Lukt toch al niet meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:45 schreef BonJovi het volgende:
We moeten kampioen worden om de pijn te verzachten.
Haha vroegah was het psv en feyenoord dat internationaal er niks van bakten, en ajax juist wel, de rollen zijn nu (voorlopig) omgedraaid.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat valt best mee.
[..]
Nee, in de competitie zullen jullie wel weer dik winnen, typisch Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Waarom alleen Jaakke? die kan toch niks doen aan het laten gaan van perez en het kopen van collin, rommedahl, urzaiz etc.quote:Supporters na afloop vooral gelaten
Donderdag 4 oktober 2007
Ajax-supporters reageerden na afloop van de wedstrijd tegen Dinamo Zagreb volgens een ooggetuige met enorme gelatenheid. Van een bedreigende sfeer is geen sprake.
Enkele honderden mensen hebben zich rond 22.15 uur verzameld bij de hoofdingang van het stadion. Die wordt geblokkeerd door circa 20 ME'ers en 10 politiepaarden. Vooral voorzitter John Jaakke moet het verbaal ontgelden: "Jaakke rot op (2x), Jaakke, Jaakke, Jaakke rot op! "
"Eigenlijk is het sinds die wedstrijd tegen Milan, paar jaar terug, al niks meer. Nu weten we het zeker. "
Dat zal de druppel zijn voor Henkquote:
Doe Zagreb eens in je avatarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:50 schreef BonJovi het volgende:
Je krijgt hetzelfde gezeik:
Het is jammer we waren beter we hadden meer kansen bla bla bla op naar de volgende competitie wedstrijd
Luquequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
Grote schoonmaak voor volgend jaar. Spelers die mogen vertrekken:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
- en nog een paar die ik nu vergeet
Kleuters.quote:
Gabri?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
De enige voldoende is voor Suarez en oke misschien Johnnyquote:
Gabri en Delorge zou ik zeker niet laten vertrekken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
Ben blij dat jij geen td bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
Nee dan worden jullie volgend jaar makkelijk kampioenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gabri en Delorge zou ik zeker niet laten vertrekken.
Tja om nu allerlei spelers af te schrijven is wel wat triest. Dat Colin niet goed genoeg is oke, maar verder verdienze allemaal nog een kans .quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |