Ik heb ook echt geen trek, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:59 schreef Blight het volgende:
Ik weet even geen toffe TT.
Dit is trouwens een zeeolifant. Een lamantijn is een zeekoe. My bad,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
(c) Maisnon.
Wat een scheetjes, die lamantijnen..
Semi-intellectuele TVP's waren in 326 v. Chr. al passé.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:33 schreef Litso het volgende:
De nachtelijke walmen gonsden uit het abattoir. "Bejegen mij onheus!" krijste het speenvarken. Ik sloeg een lamp kapot.
Here comes the cancer train...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Semi-intellectuele TVP's waren in 326 v. Chr. al passé..
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:33 schreef Litso het volgende:
De nachtelijke walmen gonsden uit het abattoir. "Bejegen mij onheus!" krijste het speenvarken. Ik sloeg een lamp kapot.
Willekeurig bij elkaar getyfte zinnen en quotes van die ene matige copypasta-comic-over-kankerpatiëntjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Here comes the cancer train...
Choo choo!
Next stop: horribly painful death!
Ik ging slapen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:10 schreef Litso het volgende:
Maar hoe is het eigenlijk RPP? Nog steeds zoveel aan het varen?
FullQuickReply.quote:
En hoe zet ik dat aan dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FullQuickReply.
Deze waren stuk (danny had deze extensie in Replique hard uitgezet), maar na aanpassing ofzo werkt het weer[afbeelding]
Met firefox kan je deze extensie gebruiken. Enkel zie ik dat de maker's website plat ligt, dus mocht je de extensie/addon nog niet hebben, wordt het momenteel moeilijk.quote:
Tissur dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:35 schreef Blight het volgende:
Wat een kutdag.
Precies! Trieste kutzooi!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef Blight het volgende:
En nee, er zijn géén ergere dingen! Het valt níet mee!.
Jawel. De berusting die er bij mij tijdens de wedstrijd al was. Toen het nog 0-1 stond en het in principe nog alle kanten op kon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef Blight het volgende:
En nee, er zijn géén ergere dingen! Het valt níet mee!.
Ik moet om zeven uur zaalvoetballen (Futsallenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:54 schreef Blight het volgende:
Ik zuip mezelf vanavond wel de vernieling in.
Deze inkopper laat ik echt lopen.quote:
Te makkelijk inderdaad,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:14 schreef rompompom het volgende:
Deze inkopper laat ik echt lopen..
Heb je niet van die bruis-pijnstillers gekregen? Sterkte iig!
Ik heb er ruim een uur geleden één genomen, maar het werkt (nog) niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:14 schreef rompompom het volgende:
Deze inkopper laat ik echt lopen..
Heb je niet van die bruis-pijnstillers gekregen? Sterkte iig!
Hmm, als het dan maar niet aan het ontsteken is. Je vergeet sponteen je PI's!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb er ruim een uur geleden één genomen, maar het werkt (nog) niet.
Overigens heb ik na dinsdag nauwelijks last gehad. Begint nu ineens echt bizar veel pijn te doen..
Dat is voor het eerst in tijden idd! Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:13 schreef rompompom het volgende:
Hmm, als het dan maar niet aan het ontsteken is. Je vergeet sponteen je PI's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |