Johan zelf?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:16 schreef Hankster het volgende:
[..]
Sebastian Bach heeft gezegd dat deel drie al in 2012 in de winkel moet liggenEn Axl schijnt er zelf ook niet zo veel zin meer in te hebben om er zo lang aan te blijven prutsen. Sowieso heeft hij nu na al die jaren al meer dan genoeg (demo)materiaal liggen voor de andere twee, lijkt me
Dit is niet allemaal letterlijk gezegd door Bach. Dat Axl er zelf niet zoveel zin meer heeft om er zo lang aan te prutsen is sowieso nooit door hem verklaard; ook niet door Bach. Maar er is ongetwijfeld al veel werk klaar ja. Axl vertelde 2 jaar geleden dat er sowieso al 28 nummers definitief klaar waren en ze tot de 32 sowieso klaar wilden hebben rond die tijd. Tevens heeft Chris Pitman in een recent interview aangegeven dat ze al aan circa 100 nummers hebben gewerkt.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:16 schreef Hankster het volgende:
[..]
Sebastian Bach heeft gezegd dat deel drie al in 2012 in de winkel moet liggenEn Axl schijnt er zelf ook niet zo veel zin meer in te hebben om er zo lang aan te blijven prutsen. Sowieso heeft hij nu na al die jaren al meer dan genoeg (demo)materiaal liggen voor de andere twee, lijkt me
Nee, niet zo erg als bij Chinese Democracyquote:Op woensdag 19 november 2008 12:24 schreef Hankster het volgende:
Maar jij bent dus bang dat het wéér jaren gaat duren voordat de volgende plaat uit zal komen?
vertelquote:Op woensdag 19 november 2008 12:37 schreef JosD. het volgende:
[..]
Nee, niet zo erg als bij Chinese Democracy. Ik ben er zeker van dat er al minimaal 1 nieuw album in zijn geheel klaar is.
Wat ik vermoedde was een wereldtour van twee jaar en vervolgens een nieuw album in 2010. Maarrr, dat ''vermoedde'' was niet voor niks met twee d's, want ik vrees een nieuw probleem dankzij de man die de gitaristische stukken van ''Better'' schreef.
Tja, na zo'n k*ttijd te hebben gewacht, morgen dan eindelijk Chinese Democracy in mijn handen. Een momentje om een biertje op te drinkenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:56 schreef matjuhhh007 het volgende:
Morgen is het zover.
Er zitten wel zeker wat mindere nummers tussen, maar daardoor vallen vooral op het album de beter nummers weer meer op.
Madagascar is ook gaaf ja - hoewel ik die samples wel heel erg cliché vind.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:01 schreef Hankster het volgende:
En zeker ook Madagascar blijft gaaf gedaanMet daarna This I Love en dan Prostitute is het juist een heel sterk einde van de plaat, imo.
Dat vind ik dus bij al die rustigere nummers, tis daardoor van die overgeproduceerde mierzoete shit gewordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:12 schreef PimD het volgende:
[..]
Madagascar is ook gaaf ja - hoewel ik die samples wel heel erg cliché vind.
vandaag.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:23 schreef Wunny het volgende:
What the fack?
Hij Zondag toch pas uit?
Ik ben zeer benieuwd!
Voor de Amerikaanse release ja...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:49 schreef Wunny het volgende:
Op de website van Guns N' Roses tellen ze nog steeds af...
Beidequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:57 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik ben nu bezig met beluisteren, maar in het boekje zie ik nergens Slash of Saul Hudson staan!!!?? ben ik nou gek of speelt hij niet mee...? *Schaam,schaam*
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:57 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik ben nu bezig met beluisteren, maar in het boekje zie ik nergens Slash of Saul Hudson staan!!!?? ben ik nou gek of speelt hij niet mee...? *Schaam,schaam*
Amerikaanse release.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:49 schreef Wunny het volgende:
Op de website van Guns N' Roses tellen ze nog steeds af...
De media markt is tot 21:00 open, veel mensen moeten nog thuis komen van het werk dus wie weet 2 keer goud op de eerste verkoopdagquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:25 schreef Zon het volgende:
Album Guns N'Roses binnen een dag goud
(ANP)
ik had al een pre-order staan sinds 1991quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ach t zal wel hard gaan dan dit weekend![]()
Maar wss zit hier ook alle pre-order troep al bij? Dus tis misschien licht vertekend omdat mensen gewoon al hadden gepre-orderd en die vandaag bezorgd zijn ofzo?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik had al een pre-order staan sinds 1991
13quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:04 schreef Wunny het volgende:
Mocht ook wel goud halen ja, de productie kosten waren totaal 17 miljoen ofzo?
Doe es goed luisteren, staat er wel op, maar onder de titel Street of Dreamsquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:53 schreef laforest het volgende:
The Blues staat er niet op
Dat vond ik juist zo'n goed nummer.
Zo ver ben ik nog niet, ben bij het eerste nummerquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe es goed luisteren, staat er wel op, maar onder de titel Street of Dreams
Ach zo noem ik het even voor het gemak, het klinkt computerig, niet zoals guns n rosesquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
Niet echt techno, maar meer industrial, zeker de eerste nummers ja, na nummer 2 á 3 word het wat meer oldschool naar mijn mening
Dat is ook de reden waarom Slash er uit is gestapt. Slash wilde niet met Axl mee in die stijl.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ach zo noem ik het even voor het gemak, het klinkt computerig, niet zoals guns n roses
Dan was dat domme MyWorld afsluitertje op UYI 2, dat buitenbeentje op de cd's, wat nu GNR isquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:27 schreef Zon het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom Slash er uit is gestapt. Slash wilde niet met Axl mee in die stijl.
"Industrial" schijnt dat te heten ja. Beetje ala limp bizkit en consorten. Ik mis de "bluesy" gitaarpartijen van Slash teveel om het echt een "Guns 'n Roses" album te noemen vrees ik.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ach zo noem ik het even voor het gemak, het klinkt computerig, niet zoals guns n roses
Ik kan Slash missen als kiespijn. Buckethead en Bumblefoot ownen hem keihard qua skills.quote:
Dat zelfde gevoel kreeg ik maar daar heb je veel Buckethead spel in volgens mij. De laatste 7 a 8 nummers zijn mooier imo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Echt niet manquote:Op zaterdag 22 november 2008 03:03 schreef JosD. het volgende:
[..]
Ik kan Slash missen als kiespijn. Buckethead en Bumblefoot ownen hem keihard qua skills.
Gast, dat werd door Robin Finck gespeeldquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Echt niet man
Die hebben geen enkele feeling voor muziek en de stijl van GNR. Als je Buckethead Sweet Child hoort spelen, nou dat is om te janken zo slecht..
Ja de opening ja.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:21 schreef JosD. het volgende:
[..]
Gast, dat werd door Robin Finck gespeeld
Ehm, heb je zijn akoestische cd's? Onder andere daarin zit genoeg feeling.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja de opening ja.
Nou gaan we even lachen om buckethead
begin bij ongeveer 30 seconden
Hij kan zeker wel technisch spelen, maar er zit geen feeling in, gewoon je rifjes en toonladders afgaan maakt je geen geweldig gitarist.
Daar zeg je precies waar het om draait. De gedachte bij alle Slash-fanaten is: iedere member van de huidige gnr is slecht (ongeacht zijn skills), indien het geen Slash betreft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
maar merendeel van de Gn'R fans zal nou eenmaal Buckethead of welke andere gitarist dan ook nooit voor vol aanzien om dat het Slash niet is.
Ik vindt de slash solo's gewoon natuurlijker. En dan praten we alleen over de Guns 'N Roses nummers, en niet over de akkoestische albums van Buckethead.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:07 schreef JosD. het volgende:
[..]
Daar zeg je precies waar het om draait. De gedachte bij alle Slash-fanaten is: iedere member van de huidige gnr is slecht (ongeacht zijn skills), indien het geen Slash betreft.
Jammer dat mensen deze gedachte niet los kunnen laten.
Sorry ik vind dit niet echt heel goed of technisch, sorry.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:37 schreef JosD. het volgende:
En check dit maar eens:
Zou je misschien een solo willen posten van Slash die hier tegen op kan? Graag wel een nieuwe solo die dateert van zijn laatste 5 jaar.
Succes.
Klopt! Mijn fout.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:57 schreef matjuhhh007 het volgende:
Oud nieuwsstond 2 pagina's terug ook al geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |