quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:06 schreef Varen het volgende:
Jacco was aan de schijt, is nu weer over
Ik begrijp dit niet zo goed. Luc heeft helemaal geen moer in te brengen in het spel alleen wat stoken hier en daar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:08 schreef Varen het volgende:
Luc: Jaap heeft mij vrij spel gegeven.
Brian: Dan heeft hij weer dekking van Huub
Jaap kon Luc blokkeren als hij tussen Nadia en Dennix in zou komen....nu heeft hij hem vrij spel gegeven...Jaap zal dus niet voor Dennix opkomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet zo goed. Luc heeft helemaal geen moer in te brengen in het spel alleen wat stoken hier en daar.
Aha, op die fiets, thanxquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap kon Luc blokkeren als hij tussen Nadia en Dennix in zou komen....nu heeft hij hem vrij spel gegeven...Jaap zal dus niet voor Dennix opkomen
Jaap wou immers alle verhaallijnen van Luc richting Nadia kapotmaken. Omdat Jaap gaat switchen heeft Luc nu toestemming gekregen van Jaap om te proberen Nadia te veroveren om nix een hak te zetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet zo goed. Luc heeft helemaal geen moer in te brengen in het spel alleen wat stoken hier en daar.
Helemaal met je eens. Mensen vergeten blijkbaar wel heel snel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat iemand al zei, Huub maakt meer lol. Dat zal ook wel zo zijn maar verder deel ik de jubelstemming niet. Jaap is niet de beste vriend die je kunt hebben vind ik. Ik ga Jaap ook niet opeens wel leuk vinden omdat hij nu bijna verkering met Huub heeft. Dat verandert helemaal niks aan Jaap.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:17 schreef trettie het volgende:
Kan die schooier broek van Brian uit a.u.b.
Wanneer ziet de Febo nu eindelijk eens in dat dit niet kan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En met die kop erbij is het hel;emaal een schooier anders kan ik er niet van maken!
Dus FEBO uit met die spijkerbroek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop ook niet dat jaap groeit in de popupol, hij heeft zijn tijd gehad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Mensen vergeten blijkbaar wel heel snel.![]()
Ik las gisteren dat sommigen Jaap al een kaartje gingen sturen, zo blij zijn ze.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |