Seedorf heeft dit jaar zijn contract verlengt bij AC Milan, vd Sar heb je niet nodig als Stekelenburg blijft, En waarom zou boulahrouz naar Ajax gaan als hij of bij Chelsea of bij Sevilla CL speelt.quote:
Dus je bent gewoon door. Gefeliciteerd, prima prestatie!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar het is nog waar ook!!!!
Hij kreeg geel tegen Bremen, hij kreeg geel tegen Ajax en nu speelde hij vanavond mee!!!
[..]
Omdat vd Sar toch een klasse beter dan Stekelenburg is? En bovendien veel meer ervaring heeft?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Seedorf heeft dit jaar zijn contract verlengt bij AC Milan, vd Sar heb je niet nodig als Stekelenburg blijft, En waarom zou boulahrouz naar Ajax gaan als hij of bij Chelsea of bij Sevilla CL speelt.
Als dit waar isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar het is nog waar ook!!!!
Hij kreeg geel tegen Bremen, hij kreeg geel tegen Ajax en nu speelde hij vanavond mee!!!
[..]
dan loop ik een week met zijn hoofd in mijn UIquote:
Een week is wel wat magertjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan loop ik een week met zijn hoofd in mijn UI
maar het is toch niet waarquote:
Hij is wel sympathiek, maar ik heb bij Martin Jol ernstige twijfels over z'n tactische vermogens, laat staan of hij zich kan staande houden in de slangenkuil binnen de leiding van Ajax.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Jol tactisch geweldig en 10 miljoen keer sympathieker dan die jankerd die jullie nu hebben...
hij mocht gewoon spelen hoor vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou dat zou toch een sensatie zijn!
nou snap ik er niks meer van? gewoon lariekoek?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij mocht gewoon spelen hoor vanavond
Yups.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:23 schreef Noshiba het volgende:
nou snap ik er niks meer van? gewoon lariekoek?
Erwin Koeman wil wel andersquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is wel sympathiek, maar ik heb bij Martin Jol ernstige twijfels over z'n tactische vermogens, laat staan of hij zich kan staande houden in de slangenkuil binnen de leiding van Ajax.
Geloof me, Jol is tactisch erg goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is wel sympathiek, maar ik heb bij Martin Jol ernstige twijfels over z'n tactische vermogens, laat staan of hij zich kan staande houden in de slangenkuil binnen de leiding van Ajax.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |