HAHA, ik heb vorig jaar ook een Engels college van hem gevolgd: "when you are driving a car and you have your eyes on the way".quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:12 schreef 360sjors het volgende:
[..]
De Roos werd afgelopen week ingeschakeld om een engelstalig HC te geven voor het baggervak English Legal Language Skills (2e jr NL Recht Tilburg). Hij mag dan wel zijn weg weten te vinden binnen het Strafrecht, maar zijn vreemde talen mogen wel wat opgeschroefd worden. Mijn god, wat was dat een blamage![]()
Ja, ik had Staatsrecht, Privaatrecht A, Strafrecht A en Encyclopedie A. Volgens mij heb ik alleen Staatsrecht gehaaldquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:44 schreef 360sjors het volgende:
Je hebt nu EncA en StrafA gehad nietwaar? Straf A eerste toets is ieder jaar een slachtpartij, wanhoop nietEn wat Anc betreft... in januari herkansing
De UvT heeft de master Law & Technology en daarin worden ook dat soort vakken in aangebodenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Gek genoeg heeft de UL geen Master op dit gebied....alleen Grun en de UvA hebben zoiets als een ICT en Recht-Master.
goed begin is het halve werk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:48 schreef hmmmz het volgende:
Studeer rechten in Tilburg, vandaag m'n allereerste punt gehad.
6.6 voor deeltoets privaatrecht, had veel lager verwacht
Ik ken jou volgens mij. Ik stuur je wel even een PMquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:44 schreef 360sjors het volgende:
Je hebt nu EncA en StrafA gehad nietwaar? Straf A eerste toets is ieder jaar een slachtpartij, wanhoop nietEn wat Anc betreft... in januari herkansing
Ik heb 'm ook gehaaldquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:48 schreef hmmmz het volgende:
Studeer rechten in Tilburg, vandaag m'n allereerste punt gehad.
6.6 voor deeltoets privaatrecht, had veel lager verwacht
ELLS vorig jaar, onderdeel strafrecht, was niet beter. Geen idee wie het gaf hoor, maar... Daar had die man ook een paar pareltjes zeg, die ik in m'n aantekeningen omwille van de leesbaarheid maar heb weggewerkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:09 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
HAHA, ik heb vorig jaar ook een Engels college van hem gevolgd: "when you are driving a car and you have your eyes on the way".
![]()
![]()
Ja, ik zou wel gaan. Ik weet nog dat ik voor Grondslagen een apart boek had voor geschiedenis (Engelstalig), dat heb ik toen echt niet gelezenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:11 schreef Marloes het volgende:
Ik heb morgen Hoorcollege rechtsgeschiedenis... Maar ik vraag me af of dat nou echt zo nuttig is. (moet best lang reizen ervoor). Het telt mee voor het vak Grondslagen, maar kan ik het niet alleen af met lezen?? Ik zit in Utrecht trouwens..
Het telt mee voor de laatste toets..
Een paar weken tijdens een college hoorde ik de volgende:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:26 schreef Sessy het volgende:
ELLS vorig jaar, onderdeel strafrecht, was niet beter. Geen idee wie het gaf hoor, maar... Daar had die man ook een paar pareltjes zeg, die ik in m'n aantekeningen omwille van de leesbaarheid maar heb weggewerkt.
Ik geloof dat hij toen o.a. zei, "the judge should exhibit this behaviour" ipv "prohibit", etc.
Ja!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:00 schreef Argento het volgende:
Is rechtsgeschiedenis in Utrecht nog steeds Romeins vermogensrecht?
mooi vak!quote:
Maar je bedoelde toch algemeen rechtsgeschiedenis van Grondslagen? Of bedoelde je grondslagen privaat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |