Bedrijfscultuurtjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik word misselijk bij het woord 'beleidsplan'
Hou jij het nu maar bij volleybal meid.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:17 schreef sweetgirly het volgende:
Sorry jongens, Dinamo was gewoon beter !![]()
![]()
![]()
![]()
1
![]()
![]()
nu mag ik even een smiley-overload geven !
Idd, denk jij dat ze zich bij het Ajax-bestuur druk maken? Nou echt niet, die schenken een glas champagne in en steken een sigaar op. Wat Slop heeft allang voor zwarte cijfers gezorgd met de verkoop van Sneijder.quote:
word jij vanavond betaald om te neuken met een zagreb supporter?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:17 schreef sweetgirly het volgende:
Sorry jongens, Dinamo was gewoon beter !![]()
![]()
![]()
![]()
1
![]()
![]()
nu mag ik even een smiley-overload geven !
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
word jij vanavond betaald om te neuken met een zagreb supporter?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
word jij vanavond betaald om te neuken met een zagreb supporter?
Van Geel heeft hem verkocht, niet HtC. Maar HtC had een waardige vervanger moeten EISEN, want dit middenveld is een drama.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
WAT LULT HTC NOU WEER?
HOU SNEIJDER DAN OOK EN VERKOOP HEM NIET OP HET LAATSTE MOMENT.
DOE JE DAT WEL, KOOP DAN GODVERDOMME EEN SHEVCHENKO OFZO MET DIE 50 MILJOEN.
Wat een idioot
Tuurlijk Henk.quote:'Maar ik wil er wel op wijzen dat Ajax al vijf of zes jaar in Europa geen indruk meer maakt'
Die zijn allang blij met de winst hoor. Ten Cate zit met z'n hoofd toch al in Londen, dus die interesseert al helemaal geen reet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef Madine het volgende:
John, Maarten, Henk en Martin balen ook als een stekker hoor. Niemand ziet z'n klanten graag ontevreden.
Als je als voetbalclub je supporters als klanten gaat zien is er al iets mis.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef Madine het volgende:
John, Maarten, Henk en Martin balen ook als een stekker hoor. Niemand ziet z'n klanten graag ontevreden.
Ja dat is zo, maar als ze daar op waren voor beduurd dan was het beter geweest, mis je 2x de CL dan stelt die kwartfinale al niet eens meer zo veel voor hoor, zo snel gaat dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kwartfinale CL vind ik niet bepaald slecht.
ik lig er niet wakker van.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef BonJovi het volgende:
Zongen die Az supporters nou helemaal niets in Amsterdam?
Dat heeft hij gedaan, ze wilden niet komen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:20 schreef w00h00 het volgende:
Maar HtC had een waardige vervanger moeten EISEN.
dat is heel europa al vergeten...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kwartfinale CL vind ik niet bepaald slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |