boeiendquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef BonJovi het volgende:
Zongen die Az supporters nou helemaal niets in Amsterdam?
Dat is zo, maar ik niet. En dat zegt wel iets over de stand van zaken bij Ajax op dit momentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
dat is heel europa al vergeten...
Ik snap sowieso niet wat ze daar bij Chelsea in hemelsnaam in hem zien, maar goed...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Koeman - Kwartfinale.
Blind - Achtste finale.
Henk - Deceptie na deceptie.
Oh zitten die nu weer opeens massaal op de tribune/quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef BonJovi het volgende:
Zongen die Az supporters nou helemaal niets in Amsterdam?
Hij word daar veldtrainer en mag zich niet bemoeien met de opstelling en met aankopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat ze daar bij Chelsea in hemelsnaam in hem zien, maar goed...
Mooi niet !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef Rossoneri het volgende:
Hou jij het nu maar bij volleybal meid.![]()
Dat scheelt inderdaad al een slok op een borrel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij word daar veldtrainer en mag zich niet bemoeien met de opstelling en met aankopen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:25 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Oh zitten die nu weer opeens massaal op de tribune/
Zielig clubje is het ook.
Bek dicht, trutquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mooi niet !
Ik hou niet van volleybal. Wel van Dinamo![]()
![]()
Mooi, dan kan ie terugkomen naar zijn club wat mij betreft!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef Blight het volgende:
Van Gaal vindt het erg jammer dat Ajax er uit ligt.
Proficiat meid.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mooi niet !
Ik hou niet van volleybal. Wel van Dinamo![]()
![]()
Nee, want ik ben zelf de Zagreb-supportster !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef ub40_bboy het volgende:
word jij vanavond betaald om te neuken met een zagreb supporter?
Inderdaad!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van Gaal
even redden daar door 'm naar Ajax te halen en dan is 't helemaal afgelopen daar.
Ajax is al 6 jaar bezig met het werken aan allure, heeft de UEFA daar ook een prijs voor?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:27 schreef golfer het volgende:
Zijn Henk en Martin van Geel al weg?
Of moeten we nog een paar dagen wachten voor de grote schoonmaak begint en mijn club weer kan gaan werken aan een beetje allure?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |