quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:06 schreef Varen het volgende:
Jacco was aan de schijt, is nu weer over
Ik begrijp dit niet zo goed. Luc heeft helemaal geen moer in te brengen in het spel alleen wat stoken hier en daar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:08 schreef Varen het volgende:
Luc: Jaap heeft mij vrij spel gegeven.
Brian: Dan heeft hij weer dekking van Huub
Jaap kon Luc blokkeren als hij tussen Nadia en Dennix in zou komen....nu heeft hij hem vrij spel gegeven...Jaap zal dus niet voor Dennix opkomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet zo goed. Luc heeft helemaal geen moer in te brengen in het spel alleen wat stoken hier en daar.
Aha, op die fiets, thanxquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap kon Luc blokkeren als hij tussen Nadia en Dennix in zou komen....nu heeft hij hem vrij spel gegeven...Jaap zal dus niet voor Dennix opkomen
Jaap wou immers alle verhaallijnen van Luc richting Nadia kapotmaken. Omdat Jaap gaat switchen heeft Luc nu toestemming gekregen van Jaap om te proberen Nadia te veroveren om nix een hak te zetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet zo goed. Luc heeft helemaal geen moer in te brengen in het spel alleen wat stoken hier en daar.
Helemaal met je eens. Mensen vergeten blijkbaar wel heel snel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat iemand al zei, Huub maakt meer lol. Dat zal ook wel zo zijn maar verder deel ik de jubelstemming niet. Jaap is niet de beste vriend die je kunt hebben vind ik. Ik ga Jaap ook niet opeens wel leuk vinden omdat hij nu bijna verkering met Huub heeft. Dat verandert helemaal niks aan Jaap.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:17 schreef trettie het volgende:
Kan die schooier broek van Brian uit a.u.b.
Wanneer ziet de Febo nu eindelijk eens in dat dit niet kan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En met die kop erbij is het hel;emaal een schooier anders kan ik er niet van maken!
Dus FEBO uit met die spijkerbroek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop ook niet dat jaap groeit in de popupol, hij heeft zijn tijd gehad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Mensen vergeten blijkbaar wel heel snel.![]()
Ik las gisteren dat sommigen Jaap al een kaartje gingen sturen, zo blij zijn ze.
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:32 schreef Taurus het volgende:Brian:
"Kijk.. Bij Huub en Lieke had 't vijf tegen twee nog effect, dat Lieke zelfs op het punt stond haar 24 uur aan te vragen" (??)
"Bij Brian en Amanda vielen alle plannen in het water, daarbij lukt het niet"
Flikker nou 'n eind op, Lieke en Huub zijn hardstikke sterk geweest en Brian en Amanda hebben nog niets over zich heen gehad. Dat gaat nog komen naar ik hoop, en dan kijken wie er sterker is. Mafkees.
Dat maakt niet zoveel uit. Dat zal straks toch wel duidelijk worden. Natuurlijk zal Brian ook proberen Jaap naar zich toe te trekken. Maar dat is van later zorg. Eerst nix maar eens naar huis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
Verdorie.. Luc zegt nu teveel!!!
Brian heeft al in de gaten dat Jaap en Huub ws weer samen zijn.
Ja.. oké.. maar ik ben bang dat Brian het bommetje gaat laten vallen bij Dennis voordat Jaap dat kan doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Dat zal straks toch wel duidelijk worden. Natuurlijk zal Brian ook proberen Jaap naar zich toe te trekken. Maar dat is van later zorg. Eerst nix maar eens naar huis.![]()
Heeft ie Huub nu ook al nodig na DGK? Tsssss De nieuwe Barend en van Dorp...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:35 schreef riri het volgende:
Jaap wil met Huub samen gaan werken zegt hij tegen Jacco...voor televisie dus....duo presentatie
Als Jaap echt met Huub die duo-presentatie wil doorzetten dan kan Brian het schudden...ik denk zelf dat Jaap nooit meer met Brian samen zal gaan werken...hij heeft geen respekt voor Brian en Amandaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Dat zal straks toch wel duidelijk worden. Natuurlijk zal Brian ook proberen Jaap naar zich toe te trekken. Maar dat is van later zorg. Eerst nix maar eens naar huis.![]()
Die twee hebben een klik...daar valt geen speld tussen te krijgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft ie Huub nu ook al nodig na DGK? Tsssss De nieuwe Barend en van Dorp...
Het is wel duidelijk dat Luc helemaal niks wil met Naad, alleen wat flirten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. oké.. maar ik ben bang dat Brian het bommetje gaat laten vallen bij Dennis voordat Jaap dat kan doen.
Beetje inlullen op Jaap en Jaap is de weg weer kwijt...... En daarbij zal Amanda ooit ook eens gedumpt moeten worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:38 schreef riri het volgende:
[..]
Als Jaap echt met Huub die duo-presentatie wil doorzetten dan kan Brian het schudden...ik denk zelf dat Jaap nooit meer met Brian samen zal gaan werken...hij heeft geen respekt voor Brian en Amanda
Ik denk dat Jaap Huub's ego nooit lang zal trekken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:44 schreef riri het volgende:
Ik zie dat wel wat worden die 2 presenteren...zal veel kijkers trekken
Dat zullen dan Brian en Amanda wel worden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:44 schreef akveor het volgende:
Brian is op Luc aan het inpraten om hem mee te nemen naar een eventueel feest waar Luc 2 mensen mag meenemen.
Lieke kan het dus wel vergeten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:45 schreef Clank het volgende:
Luc zegt dat hij liever Brian zou meenemen ipv Nadia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |