Wat is de andere betekenis dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
letterlijk, ik bedoelde de andere betekenis, maar die komt nog wel eens.![]()
Karrel_Laaglawaai +1
Tussenstand deel 1036
Hawaii_Tim 2
Hi_flyer 2
CSI_Miami 1
Flitspaal 1
hhhpsycho 1
Joanie 1
Karrel _Laaglawaai 2
MadMaster 2
Qonmann 1
Starla 1
RoofingBurner 1
Is dat de volgende vraag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is de andere betekenis dan?
zit wel in de buurt maar niet helemaal lijkt me.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:05 schreef joanie het volgende:
Zaad wat hallucinaties veroorzaakt?
http://www.azarius.nl/encyclopedia/43/Morning_Glory/
Maar wat is het dan? *Nieuwsgierig*.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
zit wel in de buurt maar niet helemaal lijkt me.
Bijna, mis nog een middename en een toevoeging.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
calvin broadus
Reken em goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
calvin broadus
quote:# jaarlijks verlaten 300.000 paar schoenen de fabriek.
# De schoenen zijn allemaal met de hand gemaakt. Per schoen zijn 280 handelingen nodig.
# Om de kosten te drukken wordt het stikwerk gedaan in onder meer Tunesië, India en Servië. Ook in Portugal heeftateliers.
# Het merendeel van de schoenen is bestemd voor heren. Datmaar weinig damesmodellen heeft, is van oudsher zo gegroeid.
# Er zijn in Nederland ongeveer 1000dealers.
# De omzet vanbedraagt ongeveer 25 miljoen euro per jaar.
# Over vier jaar bestaat het bedrijf 275 jaar. Volgenswordt dan het predikaat ‘koninklijk’ aangevraagd.
das was mijn volgende gokquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:36 schreef qonmann het volgende:
Van Lier ?
RoofingBurner +1quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Van Bommel?
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:45 schreef MadMaster het volgende:
O, wacht het is iets anders zie ik nu.
Het moet Gradje zijn i.p.v Gratje...
wat dacht je eerst?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:45 schreef MadMaster het volgende:
O, wacht het is iets anders zie ik nu.
Het moet Gradje zijn i.p.v Gratje...
Blue Stilton om precies te zijn...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
stilton ?
MadMaster +1quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:08 schreef MadMaster het volgende:
Lenny Henry
..ok op entertainment gebied dan, van Gradje tot Henryquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet alles, godzijdank niet.
Een heleboel categorieën weet ik weinig of niets van.
SaskiaR weet alles m.b.t. geschiedenis, EricusMaximus weet alles van auto's, PR en ScottTracy weten veel van wetenschappen, er zijn diverse film-kenners en dat zijn allemaal gebieden waar ik bijna niks van weet, omdat het me niet boeit...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:27 schreef Neleos het volgende:
Hmmm. Is ie dan beter bekend als Grote Smurf?
Nog meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:29 schreef qonmann het volgende:
de tekenaar van de strips dan frequin ?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:57 schreef evil-me het volgende:
Het is niet echt een goed antwoord maar qonmann is erg kort door de bocht.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:27 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat het antwoord is, of wat je uberhaupt voor 20 cent kan doen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:27 schreef starla het volgende:
holiday on ice?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:32 schreef Whiteguy het volgende:
een in een stad aangelegde ijsbaan gebruiken ?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Goed genoeg !
Het ging over de Jaap Eden ijsbaan in Amsterdam, die nu weer open is
Jaap Eden ijsbaan:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:40 schreef krapula het volgende:
dodge viper
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:48 schreef krapula het volgende:
hmmmz, hoopte nog een beetje op de architectmaar vrees dat dat niet gewaardeerd wordt ofwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |