abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53627668
Te Koop

Wegens wel het enthousiastme maar niet het doorzettingsvermogen. Ja ik weet het slappe hap maar het is niet anders. Een Crafter GA8/BK gitaar. compleet met hoes, standaard , KORG digitaal stemkasje en mss voor de beginner een boek Gitaarspelen voor dummies en extra snaren en als je lieft vraagt ook nog een hadnje vol plectrums

Volgens kenners een hele mooie klank, en niet zoals bij een ibanez dat je helemaal de tyfus drukt om de snaren goed te klemmen. Speelt soepel ( volgens mensen die WEL kunnen spelen )

MODEL NAME GA8/BK
BODY STYLE Grand Auditorium
TOP Solid Engelmann spruce
BACK Mahogany
SIDES Mahogany
BRACING M-brace
NECK Mahogany
WIDTH AT NUT 43mm
FRET BOARD Indian Rosewood
SCALE LENGTH 647.70mm
NO. OF FRETS 21
MACHINE HEADS Chrome Diecast Tuners with
mushroom buttons
BRIDGE Indian Rosewood
HARDWARE Chrome
ELECTRONICS
COLORS Black
FINISH High Gloss
UNIQUE FEATURES Dovetail Neck Joint
Abalone dot position marks
New Crafter Collar Bridge Pin
STRINGS D'Addario EXP 11 Light
Gauges: .012, .016, .024, .032, .042, .053

hij hoeft niet weg maar het is een te mooie gitaar om stof te laten happen. Bij me maak heeft het me 435 gekost 2 jaar terug. Daar was een bonnentje van maar met me slimme kop heb ik hem ergens neergelegt waar er zon bij kwam dus nou heb ik een mooi wit velletje papier vraagprijs 300 euro, echt nog als nieuw. maar bieden staat vrij, wie weet hap ik toe

Opsturen lijkt mij niet zo'n heel strak plan maar de huidige verblijfplaats is Eibergen ( 20 km van Enschede )

edit plaatje ook best leuk erbij
pi_53650764
Kick

prijs komen we wel uit hoor
pi_53735714
Oh wat een prachtige gitaar.
pi_53772104
160.
pi_53867545
TS is dood?
pi_53867774
Zo voel ik me idd wel ( ziekjes ) sorry voor het niet reageren maar internet niet op geweest de laatste dagen

bod is genoteerd maar vind het te weinig. weet hem op waarde te schatten, hij is wel iets meer waard, tussen de bedragen in gaan zitten Sloggi ?
pi_53870498
Hmm. Ik heb er wel meer voor over, maar ik moet eerst mijn andere gitaar kwijt voor ik meer kan bieden.
pi_53871112
oke is goed ik hoor het wel.
pi_53907553
Kick
pi_53907832
Ik heb misschien interesse, 180 geboden onder voorbehoud
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_53908565
Kun je misschien foto's maken van je gitaar?
pi_53975405
die is niet veel anders dan die op het plaatje hoor ? maar als je dat echt wilt zal ik ff foto's schieten. hoe vlot het met jou verkoop ?
pi_53976110
Asmodean is ook geïnteresseerd in mijn gitaar . En nog iemand, maar dat duurt waarschijnlijk nog 1 à 2 weken.

Maar als je even een fotootje zou willen schieten zou ik dat op prijs stellen.
pi_54135569
Kick

En sloggi je hebt een PM

[ Bericht 81% gewijzigd door Tutifruti op 24-10-2007 15:48:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')