quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, want oud spelers als hoofdtrainer is de laatste jaren een enorm succes gebleken..
Oh, dan neem 'm maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Mijn gevoel zegt gewoon dat frank een grote trainer word.
Ten Cate heeft ook een hele brede rug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt gewoon dat frank een grote trainer word. Frank heeft sowieso meer ruggegraat dan winter en wouters
Naja, we hebben altijd collin, rommedahl, mitea en manucharyan nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:45 schreef jna het volgende:
Hadden we Lindenbergh nog maar
Gelukkig hebben we colin en rommedahl nog wel. Zal me niks verbazen als Chelsea deze ook voor ons wegkaapt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:45 schreef jna het volgende:
Inderdaad. Het voelt gewoon echt alsof het allemaal voorbij is. Stel gewoon een zoot geschorste spelers op in de competitie en de beker, dan zijn we daar ook maar klaar. We hebben toch geld zat, dus waarom zouden we nog voetballen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Dramatisch gewoon. Het is nu echt over en sluiten met Ajax. Ik zie er echt geen heil meer in.
Trap die losers er allemaal maar gewoon uit en speel maar met de A1 ofzo....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Als we van tevoren gewetzen hadden dat Henk ten Cate begin oktober naar CFC vertrok, hadden we Kenneth Perez nog wel even aan kunnen houden!
Maar nee die is als een hond weggestuurd door HtCquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:45 schreef jna het volgende:
het komt met deze mensen echt niet meer goed. 20 min voor tijd gingen ze een beetje voetballen. Ze hadden er vanaf het begin vol op moeten klappen stelletje wijven...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Het voelt gewoon echt alsof het allemaal voorbij is. Stel gewoon een zoot geschorste spelers op in de competitie en de beker, dan zijn we daar ook maar klaar. We hebben toch geld zat, dus waarom zouden we nog voetballen?
En dan te bedenken dat dat ook niet goed was. De jaren daarvoor was het ook janken. Onze club is sinds de beursgang al dood.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
Op AT5 stond een reactie van een supporter die zei dat het eigenlijk al helemaal niets meer was met Ajax, sinds we in 2002/03 in de kwartfinale van de CL werden uitgeschakeld door AC Milan, een hele goede conclusie: Ajax is al bijna vijf jaar dood.
idd...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
Op AT5 stond een reactie van een supporter die zei dat het eigenlijk al helemaal niets meer was met Ajax, sinds we in 2002/03 in de kwartfinale van de CL werden uitgeschakeld door AC Milan, een hele goede conclusie: Ajax is al bijna vijf jaar dood.
Nee de afkoopsom van die jongens ligt boven de 80 miljoenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we colin en rommedahl nog wel. Zal me niks verbazen als Chelsea deze ook voor ons wegkaapt.
Juist dat is het!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat ook niet goed was. De jaren daarvoor was het ook janken. Onze club is sinds de beursgang al dood.
Sinds het bosman-arrest.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat ook niet goed was. De jaren daarvoor was het ook janken. Onze club is sinds de beursgang al dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |