Ja en ze bederven dan spontaan binnen 1 dag? Dus als ik 1 dag niet schijt, bederven ze in mijn maagquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef Rave_NL het volgende:
semi-vaccuum verpakt
Ja, dat is nu te laatquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef Echo99 het volgende:
In de vriezer kan je ze vast wel langer bewaren toch?
Uhm... is een stukje kaas dan ook maar 1 dag houdbaar? Want als ik die openmaak en in een plastic zakje in de koelkast stop, dan doe je er ook nog 3 weken mee...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:58 schreef BasEnAad het volgende:
Omdat er dan bacterien bijkomen.
Maare die broodjes kun je heus wel langer dan één dag bewaren. Die datum is ruim genomen voor de zekerheid.
Jaaaaaaa, maar als ik een pak melk openmaak dan kan ik die gebruiken tot de uiterste houdbaarheidsdatum (meestal), iig niet 1 dag.... ik bedoel.. wtf, 1 dag... alsof in 1 dag iets in de koelkast meteen vol met bacterien zit..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:59 schreef marcel-o het volgende:
dat moeten ze volgens de wet er op zetten..
maar net als melk en vleesbeleg.. dat kan vaak zelfs 3 dagen later dan aangegeven nog geconsumeerd worden. alleen ligt dan de verantwoording bij de eindgebruiker
weggooi maatschappij noemt men datquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, maar als ik een pak melk openmaak dan kan ik die gebruiken tot de uiterste houdbaarheidsdatum (meestal), iig niet 1 dag.... ik bedoel.. wtf, 1 dag... alsof in 1 dag iets in de koelkast meteen vol met bacterien zit..
Volgens mij doen ze het gewoon zodat ik om de dag worstenbroodjes ga kopen![]()
Jazeker.. dat is het.. maar kijk, ik snap niet waarom die 1 dag erop staat.. ik bedoel.. heb je voor de rest ooit nog wel eens iets gezien dat maar 1 dag houdbaar isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
weggooi maatschappij noemt men dat
Dat ga ik nu ook doen ook...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gewoon open maken, tijdje laten liggen, en dan alsnog opeten![]()
In een dichte zak zitten ook bacterien, misschien heeft het met het vlees te maken. Dat bederft sneller dan kaas. Maar waarom precies weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uhm... is een stukje kaas dan ook maar 1 dag houdbaar? Want als ik die openmaak en in een plastic zakje in de koelkast stop, dan doe je er ook nog 3 weken mee...
Dus... waarom de kaas wel en waarom de broodjes niet? Ze worden op 220 graden gebakken, iedere bacterie sterft spontaan bij die temp... En het zit in de koelkast, verpakt in een verpakking met een dichte zak eromheen.. serieus, ik snap het echt niet...
Tsja.. maar een stuk geopend worst, ik noem maar even gelders gekookt kan je ook wel 4-5 dagen bewaren tot het zuur gaat ruiken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
In een dichte zak zitten ook bacterien, misschien heeft het met het vlees te maken. Dat bederft sneller dan kaas. Maar waarom precies weet ik ook niet.
Ik denk dat je die worstenbroodjes ook wel zo lang kan bewaren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja.. maar een stuk geopend worst, ik noem maar even gelders gekookt kan je ook wel 4-5 dagen bewaren tot het zuur gaat ruiken.
Nou, sterkte dan maarquote:
Nee, dat is briequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:19 schreef Rev- het volgende:
kaas is al schimmel
Kaas is een gefermenteerd product.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:19 schreef Rev- het volgende:
kaas is al schimmel
Verhitten voorkomt dan misschien wel een voedselinfectie maar niet een voedselvergiftiging.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ze worden op 220 graden gebakken, iedere bacterie sterft spontaan bij die temp...
Mannen die overal een lul in zien moeten of uit de kast komen of minder masturberen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |