quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:07 schreef willem-jozef het volgende:
volgt..
ouwe!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:12 schreef willem-jozef het volgende:
heeeeee, greetje!?
Was ik nog maar op vakantiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:08 schreef willem-jozef het volgende:
hoi lobrinta, hoeisie?
Okee geheimen worden straks verteld!!! Daar hou ik je aan!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef willem-jozef het volgende:
lees ff vraag boven, mot weg, kan ik ff op toevoegen...vertel je later vanavond al mn geheimen huhhuh
kopie en plak dat ding van mij, haal ik um weer wegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef willem-jozef het volgende:
lees ff vraag boven, mot weg, kan ik ff op toevoegen...vertel je later vanavond al mn geheimen huhhuh
owkeej...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee geheimen worden straks verteld!!! Daar hou ik je aan!![]()
Hmzz, dat mag nog wel ff duren van mij!! Ga je mee op vakantiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, uiteindelijk hebben we strakkies allemaal vakantie, voor eeuwig dan...![]()
Hee positievelingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, uiteindelijk hebben we strakkies allemaal vakantie, voor eeuwig dan...![]()
Dat gaat niet hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kopie en plak dat ding van mij, haal ik um weer weg
begrijp ik niet...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kopie en plak dat ding van mij, haal ik um weer weg
Ja maar ik moet net als jij ook weg, ik ga ff een drankje drinken met me vriendin!!!!quote:
lijkt me leuk, zal ff toestemming vragen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmzz, dat mag nog wel ff duren van mij!! Ga je mee op vakantie![]()
owkeeej, sanxquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:21 schreef petraa het volgende:
Onder de op staat klik hier die link ff plakken volgens mij en je hebt de op!
Ahhh de persoon waar je toestemming moet vragen, mag ook mee hoor!!! Jij betaald tenslotte!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lijkt me leuk, zal ff toestemming vragen...
Mwaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi heidel, alles goe?
hoe kan ik op toevoegen(vrouwennnon)?
krijg ik een oude(iets van 7 sept)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:21 schreef petraa het volgende:
Onder de op staat klik hier die link ff plakken volgens mij en je hebt de op!
Hoeveel zitten er al in dat harem van WJ!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:22 schreef Lobasca het volgende:
WJ's harem blijft groeien...
welke OP?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij je OP op deze [afbeelding] klikken![]()
Volgens mij is dat deze en is die na 7 sep niet meer aangepast!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
krijg ik een oude(iets van 7 sept)
Met jou erbij 15!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er al in dat harem van WJ!!!
Pfff lamaar, dan ben ik 1x in de 15 dagen aan de buurtquote:
nie zo veel. wel een keer een turk zwaar in de piss genomen die blufte over z'n 'harem'. maar dat vertel ik later want ik moet weg en heb die op sort of klaar...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er al in dat harem van WJ!!!
ja, die had ik net al, maar dat is toch een oudje van die ava's van you? kan ik gewoon typen in 'rubrieken op'?quote:
jo leeters.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
Ikb en er ook van tussen!!! Valt toch niet op he!!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
Ikb en er ook van tussen!!! Valt toch niet op he!!
ja, eerst ff foute info geven en dan naar de cos...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:27 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga ff de COS van vandaag doorlezen...
Das de standaard OPquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die had ik net al, maar dat is toch een oudje van die ava's van you? kan ik gewoon typen in 'rubrieken op'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |