primitiefe bouwwerk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie die ring achter in zijn? De Orgrimmar instance?
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:33 schreef DjNivek het volgende:
Gezien de ligging? Ik denk de 'kamer' waar je PvP zooi kan kopen
Zo zien trouwens alle insatnce portals er uit, zit vaak alleen iets netjes afgewerkts omheenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:36 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
primitiefe bouwwerk.![]()
edit:
wat ik vanmidag tegen kwam in ironfore : fiery warhorse . maar het mooie was er zat een shadow priest op en dus doorzichtige paarze gele vlammen.
Ja man is leuk met volwassenen gamenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef mini-lellan het volgende:
Gedingt naar lvl 20.![]()
Ik ben erachter gekomen dat degene waarmee ik al een paar dagen loop te questen een Belgische moeder is van 36 met 3 kinderen.![]()
Je komt echt de meest onverwachtse mensen tegen.![]()
btw, komt iemand dit zich bekend voor?
[ afbeelding ]
Lol, check de realm forums eensquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:10 schreef neggix het volgende:
Ik kan niet inloggenZegt bij verschillende servers dat ie niet kan connecten...
Zowel een private als normaal
Welk deelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lol, check de realm forums eens.
wow-europe.com -> realm status, als je daar niet wijzer word staat daar boven in de text een link naar de realm status forumsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef neggix het volgende:
[..]
Welk deelMoet elke keer uit gebied kiezen, maar word er niet veel duidelijker van
Hoe ik der kom?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo zien trouwens alle insatnce portals er uit, zit vaak alleen iets netjes afgewerkts omheen. OW en kan idd wel eens het BG hok zijn
.
[..]
Ja man is leuk met volwassenen gamen![]()
!
Ja alleen niet daar, hoe kom je daar?Weet in dat gebied wel een andere (kom je niet meer uit)
. En weer er zat door heel Azaroth heen
![]()
haha ff proberen vanavond, maak er zelf een sport van namelijk om op datsoort plekken te komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:27 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hoe ik der kom?
Bij Lakeshire richting noord het dan alsmaar de bergen in blijven lopen, zo was ik er ineens gekomen.
Tofquote:
50g?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:21 schreef mini-lellan het volgende:
Wat zou ik kunnen vragen voor 100 copper bars?
whyrie het valt me tegen dat je daar nog niet bent geweest, je loopt in het noorden bij redtridge, en daar ergens zit een grote4 open plek vol met vereedelde honden, ten oosten van die tin mijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha ff proberen vanavond, maak er zelf een sport van namelijk om op datsoort plekken te komen. (Kan straks wel ff wat screenies posten als je intresse hebt
.)
[..]
Tof!
[..]
50g?
Speel horde he, hang daar dus niet zo vaak uitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:36 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whyrie het valt me tegen dat je daar nog niet bent geweest, je loopt in het noorden bij redtridge, en daar ergens zit een grote4 open plek vol met vereedelde honden, ten oosten van die tin mijn.
Dan ga je wat omhoog, en kom je bij een schuin pat, met stenen er voor, daar spring je over heen en dan ben je er.
whyri laat nu maar eens weten hoe je op ironforge komt?
Kan ik je zo laten zien, whisp me maar eens ingame, gaan we van de IF gate springenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:36 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whyrie het valt me tegen dat je daar nog niet bent geweest, je loopt in het noorden bij redtridge, en daar ergens zit een grote4 open plek vol met vereedelde honden, ten oosten van die tin mijn.
Dan ga je wat omhoog, en kom je bij een schuin pat, met stenen er voor, daar spring je over heen en dan ben je er.
Vergeet je slowfall niet, anders heb ik straks niks meer te etenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kan ik je zo laten zien, whisp me maar eens ingame, gaan we van de IF gate springen
Ik ben pally, ik bubble een halve seconde voor dat ik de grond raak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vergeet je slowfall niet, anders heb ik straks niks meer te eten.
Hmm misschien ook maar eesn rocket boots gaan regelenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben pally, ik bubble een halve seconde voor dat ik de grond raak.
Of Rocket boots... keuzes, keuzes.
Ik val gewoonquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm misschien ook maar eesn rocket boots gaan regelen.
Ja hoe begin ik eingelijk met die gasten?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
eindelijk m'n netherdrake eens gehaald
Praat met "Mordenai" in Shadowmoon Valley (hij loopt vanaf de scryers post helemaal naar beneden) dan krijg je de quest: "Kindness" dan kan je een een questchain beginnen, op een gegeven moment moet je wel riding skill hebben voor epic flying mount anders kan je niet verder.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja hoe begin ik eingelijk met die gasten?
Ah ok thanks, dan kan ik iig de prequests ff gaan doen er voorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Praat met "Mordenai" in Shadowmoon Valley (hij loopt vanaf de scryers post helemaal naar beneden) dan krijg je de quest: "Kindness" dan kan je een een questchain beginnen, op een gegeven moment moet je wel riding skill hebben voor epic flying mount anders kan je niet verder.
Indd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:36 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Echt zoveel?!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha ff proberen vanavond, maak er zelf een sport van namelijk om op datsoort plekken te komen. (Kan straks wel ff wat screenies posten als je intresse hebt
.)
[..]
50g?
Enslave demonquote:
arena?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:23 schreef Zosk het volgende:
zo weer dailys gedaan voor vandaag, vanavond geen raid
dus dan maar niksen hele dag
Dat klopt inderdaad, merkte ik ook!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:18 schreef Stommie het volgende:
zo, heb mn eerste Horde character aangemaakt!
weekje trainen en lvl 29 alweer... (Blood Elf Prot. Loladin)
Veel Horde spelers komen trouwens een stuk volwassener over dan de meeste alliance gasten..
Tuurlijk Horde is eng...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:18 schreef Stommie het volgende:
zo, heb mn eerste Horde character aangemaakt!
weekje trainen en lvl 29 alweer... (Blood Elf Prot. Loladin)
Veel Horde spelers komen trouwens een stuk volwassener over dan de meeste alliance gasten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |