Enslave demonquote:
arena?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:23 schreef Zosk het volgende:
zo weer dailys gedaan voor vandaag, vanavond geen raid
dus dan maar niksen hele dag
Dat klopt inderdaad, merkte ik ook!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:18 schreef Stommie het volgende:
zo, heb mn eerste Horde character aangemaakt!
weekje trainen en lvl 29 alweer... (Blood Elf Prot. Loladin)
Veel Horde spelers komen trouwens een stuk volwassener over dan de meeste alliance gasten..
Tuurlijk Horde is eng...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:18 schreef Stommie het volgende:
zo, heb mn eerste Horde character aangemaakt!
weekje trainen en lvl 29 alweer... (Blood Elf Prot. Loladin)
Veel Horde spelers komen trouwens een stuk volwassener over dan de meeste alliance gasten..
Haha netjes gratzquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:32 schreef Necrodeath het volgende:
Ik heb em al sinds woensdagmaar gz Wyri!
Ff screenopvissen van mijne
http://xs.to/xs.php?h=xs220&d=07414&f=WoWScrnShot_101107_161800.jpg
's ochtends en 's avonds? Zo deed ik het...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Haha netjes gratz! Dat is het nadeel als je werkt, je kunt niet altijd die ram racing quest 2 keer perdag doen
.
Als je van 6 tot 6 weg bent van huis kan het lastig zijn om dat goed te timenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
's ochtends en 's avonds? Zo deed ik het...
quote:
Ben ik ook mee bezig, heb al 30 van die grote dood, en 25 talbuks, moet nog 26 van die vogelsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jesis wat is die ene q-chain saai in Nagrand (weer van die Mastery quests van Nesingwary, alleen moet je er nu 30 per soort killen, en niet 10, zoals in STV).
Morgenavond guildevent!
Saai ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jesis wat is die ene q-chain saai in Nagrand (weer van die Mastery quests van Nesingwary, alleen moet je er nu 30 per soort killen, en niet 10, zoals in STV).
Morgenavond guildevent!
2 keer per dag? Hoe doe je dat dan? Wanneer wordt die gereset dan? ik moet nog 14 tickets namelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Haha netjes gratz! Dat is het nadeel als je werkt, je kunt niet altijd die ram racing quest 2 keer perdag doen
.
12 uur na je vorige run kan je het weer doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:33 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
2 keer per dag? Hoe doe je dat dan? Wanneer wordt die gereset dan? ik moet nog 14 tickets namelijk
In shadowmoon zijn leuke quests te doen als het op gear etc aankomt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:59 schreef Stranger het volgende:
Gisteren 69 gedingd op mijn druid..
Nog steeds geen quests gedaan in BeM Shadowmoon en Netherstorm, en bijna niets in Zangarmarsh en Terrokar.. Wordt toch leuk gold binnen slepen op 70 als ik ooit nog zin heb quests te doen
Omg dan kom ik daar even veel te laat achterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
12 uur na je vorige run kan je het weer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |