Bespeur ik hier enige vorm van resultaatvoetbal?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:38 schreef twi het volgende:
[..]
Da's wel zo, maar eerlijk gezegd mag Ten Cate van mij in de eredivisie elke wedstrijd met 11 oelewappers beginnen en aan komen met gare wissels en rare excuses, zolang hij maar op de eerste plek eindigt. Eerlijk gezegd zie ik in Jol geen vooruitgang. Zit nog ergens een werkeloze Portugees, heb ik gehoord. Misschien dat we die met een paar miljoen over kunnen halen?
Vind je? Met een grote zak geld heeft hij niet eens zoveel laten zien bij de spurs vind ik. Goed hij heeft het leuk gedaan met RKC maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Martin Jol is wel degelijk een verbetering ten opzichte van Henk ten Cate.![]()
Ajax supporters die om een PSV-icoon smeken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guus kom naar huus want de koeien staan op springen![]()
Er staat een smiley bijquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax supporters die om een PSV-icoon smeken?![]()
Wat een onzin. Alleen dit seizoen gaat het wat minder. Maar de vorige 2 seizoenen heeft hij met een bescheiden transferbudget telkens de 5de plaats behaalt achter grootmachten Liverpool, Chelsea, Arsenal en Man. Utd. Terwijl het seizoen voor Jol Tottenham ergens boven de degradatiezone bevond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef Fathom het volgende:
[..]
Vind je? Met een grote zak geld heeft hij niet eens zoveel laten zien bij de spurs vind ik. Goed hij heeft het leuk gedaan met RKC maar meer ook niet.
Het gaat nu even wat minder, maar twee vijfde plaatsen in de PL met de Spurs is gewoon een hele goede prestatie. Daarbij zijn we in elk geval van al die kutsmoezen af en Martin Jol schat ik tactisch wat hoger in!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef Fathom het volgende:
[..]
Vind je? Met een grote zak geld heeft hij niet eens zoveel laten zien bij de spurs vind ik. Goed hij heeft het leuk gedaan met RKC maar meer ook niet.
bescheiden transferbudgetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alleen dit seizoen gaat het wat minder. Maar de vorige 2 seizoenen heeft hij met een bescheiden transferbudget telkens de 5de plaats behaalt achter grootmachten Liverpool, Chelsea, Arsenal en Man. Utd. Terwijl het seizoen voor Jol Tottenham ergens boven de degradatiezone bevond.
Juist dit lijkt me de correcte weergave van hoe het er nu voor staat.... Hij is ook al accoord voor de wedstrijd, is het gek om te zeggen dat htc dus niet 100% gemotiveerd was gisteren?quote:
Lijkt me wel. Anders had HtC wel gister ze ontslag ingediend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ik mag toch aannemen, dat Ajax geld krijgt van Chelsea voor de vroegtijdige overgang van HTC.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:46 schreef Sethje het volgende:
Cruijff!
Wellicht, maar ja of geld nu de oplossing is, de 44 miljoen van Sneijder en Babel is ook nog niet op..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ik mag toch aannemen, dat Ajax geld krijgt van Chelsea voor de vroegtijdige overgang van HTC.
Dit is sarcastisch mag ik hopen? Mourinho afkeuren en dan met Winter komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:42 schreef Rumille het volgende:
Geen Mourinho liever.
Topcoach maar ik hoef hem niet. Laat Aron Winter maar komen.
Daar wordt het salaris van Luque van betaald.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:52 schreef Toewan het volgende:
[..]
Wellicht, maar ja of geld nu de oplossing is, de 44 miljoen van Sneijder en Babel is ook nog niet op..
Urzaizquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef BoNi het volgende:
Urzaiz liet gister trouwens wel even zien uitermate geschikt te zijn als stormram! Alle hoge ballen waren voor hem. Jammer dat zijn medespelers (op Huntelaar na) te lamlendig waren om er vervolgens ook daadwerkelijk iets mee te doen
Ja ik hoorde dit ook net ja. Zou toch wat zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik hoorde net op radio 2 dat Zagreb met 2 gele kaarten oid heeft gespeeld? Waar gaat dit over>>??
Ik dacht dat het een grap wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik hoorde net op radio 2 dat Zagreb met 2 gele kaarten oid heeft gespeeld? Waar gaat dit over>>??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |