Gelijk dan wat jij wilt, ze zijn door en dat is reden genoeg voor de gemiddelde az gloryhunter om weer lekker tegen ajax te schoppen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
We hebben niet eens gewonnenWas dus niet eens zo best, beetje geluk gehad met die uitwedstrijd dat die gekke Belg z'n hoofd tegen die bal zette.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:35 schreef Frasier het volgende:
Sneu voor Stam trouwens, om op zo'n manier je Europese carriere af te sluiten.
Ik kreeg van twee van jouw 'mede-fans' te horen dat ik niet genoeg emotie toonde voor AZ. Dus bij dezequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:35 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Gelijk dan wat jij wilt, ze zijn door en dat is reden genoeg voor de gemiddelde az gloryhunter om weer lekker tegen ajax te schoppen.
Stam speelt sinds de uitschakeling in de CL al niet goed meer...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:35 schreef Frasier het volgende:
Sneu voor Stam trouwens, om op zo'n manier je Europese carriere af te sluiten.
en zo is het!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:37 schreef Longmen het volgende:
En in 2010 worden we kampioen, speelt de kampioen van NL voorronde CL![]()
Voor het seizoen was het iedereen is vervangbaar, toen was het we missen Sneijder. Toen was het weer hosanna. Toen moesten de doelstellingen omlaag en werd er gejankt over een te krappe selectie. Na de overtuigende 6-1 tegen VVV was het weer hosanna, en deed de media alles fout en nu is het weer de schuld van het bestuur.quote:Ten Cate: Dit is een mokerslag
Trainer Henk ten Cate constateerde na de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb in de eerste ronde van de UEFA Cup voor de zoveelste keer dat Ajax in een internationale wedstrijd te veel kansen had gemist. "We missen kwaliteit", zei hij ook.
"Dit is een mokerslag. Ik voel me net zo schuldig als de rest", benadrukte de oefenmeester. "Maar ik wil er wel op wijzen dat Ajax al vijf of zes jaar in Europa geen indruk meer maakt. We willen graag bij de beste 16 clubs van Europa horen. Dat staat ook in het beleidsplan van onze club. Maar dat is niet eerlijk. Dat lukt alleen wanneer we onze beste spelers ook voor de club kunnen behouden."
Toch verdiende hij een meer waardig afscheid dan dit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Stam speelt sinds de uitschakeling in de CL al niet goed meer...
True, maar het scheelde wel een hoop. Maar goed schuld van het bestuur moeten ze maar een waardige opvolger zoeken, maar oh nee dat kost geld.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:41 schreef TC03 het volgende:
Lekker makkelijk om het weer op de verkoop van Sneijder te gooien. Kom op zeg.
triestquote:
tsja, begrijpelijk ze moeten toch iets doen om hun afschuw uit te kunnen spreken niet dat die lullo's zich dr wat van aantrekken maar toch.quote:
quote:Na afloop van de dramatische wedstrijd van vanavond werd het weer eens duidelijk: clubliefde is een relatief begrip. Na het laatste fluitsignaal werd het opeens heel emotioneel in de koninklijke loge van het Rinus Michels Stadion. De bestuurders van Dinamo Zagreb barstten in tranen uit omdat hun cluppie zich had geplaatst voor de groepsfase van de UEFA Cup. John Jaakke was erbij maar in plaats van teleurgesteld te zijn kon hij alleen maar wat lachend om zich heen kijken en zijn diplomatieke praatjes doen. Je club heeft net verloren, is uitgeschakeld, dat doet toch pijn? Nee hoor, gewoon blijven lachen. Ook al is Dinamo niet onze club, de bestuurders laten wel hun emoties de vrije loop. Clubliefde. Wie van de bestuurders kent dat begrip nog?
en terechtquote:
Triest, maar er moet natuurlijk wel iets gebeuren...quote:
Dat valt best mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:42 schreef koningdavid het volgende:
We staan nog wel eerste, maar wat kwaliteit betreft leggen we het gewoon af tegen PSV, Feyenoord en jawel... AZ als je het mij vraagt.
Nee, in de competitie zullen jullie wel weer dik winnen, typisch Ajax.quote:Ik heb zo'n gevoel dat de hele boel nu als een kaartenhuis in elkaar gaat donderen.
Laten we hopen van niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |