abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:22:52 #101
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53742710
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:24:00 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_53742732
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:19 schreef Py het volgende:

[..]

Bij Brian is het trefwoord angermanagement.

En je punt is?

BTW, Brian en gevoelig, laat ik dat nu nog nooit ontdekt hebben, het is en blijft een achterbakse rat.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53742775
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:26:51 #104
168951 STAP01
body and brain
pi_53742777
De redaktie heeft zich wel goed laten naaien door Dennis trouwens. In de selectieprocedure had hij grote woorden over Huub. Hij heeft bij zijn binnenkomst geld gekregen om te shoppen in de PC en vervolgens geen reet uitgevreten in de Kooi!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_53742808
wat moet /gaat Huub doen ??
pi_53742853
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

En je punt is?

BTW, Brian en gevoelig, laat ik dat nu nog nooit ontdekt hebben, het is en blijft een achterbakse rat.

Brian is erg gevoelig, gevoelig voor de popupol, daarom doet hij nu ook zo "schatig"en verliefd tegen Amanda.
Zo gevoelig, dat hij probeerde een 5 tegen 2 --> groep tegen Hem en Amanda te creëren, dat gaf in zijn ogen Huub ook de hoge popupolstand.

Ja Brian is erg gevoelig.
Goedemorgen :W
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:30:21 #107
188345 Py
op zich
pi_53742856
quote:

[..]

En je punt is?

Nou, ik geef antwoord op je vraag en dan vraag jij wat mijn punt is
Je mag Brian een achterbakse rat vinden. En wellicht heeft hij e.e.a. gedaan waardoor die mening verdigbaar is. Maar in mijn ogen is niemand alleen maar achterbaks of een leugenaar of geweldig of wat dan ook.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:31:43 #108
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53742883
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat ik niet meer kan lezen dan dit.

Bron: ZIJONLINE.

http://www.zijonline.nl/

Zouden de dames al weten, dat ze gekeurd zijn en afgewezen omdat ze te lelijk zijn?

Kom maar op met die deuken in hun ego!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:33:22 #109
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_53742907
Volgens mij nog niet eerder meegemaakt, dat Huub op de zaterdag al zo vroeg
uit bed is is en al zo aktief is ..... belooft misschien nog wat voor de rest van de dag.

Nog een leuke anekdote die mij te binnen schiet van de VOL fandag vorige week.
Die sukkel van een Japio kwam er daar pas achter, dat er niet meer naar 1010,
maar naar 3040 moet worden ge-SMSed voor de PoPoll. Zijn verbazing was groot.

Eindelijk weer terug bij elkaar
.
pi_53742915
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:31 schreef Dark het volgende:

[..]

Zouden de dames al weten, dat ze gekeurd zijn en afgewezen omdat ze te lelijk zijn?

Als ze het weten, zou het een topidee zijn van FHM om Kim bijv. wel te vragen!!
pi_53742939
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:34 schreef KimiK het volgende:

[..]

Als ze het weten, zou het een topidee zijn van FHM om Kim bijv. wel te vragen!!

Of Lieke
pi_53742944
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:31 schreef Dark het volgende:

[..]

ow ww ..ik hoop zo dat zij dit te zien/horen krijgen .........en de rest ook !!!!!
pi_53742953
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:35 schreef blomst het volgende:

[..]

Of Lieke

Kim en Lieke?? Denk dat Nada en Manda dan echt wel groen zullen worden van jaloezie
pi_53742964
quote:

[..]

Of Lieke
ja geweldig
pi_53742972
pi_53742978
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:38:18 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_53742984
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:30 schreef Py het volgende:

[..]

Nou, ik geef antwoord op je vraag en dan vraag jij wat mijn punt is
Je mag Brian een achterbakse rat vinden. En wellicht heeft hij e.e.a. gedaan waardoor die mening verdigbaar is. Maar in mijn ogen is niemand alleen maar achterbaks of een leugenaar of geweldig of wat dan ook.

Ik vroeg om een voorbeeld wat Brian bereikt heeft in dat hok en jij komt met een voorbeeld van anger managament, maar goed.

Als Brian zijn pammetjes niet zou hebben, lag dat hok allang aan diggelen, so much for anger management en de uiterst deskundige huispsycholoog Anita.
Hiet laat ik het bij.
― Mark Twain
pi_53742994
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:39:44 #119
168951 STAP01
body and brain
pi_53743009
quote:

[..]

Of Lieke

Why don't you just use that thing inside your head....
pi_53743011
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik vroeg om een voorbeeld wat Brian bereikt heeft in dat hok en jij komt met een voorbeeld van anger managament, maar goed.

Als Brian zijn pammetjes niet zou hebben, lag dat hok allang aan diggelen, so much for anger management en de uiterst deskundige huispsycholoog Anita.
Hiet laat ik het bij.
pi_53743016
quote:

[..]

Hiet laat ik het bij.

Hij heeft in ieder geval zijn dekking (Mannie) bewerkstelligd
pi_53743017
maarre iemand al enig idee waarom Huub er zo vroeg bij is ?
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:44:28 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_53743077
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:30 schreef blomst het volgende:

[..]

Brian is erg gevoelig, gevoelig voor de popupol, daarom doet hij nu ook zo "schatig"en verliefd tegen Amanda.
Zo gevoelig, dat hij probeerde een 5 tegen 2 --> groep tegen Hem en Amanda te creëren, dat gaf in zijn ogen Huub ook de hoge popupolstand.

Ja Brian is erg gevoelig.

Precies
― Mark Twain
pi_53743079
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:40 schreef SIRA het volgende:
geeeen idee
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:44:46 #125
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53743082
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:40 schreef KimiK het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval zijn dekking (Mannie) bewerkstelligd

En Brian heeft een nachtje met Tas in de Witte Bergen bewerkstelligd.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_53743095
quote:

ik gok op dat hij uitgeslapen is
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:45:27 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_53743096
quote:

Geen idee, ik heb het rooster nog niet gelezen.
― Mark Twain
pi_53743110
pi_53743114
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:45 schreef blomst het volgende:

[..]

ik gok op dat hij uitgeslapen is

pi_53743124
quote:
geen idee.... maar ik hoorde hem tegen Lieke zeggen, dat hij eruit moest komen.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:47:42 #131
188345 Py
op zich
pi_53743125
quote:

[..]

Hiet laat ik het bij.

Exact
Hij (of misschien nog meer de febo) heeft bereikt dat hij niemand het ziekenhuis in heeft geslagen.
pi_53743128
Verplicht gesprek tussen Huub en Jaap?

edit: met gratis streamlock
pi_53743160
nah, ik wil naar Huub en Jaap luisteren, niet Nadia en haar haren in beeld.
pi_53743161
ja ...Natte Naad ................we zien je
pi_53743167
Huub zegt tegen Jaap dat hij wat sjachie is, omdat er sommigen dingen niet lopen zoals beloofd... hij zegt ik weet dat het niemands schuld is...
Jaap haakt er op in.... en gelijk de streams over naar een tangende Nadia
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:50:16 #136
188345 Py
op zich
pi_53743178

In navolging van de paravlieg, de streamlocklibelle
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:50:43 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_53743181
Leuk, van Jaap en Huub naar een tangende Naad.

Huub vertelde dat hij sjaggo is omdat o.a. zijn motorrijlessen niet doorgaan.
Jaap begrijpt dat wel en weet dat de mensen achter hun best doen, maar de hierarchie....streamswitch.
― Mark Twain
pi_53743188
dat de tang het haar maar mag doorbranden.
pi_53743199
pi_53743201
zal Naad vandaag al haar chames in de strijd (zoals ze tegen Dennix zei) gooien om Jaap helemaal gek te maken...................
pi_53743217
Ik hoop dat Nadia die rot lok die ze de hele dag uit haar ogen staat te vegen zo heet stookt met die stijltang dat het kroeshaar wordt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:55:36 #142
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53743246
  Moderator zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:56:07 #143
184769 crew  Deisyy
pi_53743257
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop dat Nadia die rot lok die ze de hele dag uit haar ogen staat te vegen zo heet stookt met die stijltang dat het kroeshaar wordt.

Het lijkt mij veel leuker dat als ze die lok weer tussen de stijltang neemt, hij spontaan bij haar hoofdhuid afbreekt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:56:08 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_53743258
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:52 schreef ruudpuntenel het volgende:

Ik word zo schijtziek van Naad en dat haar, het wordt er overigens niet mooier op door al dat getang.

Ik begrijp niet dat ze dat zelf niet ziet, al die pluizen aan de onderkant.
― Mark Twain
pi_53743285
Misschien is huub wel zo vroeg op om Jaap tegen Nadia te beschermen, zodat ze niet weer een enorm schuldgevoel bij hem kan kweken.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:59:14 #146
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53743298
quote:

[..]

En je punt is?

Ik vind Brian wel erg gevoelig... alleen spoort zijn werkelijkheid niet met de realiteit. Maar om te zeggen dat Brian ongevoelig is vind ik to much.
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat ik niet meer kan lezen dan dit.

Bron: ZIJONLINE.

http://www.zijonline.nl/

ik wel

De bewoners die De Gouden Kooi nu nog na het eerste jaar bewonnen gaan de villa en het geld, maar natuurlijk willen ze ook graag BN' ers worden. Of dat laatste zal lukken is nog maarde vraag. Van de bewoners die De Gouden Kooi afgelopen jaar verlieten is weinig tot niets meer vernoen. De blonde Nena verdween in de anonimiteit en Natasja is inmiddels in aar hag naar het BN'erschap uitgekost door Nederland gezien de vele negatieve reacties op haar optreden. Maar ook voor de mooie amanda en de half Marokkaanse Nadia lijkt geen verdere carriere in de wieg gelgd als zij De gouden Kooi verlaten. Beide dames bpden zich aan om it de kleren te gaan, maar de hoofdredacteur van FHM weigerde aan dat verzoek gehoor te geven. Waarom? lees het complete verhaal!

Arme Amanda en Nadia! Beide dames willen niets liever dan uit de kleren te gaan op weg naar de eeuwige roem, maar niemand is nog geintereseerd in de blote Amanda en Nadia. Zelfs het mannenblad FHM, dat een groot deel van haar verkoop toch dankt aan het presenteren van beroemd blot, weigert pagina's te reserveren voor beide dames!

En dat terwijl ze op een presnteerblaadje -en gratis- werden aangeboden! FHM-hoofdredacteur Erik Noomen:
"FHM kreeg een telefoontje van een redacteur van De Gouden Kooi of wij geïnteresseerd zouden zijn in een fotoshoot met Amanda. Van haar vriendin Nena had ze gehoord dat de FHM- covershoot ín de Kooi voor ons decembernummer van vorig jaar, haar enorm was bevallen en dat ze daar verschrikkelijk veel goede reacties op had gehad. Nena had haar ook verteld dat het haar carrière na De Gouden Kooi zeker geen kwaad had gedaan. Dus wilde Amanda ook wel zo'n glamourshoot."

Maar helaas voor Amanda bleek dat plannetje op de redactie van FHM niet in goede aarde te vallen alds de hoofdredacteur van FHM. " We hebben daar toen kort over vergaderd en besloten het niet te doen. Niet omdat Amanda geen mooie sexy vrouw zou zijn, maar omdat we allemaal via de televisie al genoeg hadden kennisgemaakt met haar schoonheid en sexy uitstraling. De gedachte op de redactie van FHM was een beetje: we hebben haar al veel vaker en stukken bloter zien ravotten in de Gouden Kooi. Om dan iemand in feite weer 'aan te kleden' voor een stijlvolle maar sexy FHM-shoot, dat is een beetje vreemd."

Wat Noomen bedoeld is dat de in beeld gebrachte seksscenes van Amanda in De Gouden Kooi n tegen haar werken. Blootliefhebbers kennen het lijf van Amanda van binnen en buiten en dus zullen bepaald niet naar de winkel snellen als ze bijna zonder kleren in FHM poseert...

Het aanbod van Amanda ledde er wel toe dat de nijvere FHM-redactieleden maar weer eens voor de tvgingen zitten om naar De Gouden Kooi te kijken en te zien of er nieuw ' bloottalent' rondliep. Noomen: " Omdat we wel weer waren gewezen op het bestaan van De Gouden Kooi, dat we eigenlijk al maanden niet meer hadden gezien, hebben we gekeken of er nog andere leuke vrouwen in de villa zaten. Dat bleek: in ieder geval Nadia. Gevraagd of er met haar een shoot mogelijk was, gaf de productiemaatschappij aan dat daar vast wel een mouw aan te passen viel."

Maar ook de half Marokkaanse Nadia zal niet op de glimmende FHM-pagina's te zien zijn....

" Een paar dagen later kregen we een telefoontje dat het geen probleem zou zijn, maar dat ze wel vantevoren even wilden verifiëren dat we wel wisten dat een bikinishoot misschien wat moeilijker zou kunnen zijn, gezien de fysieke problemen die Nadia had overgehouden aan een liposuctie-operatie. Toen duidelijk werd dat we ofwel zouden moeten overgaan tot veel verhullende kleding of stevig zouden moeten gaan photoshoppen, hebben we besloten dat we die stap beter niet konden nemen. Als we dan een volledige gladgestreken foto in FHM zouden zetten, dan heeft dat niets meer met de werkelijkheid te maken. Een groot mannenblad als FHM heeft wat dat betreft een status hoog te houden. Iemand enorm veranderen op de computer, dat kun je niet maken."

Overigens is er nu wel een 'Gouden Kooi' meisje in de nieuwe FHM te zien: de winnares van de Gouden Kooi Miss Bikini-verkiezing, Dionne uit Amsterdam, is een van de 100 meiden die deelneemt aan de FHM Buurmeisje van het jaar-verkiezing. Bij de nieuwe FHM die woensdag 17 oktober in de winkel ligt, zit een fotoboekje meegeseald met alle honderd kandidates, waaronder dus Dionne. Staat er toch nog een Gouden Kooi-schoonheid in FHM... "
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 15:01:48 #148
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53743335
pi_53743339
knip
pi_53743348
wat is dat voor ding naast de oven? Het lijkt wel een kluis of zo.

Een stoom apparaat? Geen idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')