quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens doen, de nieuwe hdnkkk, het eindigt altijd met een blowjob of handwerk want op de normale manier lukt het Dennix niet.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:52 schreef ashash het volgende:
haha de redactie kan het gesex van nix en ho ook niet aanzien, dus streams op de mooie blauwe lucht.. goed plan redactie.. maarre wie weet of luc nou wel of niet terug is gekomen gisteravond?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:52 schreef SIRA het volgende:
valt me mee dat Amanda en Brian nog niet aan 't krikken zijn,
zijn ook van die konijnen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die hebben hun ochtendsessie al achter de rug.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:46 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Als ze motorrijles in een stemming weggeven, moeten ze dat ook nakomen en later niet weer intrekken.
RTL heeft er niets aan, maar dat hadden ze dan maar van tevoren moeten bedenken.
Luc was om 02.55 uur terug in de villa, en heeft toen nog een tijdje metquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:52 schreef ashash het volgende:
haha de redactie kan het gesex van nix en ho ook niet aanzien, dus streams op de mooie blauwe lucht.. goed plan redactie.. maarre wie weet of luc nou wel of niet terug is gekomen gisteravond?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:52 schreef SIRA het volgende:
valt me mee dat Amanda en Brian nog niet aan 't krikken zijn,
zijn ook van die konijnen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja de DGK heeft veel aan de golflessen van Brian en Amanda, of aan de nagelcursus en visagie van Amanda..![]()
En laat het idd een 'persoonlijk kadootje' zijn.. dat mag toch wel eens als je zo inzet voor je werk?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
De keren dat ik heb gekeken iig niet en volgens de SV's van Vol ook niet, dus..........
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:59 schreef Py het volgende:
[..]
Die beelden zijn wel degelijk te gebruiken door RTL om de ontwikkeling van Amanda van trash naar miljonaire proberen te realiseren.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:59 schreef Py het volgende:
[..]
Die beelden zijn wel degelijk te gebruiken door RTL om de ontwikkeling van Amanda van trash naar miljonaire proberen te realiseren.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo.. Amanda krijgt zo de kans om aan alle denkbare Nederlandse Kampioenschappen mee te doen![]()
Ze zal binnenkort haar GVB (golf vaardigheids bewijs) ook wel halen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Handig, ze heetft al een handicap, Brian.![]()
quote:
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich lekker en gezond.
Dat het hier gaat om een ongewassen geestelijk gehandicapte en een narcistische smeerlap, maakt het als erotisch schouwspel niet bepaald aantrekkelijker, maar da's een ander verhaal.
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je mij een voorbeeld geven van wat Brian doet/gedaan heeft naast golfen en het organiseren van een p0rnshow?
En je gaat me toch niet vertellen dat dat geprust aan nagels en die zgn NK visagie van Amanda serieus genomen moet worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |