Dit is de SC (SlowChat), de COS (Commentaar Op Streams) is hier: [COS#2586] Carlos is naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:54 schreef Jewscky het volgende:
Die NIXLUL doet stoer,Huub heeft niet hard genoeg geslagen.
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:54 schreef Jewscky het volgende:
Zolang ie niet met duplo smijt is ie heul niet stoer...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:54 schreef Jewscky het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:58 schreef Leandra het volgende:
Anyway.. er staat hier nu een puber te heuen..... Dus ik ben er van tussen... laters![]()
de zgn stilte voor de storm...quote:
Ah.quote:
welke boycot?quote:
ik snap m...quote:
Wat kost zoiets tegenwoordig?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik snap m...![]()
damn, ik ben echt niet helder vandaag..![]()
kreeg gewoon een boete omdat ik vergeten was een parkeerkaartje te kopen..![]()
Pete O Steelquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, nogal ja...
heeft ook teksten die " niet helemaal begrepen worden "
draait ook zijn ogen weg als ie staat op te treden, dat je alleen het wit ziet... ieks...
http://www.youtube.com/watch?v=GJlFBJcqC_8
ff voor het hele beeld..![]()
48 euro en 10 cent....quote:
Ik zag m op Wâldrock.. ik was op slag weer nuchter...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Pete O Steel![]()
Ik herinner me vooral dit optreden![]()
[afbeelding]
Moots WB![]()
Lekker gebruind las ik![]()
Dit was Waldrockquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zag m op Wâldrock.. ik was op slag weer nuchter...![]()
Oeps.quote:
Goed dat je het zegt Gert!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Oeps.![]()
Scherp!
Voor je het weet, wordt dit opgepikt door de vileine Zaanse PR-afdeling en sta je in je hemd met zo'n boycot.
Bedankt voor de waarschuwing dus. Even wat rechtzetten hier.
[afbeelding]ALBERT HEIJN MOEDT DOOT !!!!!!! [afbeelding]
Zo.![]()
Serieus?quote:
Ik dacht 2003?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Serieus?![]()
als in *denkt diep na
1997? ofzo? jee zolang alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |