Wat is de andere betekenis dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
letterlijk, ik bedoelde de andere betekenis, maar die komt nog wel eens.![]()
Karrel_Laaglawaai +1
Tussenstand deel 1036
Hawaii_Tim 2
Hi_flyer 2
CSI_Miami 1
Flitspaal 1
hhhpsycho 1
Joanie 1
Karrel _Laaglawaai 2
MadMaster 2
Qonmann 1
Starla 1
RoofingBurner 1
Is dat de volgende vraag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is de andere betekenis dan?
zit wel in de buurt maar niet helemaal lijkt me.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:05 schreef joanie het volgende:
Zaad wat hallucinaties veroorzaakt?
http://www.azarius.nl/encyclopedia/43/Morning_Glory/
Maar wat is het dan? *Nieuwsgierig*.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
zit wel in de buurt maar niet helemaal lijkt me.
Bijna, mis nog een middename en een toevoeging.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
calvin broadus
Reken em goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
calvin broadus
quote:# jaarlijks verlaten 300.000 paar schoenen de fabriek.
# De schoenen zijn allemaal met de hand gemaakt. Per schoen zijn 280 handelingen nodig.
# Om de kosten te drukken wordt het stikwerk gedaan in onder meer Tunesië, India en Servië. Ook in Portugal heeftateliers.
# Het merendeel van de schoenen is bestemd voor heren. Datmaar weinig damesmodellen heeft, is van oudsher zo gegroeid.
# Er zijn in Nederland ongeveer 1000dealers.
# De omzet vanbedraagt ongeveer 25 miljoen euro per jaar.
# Over vier jaar bestaat het bedrijf 275 jaar. Volgenswordt dan het predikaat ‘koninklijk’ aangevraagd.
das was mijn volgende gokquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:36 schreef qonmann het volgende:
Van Lier ?
RoofingBurner +1quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Van Bommel?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |