Misschien heeft het niet veel nut. Ik vraag me af en toe wel eens af wat de middelste elementen in mijn gitaren moeten. Ze klinken niet hard genoeg en als ik ze omhoog draai, zitten ze alleen in de weg met spelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor consequentie zou het hebben als je op een bas meer dan 2 elementen bouwt? Ik zie het nooit namelijk, dus er moet een reden voor zijn.
Zie ze anders genoeg met drie hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor consequentie zou het hebben als je op een bas meer dan 2 elementen bouwt? Ik zie het nooit namelijk, dus er moet een reden voor zijn.
Ik vraag me af wat ik überhaupt met andere elementen dan mijn brug pickup moet, gebruik toch nooit wat anders.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien heeft het niet veel nut. Ik vraag me af en toe wel eens af wat de middelste elementen in mijn gitaren moeten. Ze klinken niet hard genoeg en als ik ze omhoog draai, zitten ze alleen in de weg met spelen.
Oh? Zoals? Nooit gezien namelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zie ze anders genoeg met drie hoor
Maar jij bedoeld zoals bij een Strat bijvoorbeeld... weet niet, zijn niet echt veel geschikte elementen beschikbaar voor volgens mij... maar zou in principe wel moeten kunnen.
Vandaar dat bijv Jeff Waters signature alleen een brugelement heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik überhaupt met andere elementen dan mijn brug pickup moet, gebruik toch nooit wat anders.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:59 schreef ikheetmartijn het volgende:
ggg..gu gu gi gi huuu gi gi git git gita gggita..guh guh git...BAS!
Naast elkaar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat zal vast de reden zijn. Al lijkt het me visueel wel erg bruut om 3 of 4 musicman elementen naast elkaar te hebben. Insanity!.
Gaat nergens meer overquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Naast elkaar?
Ik sprak laatst iemand, die had een singlecoil over de lengete van zijn lage e-snaar geplaatstHoe twisted is dat?!
Laag... hij maakte dan ook wel noise 'muziek'quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over![]()
Kan me niet eens voorstellen hoe dat gaat klinken...
Ja, oké. Hoi. N00b hier!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
en t blijft een leuk nummer!!![]()
Heb je de vocal toevallig gecompressed / de-esst? Als dat het geval is moet je de treshold iets hoger zetten, want je 'f' komt nu wat hard over en valt er dan buiten!
Niet echt veelzijdig, maar wel erg origineelquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:16 schreef Doodkapje het volgende:
Laag... hij maakte dan ook wel noise 'muziek'
Hoezo moet je wachten met bestellen dan? Meestal is het wachten totdat de bestelling binnenkomtquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
Met een beetje mazzel vandaag ff een shitload aan GFS spullen bestellen![]()
Ach gekloot met geld op paypal account krijgen. Ik heb zelf geen creditcard en regel het nu via een behulpzaam persoonquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoezo moet je wachten met bestellen dan? Meestal is het wachten totdat de bestelling binnenkomt
Jezus wat een herriequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
Met wie moet je optreden?
Als de rest van de band kan, mogen wij begin volgend jaar met Black Cobra optreden!
Kloptquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
Jezus wat een herrie![]()
Maar zie ik het goed dat ze maar met 2 man zijn?
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat deze gasten ook een aardige bak herrie kunnen produceren met z'n tweeenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bibelot? Popcentrale?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Nog mensen uit de buurt van Dordrecht hier?
Daar moeten we waarschijnlijk optreden, bijna rond!
Dat moet dan nèt gebeurd zijn... ik kan er nu ook niet meer opquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
lol
"Invalid Friend ID.
This user has either cancelled their membership, or their account has been deleted."
Na het bezocht worden door wel 3 fokkers vonden ze zichzelf niet meer kvlt genoeg en hebben de site opgeheven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat moet dan nèt gebeurd zijn... ik kan er nu ook niet meer op
Dat sowieso. *7-akkoorden FTW!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef Zyggie het volgende:
Powerchords zijn voor mietjes.
Schaap in wolfsklerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hier is echt maar één antwoord op mogelijk..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
Als de rest van de band kan, mogen wij begin volgend jaar met Black Cobra optreden!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef Zyggie het volgende:
Hoe vet, een electrische viool in een GT-6 duwenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hier is echt maar één antwoord op mogelijk..
ik zei niets over powerchords...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef Zyggie het volgende:
Een akkoord wat niet minimaal een tritoon is, is geen akkoord.quote:
Turisas... aan de toorn van Conorach durf ik niet te twijfelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
You'd better not be talking about me..
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Turisas... aan de toorn van Conorach durf ik niet te twijfelen![]()
...gewoon een paar eekhoorntjes on-stage onthoofden... niemand die verder zeurt...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Nou, volgens wat Heidevolkfans zijn wij niet macho genoeg..
Ik heb met Dean de mogelijkheid besproken om een bajonet uit de head van mijn bas te laten schieten. That'll show 'em.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...gewoon een paar eekhoorntjes on-stage onthoofden... niemand die verder zeurt...
Cool... ik ga eens vragen of hij een spuitsysteem kan installeren, zodat ik wasverzachter het publiek in kan blaffen tijdens Laundry Manquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb met Dean de mogelijkheid besproken om een bajonet uit de head van mijn bas te laten schieten. That'll show 'em..
Ik wil een p90 in me hals, maar durf niet zelf te dremelen/frezen.quote:
Ik vind het nog steeds een megacool nummer trouwens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool... ik ga eens vragen of hij een spuitsysteem kan installeren, zodat ik wasverzachter het publiek in kan blaffen tijdens Laundry Man
Jaaaa, dat snap ik, maar waar kost dat 35,- euro?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik wil een p90 in me hals, maar durf niet zelf te dremelen/frezen.
Vandaar.
Ik zit ook te denken aan een ander brug element, aangezien deze (de standaart) toch niet helemaal aan me smaak voldoet.![]()
Waarom niet? Ace had een rocket launcher tenslotte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb met Dean de mogelijkheid besproken om een bajonet uit de head van mijn bas te laten schieten.
Peter is bezig met vervolgnummers en prequels... totaal zijn dingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een megacool nummer trouwens..
Hè, Triton?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een akkoord wat niet minimaal een tritoon is, is geen akkoord.
Daar noem je gelijk mijn inspirator.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom niet? Ace had een rocket launcher tenslotte.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Peter is bezig met vervolgnummers en prequels... totaal zijn ding
Jezus wat is wireless in-ear monitoring duur zeg
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool... ik ga eens vragen of hij een spuitsysteem kan installeren, zodat ik wasverzachter het publiek in kan blaffen tijdens Laundry Man
Ik trek nu gewoon een draadje van de powermixer naar mijn oordopjes... die 800 Eur is me iets te veel van het goedequote:
Bij The String.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jaaaa, dat snap ik, maar waar kost dat 35,- euro?.
Hmm, wat dacht je van een SD Hot Rails oid?.
Ja, een site zal er bij vertellen dat het rommel is zekerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:52 schreef punkjunk het volgende:
Ja op die site van SD is elk pick up de beste pick up die je kiezen kan.
Ja precies. Het is Marktplaats niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, een site zal er bij vertellen dat het rommel is zeker![]()
This is the new Seymour Duncan HotRail P-90 Pro Paf '59 SuperMegaDistortion humbucker. Sounds good, but compared to an EMG 81/85 it's absolute crap, so go buy that one [afbeelding]
Hoezo? Niet lelijker dan reguliere Fender headstocks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:42 schreef Sloggi het volgende:
Die headstocks van akoestische Fenders zijn zooooo lelijk.
zit er dik in denk ik, wel jammer want het is een erg gafe gitaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
Het is Jack Black en gemaakt voor een film, dus het is best mogelijk dat het custom made voor hem is.
Ze passen gewoon totaal niet bij akoestische gitaren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? Niet lelijker dan reguliere Fender headstocks..
Black is wel een liefhebber van de SG. Als je hem gitaar ziet spelen zie je hem meestal met een SG of iig een Fender. Ik heb hem iig nooit met iets anders gezien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:49 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zit er dik in denk ik, wel jammer want het is een erg gafe gitaar
Jep, is inderdaad maar een van, speciaal voor hem [en de film] gemaakt door Gibson.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
Het is Jack Black en gemaakt voor een film, dus het is best mogelijk dat het custom made voor hem is.
SG!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:55 schreef Under_Score het volgende:
ik ben zelf ook gek op SG`s, geweldige gitaren en erg erg mooi
Dean heeft de splittail, een kruising tussen een flying V en de SG, ook erg gaafquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
SG!![]()
Als Dean er nou één zou maken was ik in de zevende hemel geweest![]()
Dan koop je toch gewoon een SG en geen Deanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
SG!![]()
Als Dean er nou één zou maken was ik in de zevende hemel geweest![]()
Joah, beetje wel, maar net niet helemaal mijn dingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:00 schreef Under_Score het volgende:
jammer, ik had er graag een gehad
[..]
Dean heeft de splittail, een kruising tussen een flying V en de SG, ook erg gaaf
Heb al een SG hoor, een Epi Specialquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon een SG en geen Dean ;').
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:04 schreef Under_Score het volgende:
of je koopt een SG en een Dean
/schuldig
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:04 schreef Sloggi het volgende:
De plaatselijke gitaarboer heeft een hele shitload aan Gibsons binnengekregen. Les Paul, SG, Explorer, Flying V. Van alles.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En een ES335 ook, dat is pas een mooie gitaar.
Standard en Menace. ( de menace heb ik dennis genoemd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:05 schreef Deansensitized het volgende:
Twee SG's?? Vet! Welke?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:07 schreef Witchfynder het volgende:
Weet je, ik zit al een tijdje vandaag naar Judas Priest te luisteren. Het mag dan wel oud zijn (hun eerste album is uit 1974 immers), maar de wisselwerking tussen de gitaristen is nog steeds echt geweldig. Baanbrekend zelfs. Hoezo, een lead en een rhythm guitarist? Gewoon beiden lead! Yeah!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Maar die gasten zijn zoooo ontzettend op elkaar in gespeeld. Ben ik wel jaloers op. Bij ons is dat niet zo erg. Gek genoeg vorm ik een duo met één der gitaristen..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:09 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Standard en Menace. ( de menace heb ik dennis genoemd.)
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mijn zusje is bezig geweest The Girls te boeken,maar wat durven die al een gage te vragen!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo alleens pullen ingepakt en nu richting roosendaal optreden![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, een site zal er bij vertellen dat het rommel is zeker![]()
This is the new Seymour Duncan HotRail P-90 Pro Paf '59 SuperMegaDistortion humbucker. Sounds good, but compared to an EMG 81/85 it's absolute crap, so go buy that one [afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mijn zusje is bezig geweest The Girls te boeken,maar wat durven die al een gage te vragen!
Jazeker, hoewel ik eigenlijk meer van de stonerrock benquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
SNArky = doom liefhebber?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
Ja guitarist.nl. Volgens mij.
Nu zit hij in een ander bandje, "I kissed Megadeth"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Niet meer. Hij is d'r uit ge-Dave Mustained, en gaat daar de rest van zijn leven van balen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh? Kom maar op met die roddels..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:09 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Standard en Menace. ( de menace heb ik dennis genoemd.)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Maar bij muziek stijlen enzo staat gewoon altijd het zelfde. Deze pick up is geweldig voor speciaal *alle muziek stijlen* en wordt bespeeld door *alle muzikanten* .
Gibson.com is downquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:51 schreef Jorikjet het volgende:
kan iemand mij hier het verschil uitleggen tussen een gewone gibson les paul standard en een les paul standard faded? 1000 euro in de portemonnee, maar verder?
die is zo tof!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
Deze bedoel je?
[afbeelding]
Lijkt een beetje op een Fender Stratacoustic.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer terugwas leuk
ze hadden zelfs de poster die ze hadden gemaakt in het klein op de consumptiebonnen gedrukt
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:39 schreef nightfall het volgende:
zeg,. misschien weet iemand hier antwoord op: ik ben opzoek naar een ander cabinet, het geluid van greenbacks bevalt me niet zo, nou heb ik de 4X12 van engl op het oog/oor,. die klinkt echt fantastisch,. maar nou hoor ik veel mensen over de 4X12 van bogner dat die zo fantastisch is,. maar ik snap niet echt wat een cabinet nou zo "goed" maakt dan,. die krengen van bogner zijn best duur, maar er zitten gewoon celestion v30's in,. als ik die dingen los koop en in mijn cabinet zet wat ik heb staan ben ik 6X zo goedkoop uit ongeveer, en ze zitten ook in andere merken. die kasten zijn ongeveer allemaal hetzelfde, de speakers maken het geluid, dus vraag me serieus af of het nou allemaal het grote verschil is,... iemand?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:25 schreef Deansensitized het volgende:
Holy fucking shit!! De Michael Angelo Batio signature Dean Armorflame is klaar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:27 schreef Doodkapje het volgende:
Volgens mij is een cab gewoon een houder voor speakers en maakt het niet zo heel veel uit. Je kunt beter kijken naar het type speaker wat er in zit. Onze bassist heeft een 4x12 set in zijn combo gebouwd met Legend speakers... niks mis mee
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:27 schreef Doodkapje het volgende:
En over Ibanez gesproken... iemand een idee wat je hier mee aan moet?![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het cabinet is uiteindelijk toch de klankkast en dat maakt best veel uit.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja okee... closed geeft meer bass enzo,... maar verder valt het toch mee?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het soort hout ook wel hoor, dat resoneert uiteindelijk ook mee. Heb wel eens gehoord dat het beter is als het wat zwaarder hout is. Uiteindelijk maakt de soort hout van je gitaar om die redenen ook best wel verschil.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hmmm ja...klinkt plausibel
Klopt het dat Basswood jammerder is dan Alder? Mijn Yamaha (Alder) klinkt beter dan mijn Ibanez (Basswood) en ik ben nou eigenlijk benieuwd waarom...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joah, basswood word vaak gebruikt voor de goedkoopste series gitaren. Goedkoop hout wat toch wel redelijk klinkt en je dus goedkoop redelijke gitaren aan kan bieden, maar in vergelijk met de duurdere houtsoorten is het toch weer iets minder. Niet slecht, maar iets minder.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
zijn er echt geen Paul Reed Smith gitaren te vinden voor minder dan 1500 euro?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
zijn er echt geen Paul Reed Smith gitaren te vinden voor minder dan 1500 euro?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:27 schreef nightfall het volgende:
[..]
koop een schecter man,. heb ik ook gedaan,. net zo goed![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja leg mij ff uit waar je hebt besteld welke hoe wat de kosten waren enz![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
SE series wel
Check hier anders ff...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Leuke gitaren wel, maar het verschil met "echte" PRS is wel duidelijk te merken.
Schecter zijn inderdaad prima dingetjes, beetje in Duitsland kijken, daar zijn er zat (op ebay enzo)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Stel als ik iets van 290 dollar uit amerika wil laten komen wat zal dat dan gaan kosten samen met invoerrechten alles erbij op wat voor bedrag kom je dan ongeveer uit ?
En hoeveel tijd kost zoiets?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
http://www.douane.nl/part(...)etaankopen.html#P0_0
20% BTW erbij rekenen denk ik...
Yup. Het prachtige misplaatste protectionisme van onze overheid in volle gloriequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
en dan (eventueel) invoerrechten erover
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:58 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand interesse in een goeie PCI geluidskaaart? Het is een M-Audio 2496 Audiophile, krijgt altijd steengoeie reviews en zelf altijd perfect mee gewerkt. Ik stap alleen over naar een laptop nu, dus hij is overbodig! Werkt ideaal met alle sequencer software als Cubase, Live, Logic, etc. Lage latency, dus monitoring is geen probleem. 50 eurootejs.
Met een USB-geluidskaart?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe worden die berekend?
[..]
Hmm... klinkt goed, maar ik heb ook een laptopHoe ga je dat met een laptop doen? Een externe "geluidskaart" gebruiken? Mijn ervaring is dat de meeste laptops niet zulke hele relaxte geluidskaarten hebben...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe worden die berekend?
[..]
Hmm... klinkt goed, maar ik heb ook een laptopHoe ga je dat met een laptop doen? Een externe "geluidskaart" gebruiken? Mijn ervaring is dat de meeste laptops niet zulke hele relaxte geluidskaarten hebben...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb de USB-versie gekocht, dus idd extern.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Ik heb nu al vertraging met Audition...Vista zuipt ook veel RAM-geheugen...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
Een bepaald procent over de waarde van het pakket meende ik.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die 20% kan ik mee leven maar hoe zit het met die invoerrechten weet je dat? Wanneer wel wanneer niet hoe wat waar hoeduur hoeveerl procent?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is nogal vaag, kan verschillen van 4% tot 14%, er zijn verschillende categorieën voor maar dat kan je dus nergens vinden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het zo onduidelijk is.
Maar diegene die het verzend kan toch ook een ander bedrag erop zetten. Als het iets van 250e is kan hij makkelijk zetten dat het 150e is zonder dat het echt opvalt terwijl het wel nogal wat met die kosten dan scheelt ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
Vanavond Jaya The Cat [afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja leg mij ff uit waar je hebt besteld welke hoe wat de kosten waren enz![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:54 schreef punkjunk het volgende:
Ik zou ook naar Jaya the Cat gaan met een super lekkere mokkel, maar, ik heb dan een feestje waar we bijde uigenodigd zijn dus dat gaat niet door.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Het super lekker mokkel is er bij begrijp ik, dan maakt dat toch allemaal niet uit?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:07 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik heb de mijne uit de states, hij was 2dehands,. hoewel ik er echt niets 2dehands aan kon ontdekken,. heb em gewonnen voor 460 dollar => 360 euro(lachertje),. verzenden was iets van 120 dollar(90 euro ofzoiets),. heb aan die vent gevraagd of ie er een bon van 260 dollar bij wou doen("gift" trappen ze allang niet meer in) => 4 tientjes invoerrechten,. en zo heb je onder de 500 euro een gloednieuwe schecter classic.
ze willen niet allemaal buiten de states verzenden, maar als je ze een PM stuurd doen ze het toch vaak wel. als er "worldwide" staat bij het item dan trekt het ook vaak europeanen zodat ie vaak voor meer weggaat.
je moet jezelf ook echt een max opleggen voor wat je er voor wilt neerleggen,. voordat ik deze won heb ik er 3 voor me'n neus voorbij zien gaan,. jammer maar helaas, maar er verschijnen er toch genoeg.
It aint the same.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Het super lekker mokkel is er bij begrijp ik, dan maakt dat toch allemaal niet uit?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee dank je, ja ik heb precies 1 bepaald model op het oog en die staat er nu juist opheb hem al een berichtje gestuurd of hij ook doet aan verschepen naar buitenalnd dan.
Zit wel een koffer bij dus qua verzenden zal dat wel stevig zijn dan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja hoe gaat dat met verzendkosten per gewicht of grootte of zoiets? Of zijn er standaardprijzen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:29 schreef nightfall het volgende:
[..]
gewicht en afmeting spelen ook een rol,. laat het versturen via usps priority mail,. is het goedkoopst
http://www.usps.com/international/prioritymailinternational.htm
welke gitaar heb je op het oog?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dank je ff doornemen zo
Dit ding
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Pfoe wat zal zoiets wegen inc koffer ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:40 schreef nightfall het volgende:
[..]
dies ook mooi ja,. misschien dat ik binnenkort een voor een 7-snarige ga,. en dan is dit toch echt een kanshebber
[afbeelding]
klein detail,. ik vind van die ronde schakelaars zoals op die c1-plus van jouw mooier dan zo'n 5-standen ding in die hellraiser hierboven.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mooie binding ook die
Ik vid idd zo'n 3way met een coiltap fijner dan zo'n 5 way switch vind het altijd zo kut in welke stand hij nou staat
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
super lekker mokkel + jaya the cat = super bruut4
super lekker mokkel - gaar kut feest(met gratis drank) = super bruut1
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja als je eenmaal op ebay geboden hebt en gewonnen ben je verplicth het te kopen toch in tegensteling tot markplaats waar je je weer ff terug kan trekken. Ik wil alleen oppassen dat ik neit opeens voor verrassingen sta qua hoge kosten ofzo
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:51 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik weet alleen niet of die pickups wat zijn, duncan Designed is meestal toch wat minder is mijn ervaring
CONSTRUCTION/SCALE: Set-Neck w/ Ultra Access / 24.75”
BODY: Mahogany w/ Flame Maple
NECK/FINGERBOARD: 3-pc. Mahogany / Rosewood
FRETS: 24 Jumbo
INLAYS: Abalone & Pearl ‘Vector’
PICKUPS: Duncan Designed HB-102
ELECTRONICS: Vol/Vol/Tone (tap)/3-Way
BRIDGE: TonePros TOM w/ thru-body
BINDING: Creme
TUNERS: Grover
HARDWARE: Chrome
COLOR: Black Cherry (BCH)
US RETAIL PRICE: $819
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt het idee was ook er andere pickups in te gooien maar hij staat er nu voor 290 dollar op dus dat is geen geld vergeleken met die 819
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:00 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een gitaar kopen?
[TK] Aria Pro II Stratocaster elektrische gitaar
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:00 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een gitaar kopen?
[TK] Aria Pro II Stratocaster elektrische gitaar
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wrom doe je m weg? Goede backup-gitaar lijkt me...![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze passen gewoon totaal niet bij akoestische gitaren.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fender headstocks op akoestische gitaar zijn PHAT!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:58 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand interesse in een goeie PCI geluidskaaart? Het is een M-Audio 2496 Audiophile, krijgt altijd steengoeie reviews en zelf altijd perfect mee gewerkt. Ik stap alleen over naar een laptop nu, dus hij is overbodig! Werkt ideaal met alle sequencer software als Cubase, Live, Logic, etc. Lage latency, dus monitoring is geen probleem. 50 eurootejs.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:17 schreef Sloggi het volgende:
Wel een toffe video trouwens.
Geen geld en absoluut een goede geluidskaart. Aanrader.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:58 schreef Svyatagor het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, die vent is wel een van mijn youtube helden... dit is ook een topper!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:30 schreef TeleluvR het volgende:
Oef, wat zijn de jaren '70 toch gruwelijk fout
http://nl.youtube.com/watch?v=9lMy84y9pws&mode=related&search=
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zoek nog een ultragoede stereokaart, ik zal eens wat reviewtjes lezen over deze...![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen geld en absoluut een goede geluidskaart. Aanrader.
deze boodschap werdt u aangeboden door het Litpho-sponsoringteam
Syvatagor, we rekenen later wel af
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
Als we het over Youtube helden hebben![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=u3SHJXK_1AY
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:19 schreef Zyggie het volgende:
Krijgen we die weer. Jezus, what's next.
Canon Rock.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
Als we het over Youtube helden hebben![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=u3SHJXK_1AY
quote:THAT'S honest rock & roll!!!!!!!!
Everyone who is able to sing should do this! It's so beautiful to do and to listen to! Aaaah....love it :-)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:42 schreef Doodkapje het volgende:
hij heeft wel een mooie Gretsch
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik voel me verbonden:
- Mooie gitaar
- Geen talent
Nu nog een youtube-account!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik voel me verbonden:
- Mooie gitaar
- Geen talent
Nu nog een youtube-account!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan ben ik je een stap voor [afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, hoor eens, nu wordt het domweg eng...![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen mooie gitaar!![]()
[afbeelding]
Trouwens:
Hoe heb ik deze gasten kunnen missen?
http://nl.youtube.com/watch?v=cvsI3jc4pPA&mode=related&search=
Zie ik hier een nummer voor je band ontstaan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel handig pas je precies in het frame van je camera als je een zelfportret wil maken [afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:07 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zie ik hier een nummer voor je band ontstaan?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:31 schreef SNArky het volgende:
Ik denk dat H-I-M je hier veel meer over kan vertellen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Okee... mijn buurman had het volgende. Hij heeft een telecaster meegenomen uit Japan. Ze rekenen eerst 19% BTW erbij en daarbovenop weer 3% invoerrechten. Daar betaalde hij al BTW, dus die kon hij later weer terugvorderen van de belastingdienst.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
klopt, maar wat erboven gezegd is klopt wel redelijk. Invoerrechten zjn afhankelijk van het product, maar kunnen ook afhankelijk zijn vanuit welk land het komt. Hierna komt er ook nog BTW op dus invoeren vanuit het buitenland is niet altijd even aantrekklijk als het lijkt.
[..]
Dat is tegenwoordig helaas niet meer zo. Je moet voortaan in het verzendingsland (ik heb het nu over buiten de EU) een formulier bij de douane halen en invullen. Je krijgt dan in het verzendingsland van de douane je BTW terug wat je daar betaald hebt. In Nederland moet je dan bij aankomst bij de douane deze goederen aangeven en ben je verplicht de Nederlandse BTW te betalen (dit is doorgaans een iets hoger tarief omdat in veel landen de btw lager is). Als je deze goederen niet aangeeft bij de balie van de douane en je wordt er toch uitgepikt, dan moet je vaak ook nog een boete over de btw betalen. Ik raad je dan dus aan om gewoon de legale weg te bewandelen en NL invoerrechten + BTW te betalen.
daarentegen geldt ook: hebje in het buitenland btw betaald en niet teruggevraagd en je voer t product in, dan is het helaas pindakaas en moet je alsnog NL-btw en invoerrechten betalen, dus dan ben je dubbel belast.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:18 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hmm... hij had het in juli dit jaar meegenomen tijdens zijn vakantie. Netjes aangegeven bij de douane,... bonnetje laten zien dat de BTW al betaald is en later teruggevorderd bij de belastingdienst... enige wat nog nodig was, was 3% invoerrechten....
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik überhaupt met andere elementen dan mijn brug pickup moet, gebruik toch nooit wat anders.
jeuzusquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Guys, ik heb net een nummer geschreven van 8:08..
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:52 schreef punkjunk het volgende:
Ik was vanavond naar De Dijk! Wat een show, echt geweldig. Die kerels weten wel waar ze mee bezig zijn. Mooie gitaren, de ene gitarist speelde op een Fender Jazzmaster (met van die grote elementen) over een Vox versterker, de andere speelde met een Thinline en een Gibson ES ofzo over een prachtige Fender Deville (zo'n grote vierkante). Echt een super geluid allemaal en wat en show! Mooie licht effecten.
Alleen schonken ze grafbier.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die zit er niet in. Wel zijn Vader..
Dit moet echt mijn opus magnus van 2007 worden. Morgen maar ff wat gitaar opnemen en kijken wat de rest van de band er van zegt..
Scheelt wel wanneer je niet alle tekst zelf hoeft te schrijven (lees: leent uit historische boeken en non-copyright volksliederen). Niet dat ik ooit een te kort aan tekst heb (*hoort klagende zanger achter zich*)..
Wat is daar mis mee? Het is toch leuk om je inspiratie uit Mary Poppins te halen en je zanger live te zien struikelen over Supercalifragilisticexpialidocious?quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je moet ook nog de teksten schrijven...! oh oh oh die zangers van tegenwoordig
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het is toch leuk om je inspiratie uit Mary Poppins te halen en je zanger live te zien struikelen over Supercalifragilisticexpialidocious?.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je moet ook nog de teksten schrijven...! oh oh oh die zangers van tegenwoordig
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:38 schreef Zyggie het volgende:
Verdomme ik wil op mn sexy ibanez spelen, maar deze bevindt zich niet in mijn directe omgeving.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:25 schreef Deansensitized het volgende:
Jaya The Cat
![]()
Tele's zijn toch wel vet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Monica: Joey, what would you do if you were omnipotent?
Joey: I'd probably kill myself.
Monica: Excuse me?
Joey: Hey, if "Little Joey"'s dead, then I got no reason to live.
Ross: Uh, Joey... Omnipotent.
Joey: You are? Ross, I'm sorry
Omdat dat vet isquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:11 schreef Svyatagor het volgende:
Bla
Als je het zo wil noemen, dan jaquote:
Moet maar hequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef imported_sphinx het volgende:
nja gooi deze dan maar ff vol he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |