voordat jij binnen kwam wel jaquote:
Wat is er voor mij sneu danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:55 schreef appelsientje het volgende:
.....
gniffel..... gniffel...
Goede avond iedereen
Voor de Hoolers vind ik het serieus sneu!
Ik bedoelde eigenlijk dat het toch altijd weer zo'n teringbende wordt op het forum als Ajax verliestquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
voordat jij binnen kwam wel ja![]()
Ik zie toch wel een vervelende trend deze week. PSV kansloos tegen Inter (PSV had de laatste jaren nou als enige een ploeg die tegenstand kon bieden tegen Europeese topclubs), en verder eigenlijk alleen maar kansloze nederlagen, Heerenveen (volstrekt kansloos), Ajax (Volstrekt kansloos), Twente (dapper, maar schiet tekort). Blijft over Groningen en AZ.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:55 schreef appelsientje het volgende:
.....
gniffel..... gniffel...
Goede avond iedereen
Voor de Hoolers vind ik het serieus sneu!
ja, dat krijg je als de populairste en meest gehate club negatief in het nieuws isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat het toch altijd weer zo'n teringbende wordt op het forum als Ajax verliest
Ja aan dat zelfde zat ik ook al te denken... het is gewon diep triest hoe Nederland het in Europa doet..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een vervelende trend deze week. PSV kansloos tegen Inter (PSV had de laatste jaren nou als enige een ploeg die tegenstand kon bieden tegen Europeese topclubs), en verder eigenlijk alleen maar kansloze nederlagen, Heerenveen (volstrekt kansloos), Ajax (Volstrekt kansloos), Twente (dapper, maar schiet tekort). Blijft over Groningen en AZ.
Als Groningen verder gaat dan gooi ik een Groningen logo in mijn avatar overigens, die jongens zijn goed bezig.
quote:
Jolquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En wie moet er in de plaats komen?
het zijn altijd dezelfde die het goed doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja aan dat zelfde zat ik ook al te denken... het is gewon diep triest hoe Nederland het in Europa doet..
Zo naief, iedere keer weer in dezelfde valkuil vallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |