quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:55 schreef Thetallguy het volgende:
3e periode dan maar
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 06:03 schreef hardcorehooligans het volgende:
en nu moet er een leider opstaan bij fc.
Dan ben je echt te laat nu als je nog een clubcard moet aanschaffen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:53 schreef Tennessee het volgende:
Ik denk dat ik de 19de maar eens het nieuwe stadion ga bekijken dan... Ik wil Den Haag ook wel weer eens zien winnen
oww, fuck, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan ben je echt te laat nu als je nog een clubcard moet aanschaffen.
Gokjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
oww, fuck, je hebt gelijkHoe wist jij dat ik dat nog niet had gedaan trouwens? Na, ja, in ieder geval maandag maar weer een nieuwe aanvragen dan...
kee, dankjewel, alleen pasfoto's en ID meenemen toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gokje
Duurt twee weken als je hem maandag aanvraagt.
Pasfoto maken ze daar ter plekke (met de biometrische zooi enzo.). ID en tien euro.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
kee, dankjewel, alleen pasfoto's en ID meenemen toch?
lol, okquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:58 schreef JAM het volgende:
'Wat!- kost dat tien euro?'
'Ja, maar die storten ze dan op je clubkaart en daar kan je dan in het stadion een lekker glaasje COLA van kopen.'
Zie dit als een sneer naar het alchoholverbod.
Een deel van de tribune is rookvrij geloof ik. Welk deel, geen idee. Waar ik zit steek ik er vrolijk eentje op in ieder geval.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:47 schreef Tennessee het volgende:
[..]
lol, okpasfoto maken had me ook zoiets gekost en alcohol drink ik niet
Maar je zal in het nieuwe stadion ook wel niet mogen roken zeker?
Volhouden zo..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:51 schreef Thetallguy het volgende:
3 overwinningen op rij
periodetiteltje winnen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Worden echt geen kampioen meer daarvoor is het gat te groot.
Achterstand is maar 9 punten op nummer 1 en 5 punten op nummer 2, nog 26 wedstrijden te spelen! Kan best volgens mij... Maar ja, ik kijk alleen maar naar de cijfersquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Gat te groot?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Kon je de weg terug uit Volendam niet vinden of zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:25 schreef hardcorehooligans het volgende:
gelukkig hebben we de 2-2 weer in een haagskwartiertje.
pfff wie ben jij dan niet. mag ik wat melden over de fc. mot ik jou toestemming vraage ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Kon je de weg terug uit Volendam niet vinden of zo
Euh, nou, ik ben niet burgemeester Deetman en ik ben niet Marco van Basten... En je hoeft mij geen toestemming te vragen hoor... ik maakte gewoon een grapje... sorryquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:42 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
pfff wie ben jij dan niet. mag ik wat melden over de fc. mot ik jou toestemming vraage ofzo?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Euh, nou, ik ben niet burgemeester Deetman en ik ben niet Marco van Basten... En je hoeft mij geen toestemming te vragen hoor... ik maakte gewoon een grapje... sorry
Doe jij eens even normaal mafkees.quote:Op donderdag 1 november 2007 04:32 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
zou je Deetman of van Basten zijn dan had je nog geen indruk op me kunnen maken. maar ik neem je grapje zo als het is.
no hard feelings.
quote:
club kaart met biometrische foto nodig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:05 schreef JanVanHalst het volgende:
Als ik naar een wedstrijd van ADO Den Haag wil, is dat dan mogelijk zonder al te veel gedoe? Is er wel eens stadionverkoop bij de Jupiler League-wedstrijden, of heb ik echt een clubcard nodig?
Maar hij is wel gratis hoor. Je betaald 10 euro en krijgt dat als tegoed op je kaart terug. Je moet alleen even langs voor een foto'tje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:28 schreef JanVanHalst het volgende:
Daar was ik al bang voor. Helaas, dat is me teveel gedoe voor één wedstrijdje.
Eerst nog even Taiwan, USA en Luxemburg en dan nog even een World Cup finale en dan is ADO weer aan de beurtquote:Op donderdag 15 november 2007 00:38 schreef Armageddon het volgende:
Hé! Waar zitten die ADO fans hier? Wakker worden verdomme!!
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:38 schreef Armageddon het volgende:
Puik plan!quote:Kesler: ‘ADO-fans kunnen beter thuisblijven’
KNVB-directeur Henk Kesler heeft het gehad met supporters die de sfeer rondom de wedstrijden van hun club verstieren. Zo ook een selecte groep fans van ADO Den Haag, die volgens de preses in het vervolg maar beter thuis kunnen blijven. Klik hier! ”ADO Den Haag doet er goed aan te overwegen geen supporters meer mee te nemen naar uitwedstrijden. Dat is zuur voor de grote groep goedwillende supporters, maar een uiterst effectief middel om problemen in de toekomst te voorkomen,” stelt Kesler in zijn column op de website van de voetbalbond.
Hiermee doelde hij op de misdragingen van een deel van de ADO-aanhang tijdens de wedstrijd tegen FC Den Bosch (0-2). “Dat krijgt zeker nog een staartje. Een aantal heethoofden betrad zelfs het speelveld. Zonder op eventuele tuchtrechtelijke maatregelen te willen ingaan, moet mij van het hart dat dit de zoveelste maal is dat zich supporters noemende lieden ernstig over de schreef gingen,” aldus Kesler.
Klopt!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel ADO-fans in Apeldoorn komende zondag neem ik aan? Las dat het uitvak vrijwel uitverkocht is.
Vrijwel?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel ADO-fans in Apeldoorn komende zondag neem ik aan? Las dat het uitvak vrijwel uitverkocht is.
Ze noemen het niet voor niets de Apenkooi hequote:Op vrijdag 16 november 2007 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vrijwel?Kunnen 130 man in ofzo... Logisch dat het uitverkocht is.
....quote:Op donderdag 15 november 2007 00:38 schreef Armageddon het volgende:
Ja, ook goed. Als ze maar promoveren en VVV de Eredivisie weer verlaat. Dan ben ik tevreden.quote:Op maandag 26 november 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Periodetitelonzin, gewoon hoog zat eindigen minimaal. Maar het begint beter te lopen, de achterstand op de kop wordt kleiner en de weg is nog lang (heb ik nu alle cliche's gehad?)
Ja was een drama tegen eindhoven. Verkeerde passes. Niet langs zijn man komen. Kut gewoon.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
Hoe gaat het momenteel met Hursut Meric? Heb het idee dat ie een beetje teruggevallen is, klopt dat?
Kan dat dan? Die hele handel gaat toch via clubcards persoonlijk en met bio foto enzo?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok wie regelt mij een kaartje voor 3 feb?
Weet ik het? Jullie zijn van FC Den Haag... Valt vast wel wat te regelen... Wij mogen niet..quote:Op donderdag 13 december 2007 23:27 schreef Armageddon het volgende:
Kan dat dan? Die hele handel gaat toch via clubcards persoonlijk en met bio foto enzo?
Pwehehehehequote:Op donderdag 13 december 2007 23:28 schreef Armageddon het volgende:
Kreeg trouwens van de week een brief van ADO. Stadionverbod van 12 maanden voor het vernielen van een stoeltje op 1 november. Terwijl ik toen thuis zat om mijn verjaardag te vieren.
Denk niet dat het gaat lukken. Maar zal wel even kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik het? Jullie zijn van FC Den Haag... Valt vast wel wat te regelen... Wij mogen niet..
Daar zit je dan met je nieuwe stadionquote:'ADO moet uitstel van betaling vragen'
AMSTERDAM - Voetbalclub ADO Den Haag moet uitstel van betaling aanvragen bij de rechter, meldt het AD. De financiële nood is hoog bij de club, die daarom de afgelopen week vrijwel dagelijks intensief overleg heeft met de Haagse wethouder van sport.
Het college van burgemeester en wethouders van Den Haag is maandag volgens de krant in een extra vergadering bij elkaar gekomen om te praten over mogelijke oplossingen voor de financiële problemen bij ADO. De salarissen van de spelers kunnen voorlopig nog wel betaald worden.
ADO Den Haag ontkent de berichten. De eerste-divisionist komt dinsdagmiddag met een nadere reactie.
quote:Investeerder redt ADO Den Haag
DEN HAAG - ADO Den Haag heeft een investeerder gevonden. De Haagse club stevent af op een aanzienlijk exploitatietekort, maar kan door deze tijdelijke financiële injectie de komende periode overbruggen.
In die periode gaat het bestuur de geldproblemen in kaart brengen en de financiële huishouding op orde brengen. De geldschieter wil anoniem blijven. Dat maakte de club uit de Jupiler League dinsdag bekend.
ADO kan nu aan de lopende verplichtingen vanaf 1 december voldoen. Ook de spelerssalarissen van december zijn uitbetaald. De facturen die van voor 1 december dateren, zullen in ieder geval tot 1 februari onbetaald blijven. Volgens interim-directeur John Arzbach zijn de meeste crediteuren daar al mee akkoord gegaan.
Gemeente
Van de gemeente hoeft ADO niet veel steun meer te verwachten. Den Haag verstrekte de voetbalclub in mei nog een lening van 6,5 miljoen euro om het tekort aan te vullen dat was ontstaan door vertraging in de bouw van het nieuwe stadion.
ADO Den Haag degradeerde vorig seizoen uit de eredivisie. Doel is om dit jaar weer te promoveren, maar ook de sportieve resultaten zitten tegen. De club verloor de afgelopen weken drie duels op rij en staat op de zevende plaats in de Jupiler League.
quote:Postma spant arbitragezaak aan tegen ADO
Stefan Postma is vatberaden over te stappen naar Queens Park Rangers. De 31-jarige doelman van ADO Den Haag stapt naar de arbitragecommissie van de KNVB om de transfer af te dwingen.
Postma bereikte zelf al een akkoord met QPR, dat uit komt in het Championship. ADO wil de doelman echter niet laten gaan. Postma beroept zich echter op een clausule in zijn contract.
'In zijn verbintenis staat dat Stefan weg kan tegen de restwaarde van zijn contract', aldus zaakwaarnemer Hakim Slimani in het Algemeen Dagblad. 'Dat zijn dus zes maandsalarissen en geen extra transferbedrag. ADO is een andere mening toegedaan, maar een opening is er niet om er nog uit te komen.'
ADO Den Haag gaat ervan uit dat het ook de tweede seizoenshelft op Postma kan rekenen. De keeper liet zaterdag wel verstek gaan tijdens het oefenduel met Tonegido, dat de Hagenaars met 2-0 wonnen. Postma zat op de tribune in Londen en zag Queens Park Rangers in het FA Cup-toernooi met 1-0 verliezen van Chelsea.
VI
En heb je hem doorgeknipt?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:11 schreef Armageddon het volgende:
En dan ook nog je veels te veel betalende supporters een stadionverbod geven zoals mij waar geen kont van klopt. Heb al 3 mails gestuurd en 2 keer gebeld en er zou naar gekeken worden maar ik hoor maar niets. Ik geef ze nog tot vrijdag en dan knip ik mijn seizoenskaart door midden en kan ADO afsterven wat mij betreft.
Nee, het is opgeheven na veel gezeik.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En heb je hem doorgeknipt?
Maakt voor jou toch niets uit? Jij hopt toch wel van club naar club.
quote:Rijaard bij wedstrijd gearresteerd
Daniel Rijaard is bij de wedstrijd tussen Helmond Sport en ADO Den Haag afgevoerd naar het politiebureau. De ADO-speler kreeg het aan de stok met enkele stewards.
Rijaard wou samen met enkele ploeggenoten vlak voor het einde van de wedstrijd de spelerstunnel in. Toen stewards hen de toegang weigerden, schopte Rijaard tegen een deur. Eén van de stewards kreeg vervolgens een vinger tussen die deur.
Nadat er toen een opstootje tussen de steward en Rijaard ontstond, werd laatstgenoemde door de politie meegenomen.
quote:Speler geboeid afgevoerd, ADO door lint
Door ARJAN SCHOUTEN
HELMOND - Zo rumoerig als 2007 voor ADO Den Haag eindigde, zó begon ook 2008. Dat de Haagse ploeg gisteravond kansloos met 2-0 onderuit ging op bezoek bij Helmond Sport was eens niet het nieuws van weer een gitzwarte avond.
afbeelding vergroten Daniel Rijaard wordt na de wedstrijd aangehouden en in de boeien afgevoerd. FOTO EVERT-JAN DANIELS
De manier waarop en de gebeurtenissen na afloop trokken meer de aandacht.
Na domme rode kaarten wegens natrappen voor Wesley Verhoek en zijn directe tegenstander Marcio Junqueira, sloeg in de 66ste minuut de vlam volledig in de pan in De Braak. Vlak voor de dug-outs vonden alle spelers, reservespelers en technische staf van beide ploegen elkaar in een opstootje. Waar arbiter Kevin Blom de gemoederen toen nog vrij snel wist tot bedaren wist te brengen, liep de situatie na afloop compleet uit de hand.
Spelers, stewards, politieagenten en fans van Helmond Sport gingen met elkaar op de vuist in de gracht tussen het veld en de tribune. De reden van het massale gevecht? Geruchten gingen met een razende vaart door De Braak, maar overal viel de naam van ADO-speler Daniël Rijaard. Feit was dat de Rotterdammer samen met nog een andere aanwezige na afloop geboeid werd afgevoerd door drie agenten en laat in de avond nog vastzat op het politiebureau van Helmond.
Ver na het eindsignaal kwam langzaam de ware toedracht naar boven. Rijaard, met alle andere ADO-spelers die buiten de selectie waren gelaten aanwezig op de tribune, wilde nog voor het eindsignaal de spelerstunnel betreden. Daar aangekomen bleef de zijdeur gesloten door verschillende stewards, waarna Rijaard met een trap de deur alsnog probeerde te openen.
Bij die hardhandige actie kwam de hand van een steward vast te zitten tussen de deur. Gevolg: een gewonde steward en totale chaos. Op het fluitsignaal van Blom vlogen alle spelers en trainers richting de ingang van de spelerstunnel waar ADO-reserves en agenten toen al over de grond rolden. Klappen en schoppen werden uitgedeeld door alle partijen.
Bijzaak was gisteravond de wedstrijd waarin ADO overigens geen moment recht had op de zege. Al binnen tien minuten mocht de voorhoede van Helmond Sport drie keer ongestoord op doel schieten. Het was aan Robert Zwinkels, vervanger van Stefan Postma, te danken dat de thuisploeg niet al met een 3-0 voorsprong ging rusten.
Dat er een treffer ging vallen aan Helmondse kant was geen verrassing, dat die goal pas op slag van rust viel wél. De watervlugge Hilmi Mihci mocht na een fout van Christiaan Kum alleen op Zwinkels af. In eerste instantie had de nieuwe ADO-goalie nog een antwoord op de inzet van de aanvaller, maar in de rebound was het wel raak.
Een fris en aanvallend Helmond maakte ook na rust de dienst uit. ADO stelde daar niets tegenover. Ook bij de tweede Brabantse goal stond het Haagse verdedigingsduo Kum-Virgilio Teixeira te slapen toen John Nieuwenburg vanaf de rechterflank vrij mocht voorzetten en Marcio Junqueira met een intikker de stand op 2-0 bepaalde, vlak voor de vlam echt in de pan sloeg.
Na afloop sprak een aangeslagen Wiljan Vloet van een 'dieptrieste avond'. „Dit had helemaal niets met voetbal te maken. Op het veld niet, maar ook niet wat er na afloop gebeurde.’’
In een tumultueuze slotfase was de Brabander een van de weinigen in het ADO-kamp die wel zijn hoofd koel wist te houden. Bij het opstootje op het veld keek Vloet rustig van een veilige afstand toe en ook bij de vechtpartij na afloop besloot de coach snel de kleedkamer op te zoeken. „Wat er allemaal precies gebeurd is, heb ik zelf niet gezien. Maar het lijkt me duidelijk dat je dit soort gedrag als club nooit kunt accepteren.’’
Donderdag repte Vloet nog over plezier in zijn werk. „Vanavond had ik dat absoluut niet,’’ foeterde hij. „We zijn hier zwaar vernederd. Qua namen hebben we een leuk elftal, maar inhoud heb ik vanavond niet gezien.’’
Opvallend was dat de trainer geen van zijn spelers wisselde, terwijl de frustratie en de onmacht op het veld duidelijk te zien was. Een bewuste keuze, zo bleek na afloop. Vloet: „Dit optreden was dramatisch slecht, dan moet je het als basisspelers zelf maar op zien te lossen.’’
Voor 1 februari maakt Vloet zijn toekomstplannen duidelijk aan de clubdirectie. Plannen die na gisteravond wel eens drastisch gewijzigd kunnen zijn. Vloet: „Deze avond neem ik zeker mee in mijn toekomstplannen. Ik heb zo langzamerhand het gevoel dat ik aan een dood paard sta te trekken'', aldus de trainer die gisteravond maar één lichtpuntje wist te ontdekken. Het optreden van Robert Zwinkels. „Deze avond is triest voor Robert. Hij was de enige die hier zijn hoofd boven water wist te houden.’
Dat zou me niks verbazen, als dit bericht klopt al helemaal niet :quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:35 schreef DutchGooner het volgende:
En nog meer nieuws, Vloet gaat morgen zijn ontslag indienen en Gentile, de assistent-trainer zal ontslag krijgen.
Dit kan ik bevestigen, dit is gebeurd, bijna slaande ruzie hadden ze.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen, als dit bericht klopt al helemaal niet :
"Vlak voor het vertrek van de spelersbus ontstond er naar verluidt nog een woordenwisseling tussen trainer Wiljan Vloet en John Arzbach, algemeen directeur".
Vloet is ook wel een opgewonden standje natuurlijk.
Ben benieuwd wie het aandurft om naar Den Haag te gaan als Wiljan vertrekt .
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie het aandurft om naar Den Haag te gaan als Wiljan vertrekt .
Ja stond al een dag op een nieuwssite.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:59 schreef DutchGooner het volgende:
Dit kan ik bevestigen, dit is gebeurd, bijna slaande ruzie hadden ze.
Werd gebeld vlak nadat het gebeurd was en heb snachts nog een filmpje gezien waarop het te zien was.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja stond al een dag op een nieuwssite.
En Gentile?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
Werd gebeld vlak nadat het gebeurd was en heb snachts nog een filmpje gezien waarop het te zien was.
Vloet blijft overigens vooralsnog.
De vraag is voor hoelang nog...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Werd gebeld vlak nadat het gebeurd was en heb snachts nog een filmpje gezien waarop het te zien was.
Vloet blijft overigens vooralsnog.
Kreeg 2 minuten geleden het antwoord in de mail:quote:Op zondag 13 januari 2008 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vraag is voor hoelang nog...
De man die in Mechelen bezweek onder de druk van het publiek en onder de druk van moeten presteren.quote:
Dat maakt nu ook niet uit, veel slechter kan het nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De man die in Mechelen bezweek onder de druk van het publiek en onder de druk van moeten presteren.
quote:'ADO als een speelbal'
DEN HAAG - Uiterlijk bleef hij rustig, maar in de tirade die Wiljan Vloet gisteren hield, glipte er zomaar een gvd'tje tussendoor. "Het is te triest voor woorden wat er hier bij ADO Den Haag allemaal gebeurt.
De club is niet meer van het volk. ADO lijkt een speelbal geworden van mensen."
De voetballers van ADO Den Haag gaan richting de nacompetitie en zijn volop in de strijd om de vijfde plek, maar in de boezem van de club worden voortdurend privéoorlogjes gevoerd. Over voetbal gaat het al een tijdje niet meer. "Er wordt niet over de vijfde plek gesproken. Ik heb het idee dat er hier een spel wordt gespeeld dat zijn weerga niet kent, maar ik weet wel dat de club op deze manier vervreemdt van het volk," zegt trainer Wiljan Vloet die de onrust bij personeel, technische staf én spelersgroep kent. "Elke dag lezen we wel weer iets nieuws in de krant."
"Ach, ik snap niet waarom er een nieuwe directeur moet komen als we een goeie hebben? Op kantoor werken mensen die weten dat ze straks ontslag krijgen, maar zich toch keihard blijven inzetten voor de club. Ze worden als oud vuil behandeld. Hetzelfde geldt voor mijn mensen in de technische staf. Er worden individuele afspraken gemaakt en toezeggingen gedaan (met Henk Fräser), maar daar wordt nu zomaar aan voorbij gegaan. Ik ben ook blij dat ik niet in de schoenen sta van Peter Hofstede. Ik zou ontploffen. Hij heeft hier anderhalf jaar alleen maar stront opgeruimd. Er zijn lampenkappen van hem gemaakt van Peter, foto's gemaakt, alles, maar je kunt het straks allemaal zo meenemen. Hij weet niet eens waar hij aan toe is."
Vloet is één van de weinige werknemers die zekerheid heeft over zijn toekomst. De Brabander is volgend seizoen hoofd jeugdopleidingen van PSV. "Ik kan ook kunnen zeggen: ik heb een baan voor volgend jaar, ik vind het wel best, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik heb een bepaalde verantwoording richting de mensen die de club wél een warm hart toedragen. Supporters kennen hun club niet meer terug. Niemand weet nog wat of wie ADO is."
Zonder respect wordt omgegaan met clubiconen, beweert Vloet. "Mensen die veel betekend hebben voor de club weten niet waar zij nu staan en wat ze gaan doen. René Stam, die hier na Aad Mansveld de meeste wedstrijden speelde. Marco Gentile die hier als klein jochie al speelde. Lex Schoenmaker, die bij ADO allerlei functies heeft bekleed. Iconen!"
"Martin Jol laat overal ter wereld weten trots te zijn op zijn roots. Wordt hem hier een baan geboden, zeggen ze later: o ja, sorry, we hebben al een ander. Het is respectloos. ADO is een echte volksclub. Toen ik hier binnenkwam, had ik daar een warm gevoel bij. Dat gevoel heb ik nu niet meer."
Hoe zeer Wiljan Vloet c.s. hun best doen de chaos buiten het veld te houden, spelers zijn er tóch mee bezig, weet de trainer. "Als je 101 klappen krijgt, zit je onbewust toch aan je tax. Ik hoop dat het allemaal niet in 't kopke gaat zitten."
"Ik heb heel veel waardering voor de raad van commissarissen en voor heer de Van der Kallen. Het is fantastisch dat Van der Kallen de club wil helpen, maar het mag nooit een spelletje worden." In een reactie zegt voorzitter van de raad van commissarissen, Pierre Heijnen: "Ik begrijp de emotie, maar ga niet reageren op de opmerkingen van Vloet, want het gaat erom dat we gaan winnen. Ik hoop wel op een beetje meer begrip voor de raad van commissarissen en Mark van der Kallen die er vanaf december vorig jaar tot nu in geslaagd zijn te voorkomen dat alles en ieder bij ADO werkloos thuis had gezeten."
AD
Waarom zou je in godsnaam langswillen bij Ado zeg, of ben je niet voor AFCA?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:07 schreef JanVanHalst het volgende:
Ja, maar ik heb een scc bij een club waardoor ik geen toegang ga krijgen bij ADO. Ik wilde gewoon eens langs in het kader van het groundhoppen.
Ik ben geen Ajacied, nee. Ik bezoek gewoon graag wedstrijden van allerlei clubs.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam langswillen bij Ado zeg, of ben je niet voor AFCA?
Laatst een AFCA maatje van mij ook, die had gratis kaarten omdat ze tegen AGOVV thuis moesten ofzo, gaatie vragen of ik meewil
Weetniet wat die gast dacht![]()
Dat was een actie om midden-noord weer terug te krijgen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:44 schreef Yeahinho het volgende:
De harde kern zit (staat) tegenwoordig gewoon weer op 'Midden-Noord' zag ik?
quote:Hans Nijland wimpelt aanbod Ado Den Haag af
GRONINGEN - Niet alleen spelers en trainers van FC Groningen kunnen in de belangstelling staan van andere clubs, ook de directeur van FC Groningen Hans Nijland werd onlangs een transfer aangeboden.
Vorige week werd Nijland gepolst door ADO Den Haag om daar in dienst te treden, maar hij heeft de Haagse club te kennen gegeven daar geen zin in te hebben.
Vorig seizoen stond Nijland ook al in de belangstelling van PSV om daar algemeen directeur te worden. Ook die club wimpelde hij af.
rtvnoord
Alsof de kuip vol zou zitten in de 1e divisie. Bijna overal heb je (helaas) te kampen met lagere toeschouwersaantallen als een club op een lager platform acteert. Tel daarbij op het negatieve imago van ADO en je komt al een heel eind.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
triest, en volgend jaar vol zeker
in de eredivisie
Wat dacht je er van dat een kaartje 25 euro kost. De mensen zijn niet gek.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:09 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom was het stadion zo leeg ?
waar?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke geluiden weer van de ADO supporters.
Tijdens ADO - RKC en na de wedstrijd in de spelerstunnel waar de supporters onder door liepen; allemaal oerwoudgeluiden.quote:
Oooh oke nergens een sfeerverslag? want kan nergens iets uitgebreids over de wedstrijd vindenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tijdens ADO - RKC en na de wedstrijd in de spelerstunnel waar de supporters onder door liepen; allemaal oerwoudgeluiden.
Inderdaad. Zonde, na die 1-2 dacht ik dat het niet meer fout kon...quote:
Als het goed is weer 13,50. M'n vriendin gaat vanmiddag even naar de ticketbox.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zou mooi zijn als het bestuur ervoor zorgt dat kaarten heel goedkoop zijn voor zondag, met een vol huis moet het toch kunnen zou je denken.
VVV-Venlo heeft te snel naar buiten gebracht dat Ekrem Kahya deze zomer in het kielzog van trainer André Wetzel verhuist naar ADO Den Haag.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:03 schreef methodmich het volgende:
Kahya terug naar ADO
Weer een versterking voor ADO dus.
geloof er geen fuck van! bron pls...quote:Op zondag 18 mei 2008 10:51 schreef Ludacriss het volgende:
Wedstrijd is vandaag zo goed als uitverkocht. Nog maar 800 kaarten beschikbaar, zullen wel opraken aan de stadion kassa's.
http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/jupiler_league/live/quote:Op zondag 18 mei 2008 11:25 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
geloof er geen fuck van! bron pls...
wordt die pot nog ergens live uitgezonden?!?!
Dan geloof je het niet, staat gewoon op www.adodenhaag.nlquote:Op zondag 18 mei 2008 11:25 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
geloof er geen fuck van! bron pls...
wordt die pot nog ergens live uitgezonden?!?!
dat haagse commentaarquote:Op zondag 18 mei 2008 15:00 schreef bergkamp85 het volgende:
stadsomroep den haag
Denk gewoon om 7 uurquote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef BretsiG het volgende:
Heren, ik vroeg iets:
Waar en hoelaat is de samenvatting van deze wedstrijd op TV?
Het is overal mogelijk dat weet je zelf ook wel, of je moet ook glazen wanden om de thuisvakken zettenquote:Op zondag 18 mei 2008 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Al is het natuurlijk wel opmerkelijk dat in "het veiligste stadion van Europa" supporters met zovelen tegelijk het speelveld kunnen betreden.
Gaat om de manier waarop, het gemak. Zelfs in het Zuiderpark was het niet zo makkelijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:53 schreef Jasza het volgende:
Het is overal mogelijk dat weet je zelf ook wel, of je moet ook glazen wanden om de thuisvakken zetten![]()
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:06 schreef Armageddon het volgende:
Zie hier mijn interview
http://televisie.westonli(...)252F1805-nieuwss.wmv
Gewoon in je boxershort douwen.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:55 schreef cohen het volgende:
Waarom die kippen elke keer op het veld? Hoe krijg je die beesten het stadion in??
vraag ik me ook altijd af, als je ziet hoe je naar binnen moet heb ik daar alleen maar respect voorquote:Op maandag 19 mei 2008 16:55 schreef cohen het volgende:
Waarom die kippen elke keer op het veld? Hoe krijg je die beesten het stadion in??
Zoals 75% van den Haagquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu weer een seizoenkaart kopen he, successupportertje
Die zijn al in het stadion. Dat is traditie en toegestaan. Vroeger schilderde ze ze nog wel eens geel en groen maar daar gingen ze dood aan. Vandaar gewoon in de originele kleuren deze keer.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:55 schreef cohen het volgende:
Rond de 260 euro voor vakkie M. Maar dat kan je wel vergeten want dat is allang uitverkocht. Net zoals vorig seizoen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand enig idee hoeveel de nieuwe seizoenskaarten gaan kosten?
Wat is het idee achter de traditie? Zijn het hanen ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die zijn al in het stadion. Dat is traditie en toegestaan. Vroeger schilderde ze ze nog wel eens geel en groen maar daar gingen ze dood aan. Vandaar gewoon in de originele kleuren deze keer.
idd wat is daar nou gek aan!!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Supporters op het veld bij promotie. Zo hoort het!!!! Men moet niet zo zeiken. Alles was geweldig aan deze wedstrijd, de sfeer, de supporters, de wedstrijd zelf. Kortom gewoon heerlijk!!!
Nee kippen maar het idee er achter weet ik ook niet. Zal het eens navragen voor je bji de oude garde.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:12 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat is het idee achter de traditie? Zijn het hanen ofzo?
Niks mis mee hoor, ben je niet zo die-hard dan is Eredivisie voetbal kijken toch interessanter.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu weer een seizoenkaart kopen he, successupportertje
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef Uccella het volgende:
http://www.clubachterdedu(...)raining_van_den_haag
Zijn er hier nog mensen die gaan?
Jij toch ook?quote:
Dat kan echt niet nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ken er nog wel een aantal die voor ado en Ajax zijn, hoe dat kan, don't ask me
Sympathie is iets anders dan wedstrijden van beiden bezoeken, helemaal als je ook voor ajax bent.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef knnth het volgende:
Joh, je bent voor wie je bent, boeiend. Ik ben voor Sparta, heb extreem veel sympathie voor FCDH, nouja als dat niet kan, sorry, dan zal ik mijn groengele sjaaltje maar verbranden
En snel een beetje!quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef knnth het volgende:
sorry, dan zal ik mijn groengele sjaaltje maar verbranden
Ajax en Ado iddquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:36 schreef cohen het volgende:
Ik ben voor Ajax en voor ADO. Ga regelmatig naar de ArenA en regelmatig naar Forepark.
Idd, snap het ook wel, maar de belevenis van de rest van de supporters vind ik voor mij niet zo relevant.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Sympathie is iets anders dan wedstrijden van beiden bezoeken, helemaal als je ook voor ajax bent.
Als ze ergens een hekel hebben aan ajax is het wel in Den Haag en Rotterdam.
Voor wie ben je tijdens ADO - Ajax?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:36 schreef cohen het volgende:
Ik ben voor Ajax en voor ADO. Ga regelmatig naar de ArenA en regelmatig naar Forepark.
Waarom niet eigenlijk? Ok, hij komt van Ajax af en heeft daar niet altijd even gelukkig gehandeld, maar in zijn eerdere functie's was hij toch niet geheel onsuccesvol?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef Uccella het volgende:
Nou lees ik dit ineens
word ik niet blij van
http://www.elfvoetbal.nl/index.php?action=n&id=59311&etitel=czo0MDoiVmFuIEdlZWwgYWxnZW1lZW4gZGlyZWN0ZXVyIEFETyBEZW4gSGFhZyI7
![]()
Eerste reactie is komt van Ajax dus liever niet en hij komt ook een beetje autoritair over vind ik. Maar als club laat je wel zien dat je ambities hebt als je zo'n man in huis haalt... en je hebt gelijk, hij kan wel wat.quote:Waarom niet eigenlijk? Ok, hij komt van Ajax af en heeft daar niet altijd even gelukkig gehandeld, maar in zijn eerdere functie's was hij toch niet geheel onsuccesvol?
Haagse Sjonniequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef MarkNMGN het volgende:
De jackpot is in Den Haag gevallen.
De meester van de miskopen en nog een neus ook. Opsodekutmoeren met die knakenpooier.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef Uccella het volgende:
Nou lees ik dit ineens
word ik niet blij van
http://www.elfvoetbal.nl/index.php?action=n&id=59311&etitel=czo0MDoiVmFuIEdlZWwgYWxnZW1lZW4gZGlyZWN0ZXVyIEFETyBEZW4gSGFhZyI7
![]()
quote:Twee proefspelers ADO Den Haag
Den Haag - ADO Den Haag bekijkt komende dagen een aantal proefspelers. Dit weekeinde komen Bogdan Milic en Kemenes Szabolos. Milic is een 1.95 meter lange spits uit Montenegro. Hij is 21 jaar en speelt nu nog voor Klub Buducnost. Kemenes is een 22-jarige doelman uit Hongarije. De 1.91 meter lange sluitpost komt van Achnas uit Cyprus.
Het duo komt mogelijk dinsdag al in actie, als ADO Den Haag tegen Stormvogels Telstar oefent, eveneens op het veld van Laakkwartier. Johan Gerets, de zoon van ex-international Eric, krijgt geen contract bij ADO Den Haag. De club heeft de Belgische voetballer afgetest. Later in de week wordt nog een aantal proefspelers ingevlogen.
Trainer André Wetzel van ADO Den Haag gaf zaterdag na de eerste oefenwedstrijd (4-0 zege op Laakkwartier) aan de club zeker nog drie versterkingen nodig heeft. „De selectie die er nu staat zou zich ook kunnen handhaven in de eredivisie, maar zou het heel moeilijk krijgen. We zoeken nog een keeper, een centrale verdediger en een spits. Doordat ADO laat gepromoveerd is en ook pas heel laat bekend is geworden dat er wel wat geld is, is het niet meer zo eenvoudig om goede spelers te halen.’’
ADO Den Haag hoopt ook snel een nieuwe algemeen directeur aan te stellen. Voorname kandidaat is Martin van Geel (oud-Willem II, Ajax en AZ), met wie ADO gesproken heeft. Volgens ad-interim directeur Harm de Boer wordt binnen een week duidelijk of Van Geel al dan niet naar ADO komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |