Het mooie van dat ding is dat ie bestuurd wordt door een murloc!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:02 schreef Slappy het volgende:
Damm wat is die Fel reaver iritant.
Ben je wat beesten aan het afmaken en jaar hoor gaat de grond trillen en hoor je die orang oetan
Snel weg rennen weer
The hate against the Murlocs continue's!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het mooie van dat ding is dat ie bestuurd wordt door een murloc!Zodra de Fel Reaver neer is, hoor je MMMBBBRRRGLLL en rent er een murloc lvl 70 weg
moet je sm cathedral doen en dan in plaats de hele kamer te clearen meteen op de baas.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Nou wij hebben me SM toch een partij geraid. Hele groten groepen mobs (word op een gegeven moment een webstrijdje), en maar knokken
! (Serieus dit is een tijdje geleden, maar wel leuk
.)
[ link | afbeelding ]
Noes, want murlocs heerschen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
The hate against the Murlocs continue's!
Ja altijd stoer!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
moet je sm cathedral doen en dan in plaats de hele kamer te clearen meteen op de baas.![]()
Gisteren voor het eerst Morogrim Tidewalker geprobeerd, de liefde die ik heb voor murlocs is wederzijds want het lukte me zowaar om ze te agroenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
The hate against the Murlocs continue's!
Hoe kan je dat beest verslaanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het mooie van dat ding is dat ie bestuurd wordt door een murloc!Zodra de Fel Reaver neer is, hoor je MMMBBBRRRGLLL en rent er een murloc lvl 70 weg
Van avond ff proberenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
moet je sm cathedral doen en dan in plaats de hele kamer te clearen meteen op de baas.![]()
Vind het in WC maar een rare kikker de eerste keerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst Morogrim Tidewalker geprobeerd, de liefde die ik heb voor murlocs is wederzijds want het lukte me zowaar om ze te agroen.
Gewoon spatie ingedrukt houden tot dat je ze kwijt bent geen probleemquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:56 schreef Black-Hole het volgende:
Murlocs, meest irritante mob in heel WoW.
Alhoewel, die birds in Skettis zuigen ook behoorlijk, zelfs met een epic mount.
+ een hele kloot manaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:17 schreef swasfy het volgende:
[..]
Met 1 tank en 1 healer, optioneel is 1 dps zodat je er niet een half uur over doet.
Helemaal omhoog inderdaad en als het ze dan toch nog lukt om je van je mount of te krijgen en je bijna te pletter valt; flightformquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Gewoon spatie ingedrukt houden tot dat je ze kwijt bent geen probleemen anders rping je van je mount af ben je ook van ze af als je maar hoog genoeg zit
.
Of parachute cloakquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:57 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Helemaal omhoog inderdaad en als het ze dan toch nog lukt om je van je mount of te krijgen en je bijna te pletter valt; flightform
indien je door je val out of combat gaat jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:57 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Helemaal omhoog inderdaad en als het ze dan toch nog lukt om je van je mount of te krijgen en je bijna te pletter valt; flightform
Als je continue stijgt dan ga je door het stijgen out of combat, stop je echter af en toe dan kan je helemaal naar boven en alleen door er af te springen nog maar out of combat gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:24 schreef Beckham het volgende:
[..]
indien je door je val out of combat gaat ja![]()
Of gewoon 1 tank en 1 dps, who needs a healer?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:17 schreef swasfy het volgende:
[..]
Met 1 tank en 1 healer, optioneel is 1 dps zodat je er niet een half uur over doet.
Hangt van je tank af. Toen ik het met een maat van me deed hoefde ik inderdaad niet vaak te healen (we deden het zonder DPSquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:15 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Of gewoon 1 tank en 1 dps, who needs a healer?
nice hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:05 schreef Zosk het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=30055 & http://www.wowhead.com/?item=30148 erbij vandaag
Heb ik ook gehadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuh, dankzij de Ring of Blood q chain heb ik eindelijk mn eigen pimpy http://www.wowhead.com/?item=25762, en nu nog een dikke enchant zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |