Ik heb ook echt geen trek, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:59 schreef Blight het volgende:
Ik weet even geen toffe TT.
Dit is trouwens een zeeolifant. Een lamantijn is een zeekoe. My bad,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
(c) Maisnon.
Wat een scheetjes, die lamantijnen..
Semi-intellectuele TVP's waren in 326 v. Chr. al passé.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:33 schreef Litso het volgende:
De nachtelijke walmen gonsden uit het abattoir. "Bejegen mij onheus!" krijste het speenvarken. Ik sloeg een lamp kapot.
Here comes the cancer train...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Semi-intellectuele TVP's waren in 326 v. Chr. al passé..
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:33 schreef Litso het volgende:
De nachtelijke walmen gonsden uit het abattoir. "Bejegen mij onheus!" krijste het speenvarken. Ik sloeg een lamp kapot.
Willekeurig bij elkaar getyfte zinnen en quotes van die ene matige copypasta-comic-over-kankerpatiëntjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Here comes the cancer train...
Choo choo!
Next stop: horribly painful death!
Ik ging slapen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:10 schreef Litso het volgende:
Maar hoe is het eigenlijk RPP? Nog steeds zoveel aan het varen?
FullQuickReply.quote:
En hoe zet ik dat aan dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FullQuickReply.
Deze waren stuk (danny had deze extensie in Replique hard uitgezet), maar na aanpassing ofzo werkt het weer[afbeelding]
Met firefox kan je deze extensie gebruiken. Enkel zie ik dat de maker's website plat ligt, dus mocht je de extensie/addon nog niet hebben, wordt het momenteel moeilijk.quote:
Tissur dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:35 schreef Blight het volgende:
Wat een kutdag.
Precies! Trieste kutzooi!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef Blight het volgende:
En nee, er zijn géén ergere dingen! Het valt níet mee!.
Jawel. De berusting die er bij mij tijdens de wedstrijd al was. Toen het nog 0-1 stond en het in principe nog alle kanten op kon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef Blight het volgende:
En nee, er zijn géén ergere dingen! Het valt níet mee!.
Ik moet om zeven uur zaalvoetballen (Futsallenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:54 schreef Blight het volgende:
Ik zuip mezelf vanavond wel de vernieling in.
Deze inkopper laat ik echt lopen.quote:
Te makkelijk inderdaad,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:14 schreef rompompom het volgende:
Deze inkopper laat ik echt lopen..
Heb je niet van die bruis-pijnstillers gekregen? Sterkte iig!
Ik heb er ruim een uur geleden één genomen, maar het werkt (nog) niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:14 schreef rompompom het volgende:
Deze inkopper laat ik echt lopen..
Heb je niet van die bruis-pijnstillers gekregen? Sterkte iig!
Hmm, als het dan maar niet aan het ontsteken is. Je vergeet sponteen je PI's!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb er ruim een uur geleden één genomen, maar het werkt (nog) niet.
Overigens heb ik na dinsdag nauwelijks last gehad. Begint nu ineens echt bizar veel pijn te doen..
Dat is voor het eerst in tijden idd! Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:13 schreef rompompom het volgende:
Hmm, als het dan maar niet aan het ontsteken is. Je vergeet sponteen je PI's!
..is er om genegeerd te worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:36 schreef cerreur het volgende:
Familieweekend...
Hier is het familieweekend ook tof. Was een zeer geslaagd weekend, maar dat kan ook niet anders met zo'n leuke familiequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:40 schreef rompompom het volgende:
Wat heeft iedereen toch altijd tegen die familieweekenden? Ik vind het altijd wel tof juist!
Ik heb dan ook geen gruwelijk irritante familieleden, hetgeen verbazend is, gezien mijzelf.
Omdat het geforceerd is, en er geen manier bestaat om 30 totáál verschillende mensen (bij ons dan, van malle hippietante's tot aangetrouwde PC Hooft-mormels) een weekend met elkaar op te laten schieten. Zelfs niet met de magie van fluisterboten, kaarsenmaken en kaasboerderijen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:40 schreef rompompom het volgende:
Wat heeft iedereen toch altijd tegen die familieweekenden? Ik vind het altijd wel tof juist!
Ik heb dan ook geen gruwelijk irritante familieleden, hetgeen verbazend is, gezien mijzelf.
WRPPZ.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:40 schreef rompompom het volgende:
Ja, dat soort achterlijk gedoe laten wij dus achterwege.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat het geforceerd is, en er geen manier bestaat om 30 totáál verschillende mensen (bij ons dan, van malle hippietante's tot aangetrouwde PC Hooft-mormels) een weekend met elkaar op te laten schieten. Zelfs niet met de magie van fluisterboten, kaarsenmaken en kaasboerderijen.
Al kan ik het goed vinden met eerdergenoemde malle hippietante, dus voor haar ga ik meestal wel mee..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:38 schreef Litso het volgende:
Mammaaaa! Ik heb geloof ik een heel klein beetje op de hond geplast
Dan is dan 1 dame terugquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup.
En hoest met jou en de liefde? Volgens mij had je net een vriendin de laatste keer dat ik je sprak?
Zo, dat is aardig gelukt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moet om zeven uur zaalvoetballen (Futsallen). Twee keer drie kwartier afreageren en daarna gaat de bierkraan open.
.
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:42 schreef Blight het volgende:
Ja, hoi. Air Traffic was tof.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:42 schreef Blight het volgende:
Ja, hoi. Air Traffic was tof.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stoer. [afbeelding]
Wij kijken Friends, zien in de aftiteling Kevin S. Bright. En roepen allebei tegelijk: "Heb jij ook dat, iedere keer als je dat ziet staan, je eigenlijk Kevin S. Blight leest?".
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:38 schreef Blight het volgende:
Ja, ze waren vrij vroeg klaar gelukkig. Lag om 23:30 al in bed, dus ik leef weer!
Je bent weer terug! Hoe was het?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:54 schreef Pheno het volgende:
Sake.
Ik heb 4+GB aan fotos, ik denk dat het nog even gaat durenquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:28 schreef Misstique het volgende:
Dat geloof ik zo. Ga je nog een reisverslag in TRV zetten? Met foto's enzo?.
Niet erg verrassend.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:28 schreef Blight het volgende:
Brak.
Wow!quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:29 schreef Pheno het volgende:
Ik heb 4+GB aan fotos, ik denk dat het nog even gaat duren
Nou ja, japan is erg schoon, vriendelijk en geordend. Je kunt bv je tas rustig tegen een muur zetten, een winkel in lopen en wat kopen. Die tas staat er daarna nog, al ben je een half uur weg. Je hoort geen mobieltjes, wat me vooral verbaasde in tokyo, waar de hightech je om de oren vliegt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow!
Vertel es wat meer dan? Wat heeft het meeste indruk gemaakt bijv.?
Maandagen... nooit tof mits vrijquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:04 schreef nyny83 het volgende:
Mogguh enzo...
Ik heb de maandagen juist een stuk liever als ik vrij ben, maar ieder z'n meugquote:
Die zie ik vandaag niet, maar ik zal 'm schoppenquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg popje, zit jij naast Slari? If so, doe 'm 's naar laten Schouderklopjes meldtopic. kiek'n.
Joah, het is vooral even de ochtenden door komen, ligt volgens de dokter idd aan die allergie. Ik heb een spray gekregen, en een briefje voor allergeenvrij beddengoed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Die zie ik vandaag niet, maar ik zal 'm schoppen
Beetje beter?
Verkeerd gebruik van mitsquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb de maandagen juist een stuk liever als ik vrij ben, maar ieder z'n meug
Tenzij.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik van mits?
Ik vind ze niet tof, mits vrij, dan vind ik ze wel tof![]()
Ik gebruikte het prima volgens mij gezien "mits" een voorwaarde is. Dus volgens mij zit Litso er naastquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:55 schreef nyny83 het volgende:
Gewoon geen mits gebruiken jackson, maakt het leven stukken makkelijker.
Shit natuurlijk.... zie het nu jaquote:
Inderdaad ja, ik weet et wel maar het woordje "nooit" had ik er niet neer moeten zettenquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:58 schreef Blight het volgende:
Mits: ik vind [..] op voorwaarde dat..
Tenzij: ik vind [..] behalve wanneer,..
Je zei dus: maandag is nooit tof, op voorwaarde dat je vrij hebt.
Ieder weekend naar de BHG? Ja. Tof. Strak plan.quote:
Idd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:59 schreef Blight het volgende:
Ja, ach. Ok. Maandag.
Ah, bedankt, ik wist dat ik wat aan het vergeten was.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:52 schreef Blight het volgende:
Je moet naar het toilet?
Dat. En er komt weer een fok-loze periode aan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:52 schreef Blight het volgende:
Je moet naar het toilet?
Je torrentp2pnieuwsgroep-programma denkt slechts met je mee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:32 schreef Blight het volgende:
Note to Kuuks: althans, ik dacht 'm te hebben. Ze hebben 'm verneukt met allemaal bliepjes en piepjes in het kader van de downloadsabotage. Nu sta ik weer in een queu van vijf man om een goede versie te.. Euh.. Kopen.
Ohw, ik wist niet dat ze een nieuw album uitgebracht hadden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef Blight het volgende:
Ah. Alsnog dat nieuwe Jimmy Eat World album binnen. Nu wél een goede versie.
Je hoeft alleen maar te vragen welke versie die met de bliepjes was, dan kun je die vermijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, ik wist niet dat ze een nieuw album uitgebracht hadden.
ey, jij, dat is lang geleden!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:27 schreef jackson het volgende:
Zie ik eruit als iemand die kibbeling verkoopt ?
Wow, die heb ik een tijdje geleden op een punkfestival in de melkweg gezien. Tenenkrommend slecht, wát een baggerquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef Blight het volgende:
Ah. Alsnog dat nieuwe Jimmy Eat World album binnen. Nu wél een goede versie.
quote:Top 30 users die in topics hebben gepost waar Janetje ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 1160 cerror
02. 0667 killswitch
03. 0649 JDude
04. 0620 remlof
05. 0579 rompompom
06. 0569 mcDavid
07. 0546 pc-fr34k
quote:Top 30 posts per subforum van Janetje
Positie, aantal posts, subforum
01. 23471 ONZ - Onzin voor je leven!
02. 04124 KLB - Klaagbaak
03. 00514 GC - General Chat
Jij was naar PowerFest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Wow, die heb ik een tijdje geleden op een punkfestival in de melkweg gezien. Tenenkrommend slecht, wát een bagger
Zeker lang geledenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
ey, jij, dat is lang geleden!
Zalm dan?
Prima, ik was even bang dat je ging vragen of ik het hier op wilde eten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker lang geleden
Zalm, tuurlijk... halve kilo doen ?! Nodig je gezellig wat extra mensen uit![]()
Je mag het meenemen. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Prima, ik was even bang dat je ging vragen of ik het hier op wilde eten.
Kuuk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:52 schreef Kuukske het volgende:
Zalm, heerlijk bij tagliatelle en spinazie.
Sjeuhw!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
Kuuk!
JD? Is that you in there?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:08 schreef Litso het volgende:
Heerlijk bij het bier.
quote:
Alleen zitten of reed de auto ook nog?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Misstique het volgende:
Ruim 6 uur in de auto zitten zuigt dikke stiereballen.
Dat is best wel flink lang, zeg maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Misstique het volgende:
Leuk! Gezellig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:52 schreef Misstique het volgende:
Nauwelijks. Files.
Jami is een mongool omdat hij mingelt met Wilders, en iedereen die hem het zwijgen op wilt leggen is een nóg grotere mongool.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef Litso het volgende:
Maargoed. Nosh, wat vind jij nou van de kwestie Ehsan Jami?
Er wordt hier nooit meer dan een paar oneliners of suffe reacties gepost (ik ben zelf uiteraard ook schuldig). Laten we het over wat serieus hebben.
Ja, ik vond het ook wel een treffende Diglet.quote:
Ik en collega waren gisteren best blij dat we al om zes uur waren vertrokken, toen we de fileberichten van 7.30 hoordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:52 schreef Misstique het volgende:
Nauwelijks. Files.
Beterschap enzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:22 schreef Janetje het volgende:
Goddorie, wat voel ik me beroerd.
balen inderdaad. De A2?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Misstique het volgende:
Die stond goed vast jaquote:
Ik op dit moment ongeveer 10min. Bevalt erg goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:04 schreef nyny83 het volgende:
Gelukkig werk ik nu op 20 minuten afstand van mn werk. Ik heb mijn deel in files het afgelopen jaar wel gehad.
Da's wel lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:04 schreef nyny83 het volgende:
Gelukkig werk ik nu op 20 minuten afstand van mn werk. Ik heb mijn deel in files het afgelopen jaar wel gehad.
Dan gaat het hier geen woensdag worden vermoed ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:45 schreef Litso het volgende:
Woensdag mits knakworst.
Afvalvleesch in een vormpjequote:
Nou.... ok dan maarquote:
Gelukkig staat er netjes baggerlay-out. Dan weet iedereen dattie dat niet moet nemenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
De baggerlayout is dan ook echt bagger. Best goed van Danny, iets maken met de gebruikersvriendelijkheid van een gecrashte bus.
Tussen een broodje. Véél mosterd en curry. Smullen maarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef jackson het volgende:
Afvalvleesch in een vormpje
Inderdaad.... niet echt geweldig
Heeeeeeeeeeel af en toe eet ik het wel eens. Toevallig een aantal weken geleden weer eens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tussen een broodje. Véél mosterd en curry. Smullen maar.
Net zoals McD en BK.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Afvalvleesch in een vormpje
Inderdaad.... niet echt geweldig
Precies... en daar is ook niet écht was mis mee!quote:
Volgens mij naar de hoerenquote:
Om uitgelachen te worden?quote:
Ik mijd ze liever dan dat ik er eetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Precies... en daar is ook niet écht was mis mee!
Ik zou het niet wetenquote:
Ik kan niet zonder FCquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:55 schreef Blight het volgende:
Heb je dit account toch ook maar op text-only gezet, Lits?
Die heeft een ban wegens rommelen met de layout, ofzo.quote:
Whehe, ohjaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Die heeft een ban wegens rommelen met de layout, ofzo.
Welnee man... Troep is hetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:33 schreef Litso het volgende:
Oh en baggerlayout for teh win.
Is dat ook al verboden tegenwoordigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Welnee.quote:
Kloons... nooit aan gedaan eigenlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Welnee.
Je kan zelf de achtergrondkleur kiezen. Dat is echt dé uitvinding om je kloons niet door elkaar te halen
blijkbaar. Je mag natuurlijk als je een smiley post alleen de fok-smileys gebruiken van onze grote kale leiderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat ook al verboden tegenwoordig
Dat heb je goed onthouden zeg....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Litso het volgende:
Weet ik, gewoonlijk reageer je er zelfs nog wat negatiever over
Ik heb het ook niet voor 'problemen'. Ik heb er plezier in om af en toe onder andere namen te posten of me voor te doen als een ander. Op het internet kan en mag dat, niemand houdt me tegen, en ik heb plezierquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthouden zeg....
Ik heb er ook een grafhekel aan eigenlijk. Snap het nooit zo... misschien als je anoniem iets wil posten maar ik zie daar geen reden toe. Echte problemen bespreek ik wel met echte mensen
.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
blijkbaar. Je mag natuurlijk als je een smiley post alleen de fok-smileys gebruiken van onze grote kale leider
What's next? Alleen fok-subsites als bron mogen gebruiken?
Zo is het ook weer jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet voor 'problemen'. Ik heb er plezier in om af en toe onder andere namen te posten of me voor te doen als een ander. Op het internet kan en mag dat, niemand houdt me tegen, en ik heb plezier
Jezusquote:
Dit klinkt als een gevalletje dokterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:30 schreef Litso het volgende:
Ik droom soms over FOK!.
Af en toe heb ik het idee dat het mij iets teveel boeit
Flashback.quote:
Het was een mooie tijdquote:
Damnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:32 schreef Blight het volgende:
[..]
trage layout bedoel jequote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:33 schreef Litso het volgende:
Oh en baggerlayout for teh win.
Nja, die er op lijken. Ik heb ook MSN-smilies hierquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
blijkbaar. Je mag natuurlijk als je een smiley post alleen de fok-smileys gebruiken van onze grote kale leider
What's next? Alleen fok-subsites als bron mogen gebruiken?
Nou, das een beetje een probleemquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:41 schreef Litso het volgende:
Zeg, heb je de taxi al gebeld?
Nee hoor, automatische afschrijving kan ook. En anders wil ik 'm vanmiddag wel voor je ophalen, ik moet toch naar het GWK voor PT.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:41 schreef Litso het volgende:
Oh, omdat ik nog niet had gekeken
Dat moet met creditcard toch?
Oh, dat "denk" aan het einde is iets noord-hollands geloof ik. Of doelde je daar niet op ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef Litso het volgende:
jackson, het grammaticale wereldwonder
Lange dag denk ?!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:19 schreef Litso het volgende:
Daar doelde ik inderdaad op, die uitdrukking ken ik niet
Precies... maar een leuk noordhollands accent en dan die zinsopbouw is wel weer tof.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:25 schreef Litso het volgende:
Ik snap het idd.
Net als een zin beginnen met 'anders' of 'beter'
'Beter maak je geen ruzie met hem'. Ook zo'n rare zinsconstructie.
Iets met een instelbare header.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:32 schreef Blight het volgende:
En ik was erbij!quote:
Ja denk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Lange dag denk ?!
Je bent moe denk ?
Dat idee zeg maar... tis inderdaad apart als je het niet kent![]()
Nou inderdaaaaaaaaaaad zeg...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja denk?.
Noord-Hollanders zijn okay!
Dooie mensen of wat ?!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:03 schreef nyny83 het volgende:
[ afbeelding ]
Jackson: "Het interesseert me allemaal niet zo"
Sorry, kon het niet laten
het is een massagrafquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Dooie mensen of wat ?!
Ach, ik ben niet zo hard hoor![]()
Ben ik zo erg danquote:
Dat was snel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:40 schreef Litso het volgende:
Ik zie nu pas dat c_c de TT heeft verneukt
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:58 schreef nyny83 het volgende:
Hey ouwe relnicht! Jij ook weer terug? Je nu wel weer gedragen he... niet meer de layout verneuken enzo..
McD.quote:
Je hád eerder kunnen bellenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Merde, de dude die m'n telefoon gevonden heeft is in Frankrijk, tot zondag.
Op zich zit ik er niet héél erg mee hoor. Ik mis vooral de 5 wekkers die ik erop in kon stellenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hád eerder kunnen bellen
Nouja, klote maar je krijgt 'm iig nog terug. Wel geregeld hoe/wat/wannere je 'm terugkrijgt?
maar hij heeft em gevondenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Merde, de dude die m'n telefoon gevonden heeft is in Frankrijk, tot zondag.
Ik denk automatisch aan Nine inch nailsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Mensen die een goede film willen zien: vanavond is! Closer
! op TV. RTL 5, 20.30 uur.
Trentquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef Janetje het volgende:
Ik denk automatisch aan Nine inch nails
Op die van mij kun je oneindig veel alarmen instellen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op zich zit ik er niet héél erg mee hoor. Ik mis vooral de 5 wekkers die ik erop in kon stellen.
Mensen die moeilijk wakker worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef cerror het volgende:
Wie wil nou een kutwekker die nog meer herrie produceert dan een normale kutwekker?
Geen bier voor mij vanavond.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:38 schreef mcDavid het volgende:
Zoh, wie heeft er nog meer zojuist een twéé liter beugel met herfstbok gekocht?
Wil je een HJ'tje van mij?quote:
*Wasknijpers uitdeelt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:00 schreef Misstique het volgende:
Pffrt.
Zag hem gister ook voorbij komen jaquote:
Slechte grappen over bier zijn dubbel slechtquote:
Die had je gisterenavond ook wel mogen uitdelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:03 schreef JDude het volgende:
*Wasknijpers uitdeelt.
Want ?!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die had je gisterenavond ook wel mogen uitdelen.
We hadden de dag ervoor chili con carne gegetenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef jackson het volgende:
Want ?!
Of wil ik de details niet weten?
Genoeg detailquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hadden de dag ervoor chili con carne gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |