En doet er helemaal niemand moeilijk over rookverbod en zo?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:45 schreef Dirkh het volgende:
Gister heb ik op verzoek van een aantal collega's de Rutoo meegenomen naar m'n werk. Daar werd echt met verbazing gereageerd: WTF, dat ding rook echt!
Er kwamen wel twee van de directie even langs (niet rokers) die wilde het wel even zien. Ook zij vroegen zich af of het nou wel of niet toegestaan is. De CEO is een felle tegenstander van roken.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En doet er helemaal niemand moeilijk over rookverbod en zo?
Of gewoon niet roken!quote:Op donderdag 1 november 2007 18:20 schreef MrMars het volgende:
Dus volgens mij gaat er niks boven een gewoon shagg, sigaret of sigaar.
Irritaties bij andere mensen veroorzaken of irritaties krijgen en dan veel te vroeg dood gaan aan longkanker of met je zestigste je onderbenen kwijtraken door aderverstopping.
`quote:Op maandag 26 november 2007 12:23 schreef jpg97 het volgende:
Hmm ben benieuwd naar deze dingen. Stel dat heel veel mensen overgaan op zo'n electronisch ding, dan zal Jan Belastingdienst ook wel accijns gaan vragen op deze dingen ivm het mislopen van accijns op tabak
Ja he, ga maar huilen in een hoekje...quote:
laat me raden, verslaafd?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja he, ga maar huilen in een hoekje...
Dit topic gaat over een vinding die misschien een alternatief kan zijn voor verstokte rokers. Dat het beter is om dan helemaal maar te stoppen weet iedereen natuurlijk wel, maar dat s een ander onderwerp.quote:
Het enige wat een sigaret verslavend maakt is de nicotine.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:07 schreef Cynix ® het volgende:
Wat ik me bijvoorbeeld wel afvraag is of je ook verslaafd kunt raken aan zo'n nepsigaret.
Oftewel kun je 'm gebruiken om gaandeweg af te kicken of ben je gedoemd electronisch te blijven roken, ook als er straks wél accijns over geheven gaat worden of wanneer de ampullen ineens een stuk duurder worden?
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:34 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Het enige wat een sigaret verslavend maakt is de nicotine.
...
Evenals roken zelf ook niet echt een lichamelijke verslaving is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |