quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is ook niet verstandig om trainers die goed presteren (Adriaanse, Olsen en Blind) te ontslaan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:17 schreef StarGazer het volgende:
Henk Resultate blijft aan...the horror
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:40 schreef cultheld het volgende:
Ajax zal wel balen dat ze die Sneijder-miljoenen niet in Modric hebben gepompt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuke speler maar die wil toch niet komen.
Die moest echt meer dan 15 miljoen kosten ofzo, beetje teveel van het goede....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:40 schreef cultheld het volgende:
Ajax zal wel balen dat ze die Sneijder-miljoenen niet in Modric hebben gepompt.
Rommedahl zal dat nooit leren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:37 schreef toma het volgende:
Binnenkort maar s trainen op corners. Jezus wat was dat verschrikkelijk gister
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuke speler maar die wil toch niet komen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:36 schreef S-Two het volgende:
Ogararu is dus echt niet van het niveau Trabelsi hé. Verdedigend niet, maar aanvallend zeker niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat heeft Blind zoveel beter gedaan dan?
Net als Sneijder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:44 schreef Silenus het volgende:
De geruchtenstroom houdt gewoon aan hoor, het verbaast me niks als Henk binnen een week alsnog weg is.
quote:'Wesley Sneijder blijft bij Ajax'
Uitgegeven: 20 juli 2007 17:42
Laatst gewijzigd: 20 juli 2007 18:10
AMSTERDAM - Wesley Sneijder speelt ook komend seizoen in het rood-wit van Ajax. Volgens De Telegraaf en de NOS heeft de middenvelder dat vrijdag aan het bestuur van de Amsterdamse club laten weten.
anp
Sneijder kwam tot zijn besluit nadat Ajax de vraagprijs had verhoogd tot dertig miljoen euro. De club wilde speler niet kwijt. Vooral de Spaanse clubs Valencia en Real Madrid dongen om Sneijders gunsten. Een bod van zestien miljoen wees Ajax afgelopen week van de hand. Ook zou Sneijder bij Valencia niet langer de eerste keus zijn.
Sneijder gaat zich nu concentreren op zijn laatste jaar in Nederland, aldus De Telegraaf.
Ik reageerde op iemand die zei dat Ogarau het Trabelsi-niveau wel kan halen. Wat ik ten zeerste betwijfel. Ik heb het idee dat het een middelmatige speler is waar we de Europese top nooit mee zullen halen. Al betwijfel ik of we dat ooit nog gaan halen. Er zitten op dit moment maar een paar spelers in de selectie met veel potentie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh ja joh? En Huntelaar is dus echt niet van het niveau Cruijff hé![]()
Wees blij dat we Ogararu hebben. Prima speler voor Ajax.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die moest echt meer dan 15 miljoen kosten ofzo, beetje teveel van het goede....
Quote die post volgende keer even. Anders snap ik het niet meer. Weekend hequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die zei dat Ogarau het Trabelsi-niveau wel kan halen. Wat ik ten zeerste betwijfel. Ik heb het idee dat het een middelmatige speler is waar we de Europese top nooit mee zullen halen. Al betwijfel ik of we dat ooit nog gaan halen. Er zitten op dit moment maar een paar spelers in de selectie met veel potentie.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Sigi Lens liegt heus niet, die journalist van The Sun heeft gewoon op tape staan dat Lens letterlijk zegt dat Ten Cate naar Chelsea gaat. Misschien na het weekend pas rond, maar ik wil er een kratje op zetten dat ie de kerst niet haalt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Quote die post volgende keer even. Anders snap ik het niet meer. Weekend he![]()
![]()
Het was best gezellig hoor. Tot de wedstrijd begon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, we hebben genoten gisteren.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Moet jij een ding checken: quote The Sun Lens met quotatie (oftewel, met "-tekens) of niet? Lens liegt misschien niet, maar The Sun vaak genoeg wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |