quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:07 schreef willem-jozef het volgende:
volgt..
ouwe!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:12 schreef willem-jozef het volgende:
heeeeee, greetje!?
Was ik nog maar op vakantiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:08 schreef willem-jozef het volgende:
hoi lobrinta, hoeisie?
Okee geheimen worden straks verteld!!! Daar hou ik je aan!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef willem-jozef het volgende:
lees ff vraag boven, mot weg, kan ik ff op toevoegen...vertel je later vanavond al mn geheimen huhhuh
kopie en plak dat ding van mij, haal ik um weer wegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef willem-jozef het volgende:
lees ff vraag boven, mot weg, kan ik ff op toevoegen...vertel je later vanavond al mn geheimen huhhuh
owkeej...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee geheimen worden straks verteld!!! Daar hou ik je aan!![]()
Hmzz, dat mag nog wel ff duren van mij!! Ga je mee op vakantiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, uiteindelijk hebben we strakkies allemaal vakantie, voor eeuwig dan...![]()
Hee positievelingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, uiteindelijk hebben we strakkies allemaal vakantie, voor eeuwig dan...![]()
Dat gaat niet hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kopie en plak dat ding van mij, haal ik um weer weg
begrijp ik niet...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kopie en plak dat ding van mij, haal ik um weer weg
Ja maar ik moet net als jij ook weg, ik ga ff een drankje drinken met me vriendin!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |