Dat is nog niks vergeleken met wat ik net heb gedaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef Danny_Ramone het volgende:
Kut, moet ik mijn avatar weer aanpassen !!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
"Die publiekswissel van vanavond was echt het mooiste moment in mijn hele carrière."
[afbeelding]
"Die publiekswissel van vanavond was echt het mooiste moment in mijn hele carrière."
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Ja, alleen jammer dat ze bij 't andere team speeldequote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Vandaag heb ik hele goeie dingen gezien, een beetje krediet is wel op zn plaats"
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:56 schreef baskabel4 het volgende:
Ajax speelde niet slecht....meer kunnen ze gewoon niet!!
(al denken sommige nog steeds dat het een topclub is die slecht speelt)
Die hele Jaakke is het probleem juist!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Die jaakke durft weer geen beslissing te nemen en ontslaat ten cate niet. Krijg toch een ballen.
[afbeelding]
Wat?! En dan gaat 'ie zeker de playboy uithangen in Londen? Niets, voor straf aan het contract houden die Henk!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Die jaakke durft weer geen beslissing te nemen en ontslaat ten cate niet. Krijg toch een ballen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:00 schreef w00h00 het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |