quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:52 schreef punkjunk het volgende:
Ik was vanavond naar De Dijk! Wat een show, echt geweldig. Die kerels weten wel waar ze mee bezig zijn. Mooie gitaren, de ene gitarist speelde op een Fender Jazzmaster (met van die grote elementen) over een Vox versterker, de andere speelde met een Thinline en een Gibson ES ofzo over een prachtige Fender Deville (zo'n grote vierkante). Echt een super geluid allemaal en wat en show! Mooie licht effecten.
Alleen schonken ze grafbier.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die zit er niet in. Wel zijn Vader..
Dit moet echt mijn opus magnus van 2007 worden. Morgen maar ff wat gitaar opnemen en kijken wat de rest van de band er van zegt..
Scheelt wel wanneer je niet alle tekst zelf hoeft te schrijven (lees: leent uit historische boeken en non-copyright volksliederen). Niet dat ik ooit een te kort aan tekst heb (*hoort klagende zanger achter zich*)..
Wat is daar mis mee? Het is toch leuk om je inspiratie uit Mary Poppins te halen en je zanger live te zien struikelen over Supercalifragilisticexpialidocious?quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je moet ook nog de teksten schrijven...! oh oh oh die zangers van tegenwoordig
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het is toch leuk om je inspiratie uit Mary Poppins te halen en je zanger live te zien struikelen over Supercalifragilisticexpialidocious?.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je moet ook nog de teksten schrijven...! oh oh oh die zangers van tegenwoordig
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:38 schreef Zyggie het volgende:
Verdomme ik wil op mn sexy ibanez spelen, maar deze bevindt zich niet in mijn directe omgeving.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:25 schreef Deansensitized het volgende:
Jaya The Cat
![]()
Tele's zijn toch wel vet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Monica: Joey, what would you do if you were omnipotent?
Joey: I'd probably kill myself.
Monica: Excuse me?
Joey: Hey, if "Little Joey"'s dead, then I got no reason to live.
Ross: Uh, Joey... Omnipotent.
Joey: You are? Ross, I'm sorry
Omdat dat vet isquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:11 schreef Svyatagor het volgende:
Bla
Als je het zo wil noemen, dan jaquote:
Moet maar hequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef imported_sphinx het volgende:
nja gooi deze dan maar ff vol he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |