quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:32 schreef DrDentz het volgende:
Net in het seizoen dat Henk ze waarschijnlijk kampioen gaat makenDezelfde fout als met Adriaanse zie ik weer gebeuren; de trainer wordt veel te vroeg afgeschoten.. er is alleen nog maar gezaaid en nog niet geoogst
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij wordt niet afgeschoten, hij gaat gewoon naar Chelsea. Chelsea was ook gekomen als Ajax Zagreb had uitgeschakeld. Ze waren er al namelijk.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:36 schreef DrDentz het volgende:
Had ie net zo goed assistent bij Barca kunnen blijven toch
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:36 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Dan was HTC echt niet gegaan hoor.
Ja, maar dat is het punt. Dát worden we niet met Koster.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zolang we maar kampioen worden toch![]()
quote:
Voor mijn part zetten ze Frits Korbach er neer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wie heb je zelf op het oog dan? Denk dat Ajax wel binnen de eigen geledingen móet zoeken, ik zou niet weten wie er nu als interim van buitenaf op de stoel gaat zitten die écht een topcoach is.
Helemaal mee eens!quote:Want voor altijd een Koster als trainer
Moet je stapel mesjogge voor zijn!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Voor mijn part zetten ze Frits Korbach er neer.
Leo Beenhakker als Adje Interim.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wie heb je zelf op het oog dan? Denk dat Ajax wel binnen de eigen geledingen móet zoeken, ik zou niet weten wie er nu als interim van buitenaf op de stoel gaat zitten die écht een topcoach is.
Het is toch al dodelijk? Kampioen worden we toch niet. Die beker is leuk, maar ook niet meer dan dat. En verder maakt het geen moer uit of we tweede of vijfde worden. De Play Offs winnen we toch wel weer en in de VCL vliegen we er toch weer uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:47 schreef Silenus het volgende:
Ik vind dus wel dat je in de tussentijd zeker iemand moet hebben die alle spelers heel goed kent. Koster heeft de papieren, loopt vaak genoeg bij het eerste rond en heeft echt wel kijk op het spelletje. Geldt ook voor Winter, Spijkerman en Groenendijk.
Nu één of andere alcoholistische dude van buitenaf bij het elftal halen lijkt me dodelijk.
Zal niet kunnen opwegen tegen de verkopen die straks vast zullen plaatsvinden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:52 schreef versteegrob het volgende:
Beetje positief! Met een paar leuke kopen in de winterstop is alles nog mogelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |