WEzquote:
Moet je maar ff op IMDB kijken, ik kan het wel uitleggen maar dan verklap ik het hele plotquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh, waar gaat ie over?
als het ene brok-in-de-keel-film is, zou ik binnenkort eens moeten gaan kijken
doe maar niet danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je maar ff op IMDB kijken, ik kan het wel uitleggen maar dan verklap ik het hele plot
Ik neem wel wat mee onderwegquote:
Ik heb hier een Mac in de buurtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:48 schreef Houniet het volgende:
ik kan het nog redden naar de MAC toe
ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb hier een Mac in de buurt
ik heb ooit een stage geweigerd vanwege kuikentjesquote:
aaaawquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ooit een stage geweigerd vanwege kuikentjes
Nee hoorquote:
dat was bij een bedrijf dat vaccins maakt voor pluimveequote:
dat is slechtquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
dat was bij een bedrijf dat vaccins maakt voor pluimvee
maar daarvoor nemen ze dus bevruchte eieren, die laten ze onder lampen lekker verder broeden tot ze bijna volgroeid zijn, dan worden de eieren open gemaakt en de kuikens eruit getrokken.
De harde stukjes zoals pootjes en snaveltjes en de oogjes moeten er dan af, en dan worden ze opgelost in een enzymenbadje
huuuuu![]()
het brak mijn hart, serieusquote:
Jij hebt 'mijn' naamtopic laatst niet gezien??quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is slechtmaar wel meer sporten
Hehe, het is ook niet te doen zoietsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:00 schreef Muck het volgende:
[..]
het brak mijn hart, serieus
ze vonden het op school ook niet zo heel gek dat ik na een paar uur alweer op school was
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij hebt 'mijn' naamtopic laatst niet gezien??
Ik heb sinds gisteren een MacBook![]()
nee, is vond het ook zo'n gruwelijk idee dat kippen worden ingeënt met iets dat gemaakt is van kuikentjes....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, het is ook niet te doen zoiets
ik welquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:04 schreef eer-ik het volgende:
hoenjee, iik zie je ui niet.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
dat was bij een bedrijf dat vaccins maakt voor pluimvee
maar daarvoor nemen ze dus bevruchte eieren, die laten ze onder lampen lekker verder broeden tot ze bijna volgroeid zijn, dan worden de eieren open gemaakt en de kuikens eruit getrokken.
De harde stukjes zoals pootjes en snaveltjes en de oogjes moeten er dan af, en dan worden ze opgelost in een enzymenbadje
huuuuu![]()
En terechtquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:00 schreef Muck het volgende:
[..]
het brak mijn hart, serieus
ze vonden het op school ook niet zo heel gek dat ik na een paar uur alweer op school was
inddquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, is vond het ook zo'n gruwelijk idee dat kippen worden ingeënt met iets dat gemaakt is van kuikentjes....
haast een soort kanibalisme
ik ookquote:
mijn tutor zo:quote:
en terechtquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn tutor zo:wat doe je nou weer hier?!
ik: ik doe het niet
hij:je kunt toch geen stage weigeren?!
ik: toch doe ik het
hij: waarom in godsnaam?!
ik: omdat ik kuikens moest doodmaken![]()
![]()
hij:![]()
toen heeft ie het bedrijf gebeld met de boodschap dat ze geen stagaires meer hoeven te verwachten
WEzquote:
van de soepen enzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
ach ja....
later stage gelopen bij de Honig
ik heb een mac.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:10 schreef Houniet het volgende:
ctrl + f5 eer? iedereen ziet hem, dus dan ligt het aan jou
mijn excuusquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een mac.
Het zal wel aan m'n instellingen liggen.
quote:
juuquote:
wist je dat venz en carvan cevitam ook van de honig is (wat weer een onderdeel is van heinz) ?quote:
daaaaaaaaagquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:17 schreef Muck het volgende:
[..]
wist je dat venz en carvan cevitam ook van de honig is (wat weer een onderdeel is van heinz) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |