij postte:

http://www.myvideo.nl/watch/3183942
Ook al is z'n stem veel en veel beter geweest, dit blijft een prachtig nummer.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:49:24 #103
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62774405
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:24 schreef JosD. het volgende:
En wat betreft de naam: deze heeft Axl middels rechtszaken afgedwongen: lijkt mij dan toch rechtmatig als hij verder gaat onder de naam.
Er is een groot verschil tussen rechtmatig en gevoelsmatig. Het zal de meeste luisteraars een zorg zijn wat een rechter ooit eens heeft besloten.
quote:
Slash maakte overigens niet eens deel van de originele line-up van Guns N' Roses. Het argument dat Slash dus ''een originele member was'' en ''Axl daarom de naam niet mag dragen'' gaat niet op.
Ja, voor de eerste 3 maanden na de oprichting Lul toch niet man; Slash was een essentieel onderdeel van wat voor veel mensen GNR tot GNR maakte.

Ik heb zelf geen problemen met bands die de naam blijven gebruiken. Zo vind ik Led Zeppelin met Bonham jr. op de drums toch echt Led Zeppelin, Queen+Paul Rodgers een waardig vervolg op Queen, ga ik echt niet lopen miepen over The Division Bell dat het geen Pink Floyd is omdat Waters en Barrett niet meespeelden en kan ik het huidige Deep Purple ook best waarderen. Maar je hele verhaal gaat af en toe gewoon nergens over. Veel mensen willen Axl en Slash gewoon samen op 1 podium zien. De band is uit elkaar gevallen door ruzies, terwijl alle oerleden nog wel actieve muzikanten zijn. Ze kunnen wel bij elkaar komen maar willen het niet. Dit i.t.t. bijv. LZ en Queen. Dan vind ik zelf dat het gebruiken van de naam GNR door maar 1 van de oud-leden gewoon nergens meer over gaat. Axl heeft dat helemaal niet nodig.
Nogmaals; ik heb er weinig problemen mee wanneer bands een naam hergebruiken. Maar bij GNR anno 2008 is het te lachwekkend voor woorden. Hoewel het aan mijn mening over het album weinig zal veranderen hoor
pi_62785221
Er schijnt weer wat nummers gelekt te zijn, weet iemand waar die te vinden zijn?
pi_62785253
Nope, en al wisten we het mochten we het hier toch niet posten, wacht toch gewoon tot de CD officieel uit is, met de hoeveelheid gelekte nummers die er nu circuleert heb je toch waarschijnlijk een van de vele demo versies en niet de definitieve versies
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:15:26 #106
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_62785541
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef Bassie1980 het volgende:
Er schijnt weer wat nummers gelekt te zijn, weet iemand waar die te vinden zijn?
De kwaliteit van de leaks zijn verre van goed: je hoort het nummer continu skippen. Ik raad aan te wachten tot 21 november 2008.
Chinese Democracy
pi_62801723
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:15 schreef JosD. het volgende:

[..]

De kwaliteit van de leaks zijn verre van goed: je hoort het nummer continu skippen. Ik raad aan te wachten tot 21 november 2008.
De leaks die ik heb, zijn opnieuw gemastered door een fan. Ze klinken erg goed en alle ruis/skips etc. zijn er uit gehaald.
pi_62811744
quote:
De leaks die ik heb, zijn opnieuw gemastered door een fan. Ze klinken erg goed en alle ruis/skips etc. zijn er uit gehaald.
Zitten daar ook Madagascar, Street of Dreams bij?
pi_62813578
Verschijnt het album de 21e/23e ook op Vinyl of is daar niets over bekend?
pi_62823239
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:45 schreef Bassie1980 het volgende:

[..]

Zitten daar ook Madagascar, Street of Dreams bij?
Madagascar wel. Ik vond alles goed, maar Better is echt mijn favo. Ik heb Madagascar dus niet echt in mijn hoofd.
pi_62823261
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:47 schreef Operc het volgende:
Verschijnt het album de 21e/23e ook op Vinyl of is daar niets over bekend?
21e heb ik ergens gelezen. Vinyl komt in Amerika wel uit, de rest van de wereld weet ik niet.
pi_63012568
wanneer komt het album in nederland uit dan? dit jaar nog hoop ik..?
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_63014882
Zelfde datum als overal geloof ik.Of hier nog een dag eerder? Had zoiets gehoord geloof ik...
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:32:22 #114
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63022343
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:16 schreef Spaulding het volgende:
Zelfde datum als overal geloof ik.Of hier nog een dag eerder? Had zoiets gehoord geloof ik...
Amerika 23 november 2008. Nederland 21 november 2008.
Chinese Democracy
pi_63033394
Oké, bedankt.
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
  maandag 10 november 2008 @ 18:37:04 #116
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63108329
Review door RollingStone

Let's get right to it: The first Guns n' Roses album of new, original songs since the first Bush administration is a great, audacious, unhinged and uncompromising hard-rock record. In other words, it sounds a lot like the Guns n' Roses you know. At times, it's the clenched-fist five that made 1987's perfect storm, Appetite for Destruction; more often, it's the one sprawled across the maxed-out CDs of 1991's Use Your Illusion I and II, but here compressed into a convulsive single disc of supershred guitars, orchestral fanfares, hip-hop electronics, metallic tabernacle choirs and Axl Rose's still-virile, rusted-siren singing.

If Rose ever had a moment's doubt or repentance over what Chinese Democracy has cost him in time (13 years), money (14 studios are listed in the credits) and body count — including the exit of every other founding member of the band — he left no room for it in these 14 songs. "I bet you think I'm doin' this all for my health," Rose cracks through the saturation-bombing guitars in "I.R.S.," one of several glancing references on the album to what he knows a lot of people think of him: that Rose, now 46, has spent the last third of his life running off the rails, in half-light. But when he snaps, "All things are possible/I am unstoppable," in the thumper "Scraped," that's not loony hubris — just a good old rock & roll "fuck you," the kind that made him and the old band hot and famous in the first place.

Something else Rose broadcasts over and over on Chinese Democracy: Restraint is for suckers. There is plenty of familiar guitar firepower — the stabbing-dagger lick that opens the first track, "Chinese Democracy," the sand-devil fuzz in "Riad N' the Bedouins" and the looping squeals over the grand anguish of "Street of Dreams." But what Slash and Izzy Stradlin used to do with two guitars now takes a wall of 'em. On some tracks, Rose has up to five guys — Robin Finck, Buckethead, Paul Tobias, Ron "Bumblefoot" Thal and Richard Fortus — riffing and soloing in broad, saw-toothed blurs. And that's no drag. I still think the wild, superstuffed "Oh My God" — the early Chinese Democracy track wasted on the 1999 End of Days soundtrack — beats everything on Guns n' Roses' 1993 covers album, The Spaghetti Incident?

Most of these songs also go through multiple U-turns in personality, as if Rose kept trying new approaches to a hook or a bridge and then decided, "What the hell, they're all cool." "Better" starts with what sounds like hip-hop voicemail — severely pinched guitar, drum machine and a near-falsetto Rose ("No one ever told me when/I was alone/They just thought I'd know better") — before blowing up into vintage Sunset Strip wallop. "If the World" has Buckethead plucking acoustic Spanish guitar over a blaxploitation-film groove, while Rose shows that he still holds a long-breath vowel — part torture victim, part screaming jet — like no other rock singer.

And there is so much going on in "There Was a Time" — strings and Mellotron, a full-strength choir and Rose's overdubbed sour-growl harmonies, wah-wah guitar and a false ending (more choir) — that it's easy to believe Rose spent most of the past decade on that arrangement alone. But it is never a mess, more like a loud mass of bad memories and hard lessons. In the first lines, Rose goes back to a beginning much like his own — "Broken glass and cigarettes/ Writin' on the wall/It was a bargain for the summer/An' I thought I had it all" — then piles on the wreckage along with the orchestra and guitars. By the end, it's one big melt of missing and kiss-off ("If I could go back in time . . . But I don't want to know it now"). If this is the Guns n' Roses that Rose kept hearing in his head all this time, it is obvious why two guitars, bass and drums were never going to be enough.

It is plain, too, that he thinks this Guns n' Roses is a band, as much as the one that recorded "Welcome to the Jungle," "Sweet Child O' Mine," "Used to Love Her" and "Civil War." The voluminous credits that come with Chinese Democracy certainly give detailed credit where it is due. My favorite: "Initial arrangement suggestions: Youth on 'Madagascar." Rose takes the big one — "Lyrics N' Melodies by Axl Rose" — but shares full-song bylines with other players on all but one track. Bassist Tommy Stinson plays on nearly every song, and keyboardist Dizzy Reed, the only survivor from the Illusion lineup, does the Elton John-style piano honors on "Street of Dreams."

But Rose still sings a lot about the power of sheer, solitary will even when he throws himself into a bigger fight, like "Chinese Democracy." In "Madagascar," which Rose has played live for several years now, he samples both Dr. Martin Luther King's "I have a dream" speech and dialogue from Cool Hand Luke. And at the end of the album, on the bluntly titled "Prostitute," Rose veers from an almost conversational tenor, over a ticking-bomb shuffle, to five-guitar barrage, orchestral lightning and righteous howl: "Ask yourself/Why I would choose/To prostitute myself/To live with fortune and shame." To him, the long march to Chinese Democracy was not about paranoia and control. It was about saying "I won't" when everyone else insisted, "You must." You may debate whether any rock record is worth that extreme self-indulgence. Actually, the most rock & roll thing about Chinese Democracy is he doesn't care if you do.

http://www.rollingstone.c(...)81/chinese_democracy
Chinese Democracy
  maandag 10 november 2008 @ 19:50:08 #117
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_63110427
Klinkt toch verrassend positief!
pi_63110940
Ben benieuwd

Guns N' Roses behoort dus echt tot mijn favouriet als het aankomt op muziek. Ook die oude albums kan ik niet genoeg van krijgen, die heb ik ondertussen zo vaak afgespeeld dat het grijs zou moeten zijn gedraaid maar het valt niet grijs te draaien . Metallica een goede tweede hier maar Guns valt voor mij niet te overtreffen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_63121098
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:03 schreef Topspin het volgende:
Ben benieuwd

Guns N' Roses behoort dus echt tot mijn favouriet als het aankomt op muziek. Ook die oude albums kan ik niet genoeg van krijgen, die heb ik ondertussen zo vaak afgespeeld dat het grijs zou moeten zijn gedraaid maar het valt niet grijs te draaien . Metallica een goede tweede hier maar Guns valt voor mij niet te overtreffen.
Het is alleen jammer dat MetallicA al jaren geen fatsoenlijk album heeft afgeleverd. Het laatste album is volledig verneukt door Rick Rubin. Verder klinkt het wel goed

Nu alleen maar hopen dat CD beter klinkt dan de leaks die ik al gehoord heb. En deze klinken erg goed
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:50:14 #120
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63136105
De nieuwe single staat momenteel in tien landen, waaronder Nederland, op nr. 1 in de iTunes Store Top 10 Rock Songs:

http://www.apple.com/euro/itunes/charts/top10rocksongs.html
Chinese Democracy
pi_63140991
pi_63145999
Ben nu wat leaks aan het luisteren of het demo's zijn of origineel weet ik niet maar het klinkt zeker niet verkeerd! Erg originele sound.
pi_63190700
Komt er alleen een CD uit in normale editie of nog een extratje die duurder is? Of een heel pakket ofzo..?
pi_63193457
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
Komt er alleen een CD uit in normale editie of nog een extratje die duurder is? Of een heel pakket ofzo..?
Alleen een LP.
pi_63194344
WTF hoezo alleen een LP?
pi_63194702
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef matjuhhh007 het volgende:
WTF hoezo alleen een LP?
Er komt een CD en een LP.
  donderdag 13 november 2008 @ 17:51:29 #127
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_63196543
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef matjuhhh007 het volgende:
WTF hoezo alleen een LP?
Wat had je dan gewild. CD met een DVD erbij of zo?

Ik vind het al cool genoeg dat ze hem ook op LP uitbrengen.
pi_63197008
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:51 schreef Hankster het volgende:

[..]

Wat had je dan gewild. CD met een DVD erbij of zo?

Ik vind het al cool genoeg dat ze hem ook op LP uitbrengen.
Alleen een CD is voor mij al genoeg, maar hij zei het op de manier alsof er alleen een LP uitkomt.
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:10:38 #129
130818 JosD.
Buckethead ftw
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:23:57 #130
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63242634

[ Bericht 100% gewijzigd door JosD. op 15-11-2008 13:59:21 ]
Chinese Democracy
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:36:34 #131
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_63242834
Die had je 5 dagen geleden ook al gepost
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:59:40 #132
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63243278
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:36 schreef Hankster het volgende:
Die had je 5 dagen geleden ook al gepost
Pff, minder drinken.
Chinese Democracy
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:09:06 #133
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_63243426
Och, positieve reviews kunnen we niet vaak genoeg lezen
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:56:25 #134
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63250242
In Mexico was een winkel zo slim om het album al te verkopen, waardoor 2 Mexicanen het album hebben bemachtigd:

Chinese Democracy
  zondag 16 november 2008 @ 12:57:09 #135
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_63259620
gaef

wacht geduldig op een torrentje
pi_63264778
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Hankster het volgende:
gaef

wacht geduldig op een torrentje
FOEI!
  zondag 16 november 2008 @ 20:03:18 #137
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63270691
Vanavond lekt 99% zeker de definitieve versie van het album.
Chinese Democracy
  zondag 16 november 2008 @ 20:12:12 #138
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_63270970
Ik ben benieuwd!
  zondag 16 november 2008 @ 21:12:00 #139
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_63272556
RIAD 'n the Bedouins staat er op dat hoesje -- klopt dat wel, dat moet toch Rhiad zijn?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 16 november 2008 @ 23:18:05 #140
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63276612
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef Reddiablo het volgende:
RIAD 'n the Bedouins staat er op dat hoesje -- klopt dat wel, dat moet toch Rhiad zijn?
Het is uiteindelijk Riad geworden. Scherp opgemerkt, want voorheen was het Rhiad. Een voorbeeld van de setlist uit 2006, waarin het als Rhiad wordt bestempeld:

Chinese Democracy
  maandag 17 november 2008 @ 09:40:02 #141
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63282000
Chinese Democracy
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:30:27 #142
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63310164
Ik heb een leuke post op ftd
Chinese Democracy
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:35:47 #143
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_63319940
Inmiddels is hij te vinden op de bekende kanalen. Mijn eerste indruk, iets te afgewerkt voor GnR maar zeker geen tegenvaller. Moet hem nog verder afluisteren maar mijn eerste indruk is positief. Moet wel zeggen dat ik er niet veel van verwacht had.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_63321291
Ik verwacht er ook niet zeer veel van na de 30 seconden die al een pooske online staan met dat stomme effect,...:(
pi_63325276
Ben nu bij Catcher....

Gave plaat - ik heb wel hier en daar wat demo's/nummers gehoord (Madagascar, IRS, Better, Shackler etc) - maar nooit echt geluisterd naar andere dingen als Catcher, CD en TWAT. Ik ben sowieso altijd vooral liefhebbers geweest van het bombastische GNR-materiaal - dus dan zit je met deze plaat wel goed. Ik kan me voorstellen dat liefhebbers van de 'sleazy' rock nummers van de oude GNR het minder geslaagd vinden. Ik ga 'm iig wel kopen!
Nee.
pi_63325411
Dat intro van Scraped

Gaaaaf
Nee.
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:42:48 #147
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_63331362
Ja ik heb hem vandaag een aantal keren geluisterd, en ik vind hem toch erg gaaf hoor! Zelfs Chinese Democracy die ik als single nou niet echt geweldig vond, klinkt toch behoorlijk goed wanneer je de hele plaat zo in z'n geheel beluisterd.

Kom maar op met deel twee van deze trilogie!
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:17:54 #148
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63332501
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:42 schreef Hankster het volgende:

Kom maar op met deel twee van deze trilogie!
Pff, je wilt niet weten wat ik alleen al heb moeten doorstaan voor deel 1; laat staan voor meerdere delen
Chinese Democracy
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:24:35 #149
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_63332694
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:28 schreef matjuhhh007 het volgende:
met dat stomme effect,...:(
Verklaar je nader.
Chinese Democracy
  woensdag 19 november 2008 @ 10:16:39 #150
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_63338718
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:17 schreef JosD. het volgende:

[..]

Pff, je wilt niet weten wat ik alleen al heb moeten doorstaan voor deel 1; laat staan voor meerdere delen
Sebastian Bach heeft gezegd dat deel drie al in 2012 in de winkel moet liggen En Axl schijnt er zelf ook niet zo veel zin meer in te hebben om er zo lang aan te blijven prutsen. Sowieso heeft hij nu na al die jaren al meer dan genoeg (demo)materiaal liggen voor de andere twee, lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')