Denk gewoon om 7 uurquote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef BretsiG het volgende:
Heren, ik vroeg iets:
Waar en hoelaat is de samenvatting van deze wedstrijd op TV?
Het is overal mogelijk dat weet je zelf ook wel, of je moet ook glazen wanden om de thuisvakken zettenquote:Op zondag 18 mei 2008 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Al is het natuurlijk wel opmerkelijk dat in "het veiligste stadion van Europa" supporters met zovelen tegelijk het speelveld kunnen betreden.
Gaat om de manier waarop, het gemak. Zelfs in het Zuiderpark was het niet zo makkelijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:53 schreef Jasza het volgende:
Het is overal mogelijk dat weet je zelf ook wel, of je moet ook glazen wanden om de thuisvakken zetten![]()
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:06 schreef Armageddon het volgende:
Zie hier mijn interview
http://televisie.westonli(...)252F1805-nieuwss.wmv
Gewoon in je boxershort douwen.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:55 schreef cohen het volgende:
Waarom die kippen elke keer op het veld? Hoe krijg je die beesten het stadion in??
vraag ik me ook altijd af, als je ziet hoe je naar binnen moet heb ik daar alleen maar respect voorquote:Op maandag 19 mei 2008 16:55 schreef cohen het volgende:
Waarom die kippen elke keer op het veld? Hoe krijg je die beesten het stadion in??
Zoals 75% van den Haagquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu weer een seizoenkaart kopen he, successupportertje
Die zijn al in het stadion. Dat is traditie en toegestaan. Vroeger schilderde ze ze nog wel eens geel en groen maar daar gingen ze dood aan. Vandaar gewoon in de originele kleuren deze keer.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:55 schreef cohen het volgende:
Rond de 260 euro voor vakkie M. Maar dat kan je wel vergeten want dat is allang uitverkocht. Net zoals vorig seizoen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand enig idee hoeveel de nieuwe seizoenskaarten gaan kosten?
Wat is het idee achter de traditie? Zijn het hanen ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die zijn al in het stadion. Dat is traditie en toegestaan. Vroeger schilderde ze ze nog wel eens geel en groen maar daar gingen ze dood aan. Vandaar gewoon in de originele kleuren deze keer.
idd wat is daar nou gek aan!!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Supporters op het veld bij promotie. Zo hoort het!!!! Men moet niet zo zeiken. Alles was geweldig aan deze wedstrijd, de sfeer, de supporters, de wedstrijd zelf. Kortom gewoon heerlijk!!!
le kip over het veld. Ik zie daar de humor wel van in.
Nee kippen maar het idee er achter weet ik ook niet. Zal het eens navragen voor je bji de oude garde.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:12 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat is het idee achter de traditie? Zijn het hanen ofzo?
Niks mis mee hoor, ben je niet zo die-hard dan is Eredivisie voetbal kijken toch interessanter.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu weer een seizoenkaart kopen he, successupportertje
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef Uccella het volgende:
http://www.clubachterdedu(...)raining_van_den_haag
Zijn er hier nog mensen die gaan?
Jij toch ook?quote:
Dat kan echt niet nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ken er nog wel een aantal die voor ado en Ajax zijn, hoe dat kan, don't ask me
Sympathie is iets anders dan wedstrijden van beiden bezoeken, helemaal als je ook voor ajax bent.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef knnth het volgende:
Joh, je bent voor wie je bent, boeiend. Ik ben voor Sparta, heb extreem veel sympathie voor FCDH, nouja als dat niet kan, sorry, dan zal ik mijn groengele sjaaltje maar verbranden
En snel een beetje!quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef knnth het volgende:
sorry, dan zal ik mijn groengele sjaaltje maar verbranden
Ajax en Ado iddquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:36 schreef cohen het volgende:
Ik ben voor Ajax en voor ADO. Ga regelmatig naar de ArenA en regelmatig naar Forepark.
Idd, snap het ook wel, maar de belevenis van de rest van de supporters vind ik voor mij niet zo relevant.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Sympathie is iets anders dan wedstrijden van beiden bezoeken, helemaal als je ook voor ajax bent.
Als ze ergens een hekel hebben aan ajax is het wel in Den Haag en Rotterdam.
Voor wie ben je tijdens ADO - Ajax?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:36 schreef cohen het volgende:
Ik ben voor Ajax en voor ADO. Ga regelmatig naar de ArenA en regelmatig naar Forepark.
Waarom niet eigenlijk? Ok, hij komt van Ajax af en heeft daar niet altijd even gelukkig gehandeld, maar in zijn eerdere functie's was hij toch niet geheel onsuccesvol?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef Uccella het volgende:
Nou lees ik dit ineens
word ik niet blij van
http://www.elfvoetbal.nl/index.php?action=n&id=59311&etitel=czo0MDoiVmFuIEdlZWwgYWxnZW1lZW4gZGlyZWN0ZXVyIEFETyBEZW4gSGFhZyI7
![]()
Eerste reactie is komt van Ajax dus liever niet en hij komt ook een beetje autoritair over vind ik. Maar als club laat je wel zien dat je ambities hebt als je zo'n man in huis haalt... en je hebt gelijk, hij kan wel wat.quote:Waarom niet eigenlijk? Ok, hij komt van Ajax af en heeft daar niet altijd even gelukkig gehandeld, maar in zijn eerdere functie's was hij toch niet geheel onsuccesvol?
Haagse Sjonniequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef MarkNMGN het volgende:
De jackpot is in Den Haag gevallen.
De meester van de miskopen en nog een neus ook. Opsodekutmoeren met die knakenpooier.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef Uccella het volgende:
Nou lees ik dit ineens
word ik niet blij van
http://www.elfvoetbal.nl/index.php?action=n&id=59311&etitel=czo0MDoiVmFuIEdlZWwgYWxnZW1lZW4gZGlyZWN0ZXVyIEFETyBEZW4gSGFhZyI7
![]()
quote:Twee proefspelers ADO Den Haag
Den Haag - ADO Den Haag bekijkt komende dagen een aantal proefspelers. Dit weekeinde komen Bogdan Milic en Kemenes Szabolos. Milic is een 1.95 meter lange spits uit Montenegro. Hij is 21 jaar en speelt nu nog voor Klub Buducnost. Kemenes is een 22-jarige doelman uit Hongarije. De 1.91 meter lange sluitpost komt van Achnas uit Cyprus.
Het duo komt mogelijk dinsdag al in actie, als ADO Den Haag tegen Stormvogels Telstar oefent, eveneens op het veld van Laakkwartier. Johan Gerets, de zoon van ex-international Eric, krijgt geen contract bij ADO Den Haag. De club heeft de Belgische voetballer afgetest. Later in de week wordt nog een aantal proefspelers ingevlogen.
Trainer André Wetzel van ADO Den Haag gaf zaterdag na de eerste oefenwedstrijd (4-0 zege op Laakkwartier) aan de club zeker nog drie versterkingen nodig heeft. „De selectie die er nu staat zou zich ook kunnen handhaven in de eredivisie, maar zou het heel moeilijk krijgen. We zoeken nog een keeper, een centrale verdediger en een spits. Doordat ADO laat gepromoveerd is en ook pas heel laat bekend is geworden dat er wel wat geld is, is het niet meer zo eenvoudig om goede spelers te halen.’’
ADO Den Haag hoopt ook snel een nieuwe algemeen directeur aan te stellen. Voorname kandidaat is Martin van Geel (oud-Willem II, Ajax en AZ), met wie ADO gesproken heeft. Volgens ad-interim directeur Harm de Boer wordt binnen een week duidelijk of Van Geel al dan niet naar ADO komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |